AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De abs zijn historie :roflol: maar toch mag ik niet klagen.

Let aardig op mn eten en dat gaat me zonder problemen af, ik tel geen kcal, maar stop me ook niet helemaal vol.

Vandaag wel even fullbody workout gedaan bij flex gym, pff.. niet echt te doen in de hitte maar geeft wel een voldaan gevoel :D

IMG_4049.JPG
IMG_4051.JPG

En voor de kattenliefhebbers: Floki

IMG_3944.JPG

Floki kijkt een beetje sip. Heeft hij/zij het warm? (hoewel katten goed tegen hitte kunnen).

Floki kijkt een beetje sip. Heeft hij/zij het warm? (hoewel katten goed tegen hitte kunnen).

Door de donkere kleuren in zn gezicht kijkt hij altijd een beetje gek.. maar in dit geval zou het goed kunnen komen doordat wij op vakantie zijn en hij zijn oppas vooralsnog niet kan waarderen :roflol:

Huh? Is de kat mee op vakantie???

Jullie staan er beide goed bij zeg!:thumbs:

Volgens mij is de kat gewoon thuis... Maar ff on topic, jullie zien er beiden aardig opgedroogd uit, complimenten...

Goeie poes weer

Je bent een topper HilR :thumb:

Haha was zeker gezellig.

Morgen in het vliegtuig wel nuchter he? Ik zit vlakbij :D

ga je log bijhouden! mijn vriendin heeft namelijk een zelfde verhaal! top bezig

Beetje rust kan ook geen kwaad he! En jullie zien er top uit hoor!
Goeie reis terug!

Ennnnnn daar waren we weer.

Heerlijke vakantie gehad.. de mensen op m'n insta zullen de pics wel voorbij hebben zien komen. Maar nu is het weer voorbij.
Bij thuiskomst ontzettend ziek geweest, griep o.i.d. Maar nu eindelijk weer beter.

Zoals jullie wel weten kan ik mijn voeding eigenlijk alleen op orde houden als ik ook kan trainen. Maar tijdens de vakantie ging het mij eigenlijk best goed af. Ik heb niet heel erg aan overeten gedaan.. Dat gebeurde pas toen ik ziek thuis was :roflol: De eerste pepernoten zijn in ieder geval een feit :roflol:

Training gisteren

Plateloaded Pulldown SS BOR

1x10x40 / 1x10x20
1x10x60 / 1x10x20
2x10x70 / 2x10x20

Lateral Raises SS Bench dips
1x8x5 / 1x5
1x8x6 / 1x6
1x8x7 / 1x6

RDL SS DB Shoulder press
3x10x25 / 3x10x7

Glute kickback SS Cable pushdown
3x10 / 3x8x14

Hyper extensions SS Decline bench crunches
3x10 / 3x12

Legextension
4x15x18

Abductor / Adductor (staand)
3x15x20 / 3x15x25

Calf press
3x10x32

Stairmaster Cardio
2 minuten :roflol:

Toen was Pun ook eindelijk klaar met z'n tren dus konden we naar huis. Dus f**k cardio :D

Was een zware eerste training, Overal heel snel verzuring en weinig energie. Weinig zin ook for that matter. Wel weer een heerlijk voldaan gevoel en nu wel weer in het ritme van clean eten en trainen.

Vooral clean eten in periodes dat ik niet train vind ik moeilijk. Dan denk ik "boeiend.. het heeft toch allemaal geen zin". Domme gedachte, maar ja.

M'n fysiek is dan ook niet om over naar huis te schrijven. Maar ik ga er maar vanuit dat het allemaal vocht is, en misschien een paar kilo'tjes extra vet. Maar die heb ik er binnen een paar weken hopelijk wel weer af!

Mijn voedingsschema is hetzelfde als tijdens de contestprep.. (super kut dus :roflol:). Maar deze eerste dagen even een heel klein beetje crashen om het kcaltotaal van vorige week een beetje strak te trekken.

Huh? Is de kat mee op vakantie???

Jullie staan er beide goed bij zeg!:thumbs:

Natuurlijk was die mee..... in mijn hart :heart:

Volgens mij is de kat gewoon thuis... Maar ff on topic, jullie zien er beiden aardig opgedroogd uit, complimenten...

Thanks!! :D

Leuk he.

Dankje, al kreeg ik maar 2 sterren van je bij de contest wat staat voor "Pover". Dus ik vraag me af of het gemeend is. (Yup, I was offended).

Weinig trainen op Kreta, was gezellig @Pillz @natty87

IMG_7599.JPG

Ben nog steeds dronken :kots:

Haha, dat was gezellig! Wij waren wel veel te dronken...................................... Sorrryyyyy!

Haha was zeker gezellig.

Morgen in het vliegtuig wel nuchter he? Ik zit vlakbij :D

Wij drinken NOOIT weer :roflol:

ga je log bijhouden! mijn vriendin heeft namelijk een zelfde verhaal! top bezig
Leuk, welkom!
:zuip:

Ikrekenhetgoed!

Lekker kleurtje trouwens! Holy shit!

Is niks meer van over nu :(

:D

Leuke foto joh! En wat geeft dat van het weinige trainen....de echte dbb'er traint niet:cool:.

Haha, ja toch!!

Beetje rust kan ook geen kwaad he! En jullie zien er top uit hoor!
Goeie reis terug!

Thanks Marina! Rust heeft me goed gedaan, al verlang ik nu wel weer een beetje terug naar m'n contestbody :P

Weer lekker knallen de komende tijd! Onze sport blijft er toch 1 van vallen en op staan :kiss: :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven