AndroidHealthClinic

Hoe krijg ik dit mooi lichaam? Antwoorden plz...

Hoe krijg je een mooi lichaam?
Zeg 20 maal per dag "Ik heb een mooi lichaam" door deze methode leer je jezelf accepteren.
Neem enkele malen per dag de tijd door in de spiegel te kijken en jezelf te strelen.
Neem foto's van lelijke mensen en vergelijk dan met foto's van jezelf.

Dit zijn tips die werden vastgesteld door een wetenschappelijk onderzoek.

ik wist niet dat die schijt ronaldo zo'n ecto was, hoorde altijd gasten praten dat die vet gespierd was enzo. kun je nagaan wat die voetballers gespierd noemen :cool:

De studie werd vastgesteld door Collelelijk Unief in Zevergem.

Lees de stickies!

Hehe neen koop een setje dumbbells.
Doe daarmee bicep curls, triceps extensions, front side raises.
Sit-up en push-ups
Veel cardio zeker veel gaan zwemmen.

Luister Piet Anaal Piraat wat ben jij een kansloze gay, daarbij ben je ook nog eens verschrikkelijk lui en verneuk je andermans middag om dit ziekelijke topic door te lezen. Trek de stekker eruit, het heeft echt totaal geen zin meer om te blijven leven.

Luister Piet Anaal Piraat wat ben jij een kansloze gay, daarbij ben je ook nog eens verschrikkelijk lui en verneuk je andermans middag om dit ziekelijke topic door te lezen. Trek de stekker eruit, het heeft echt totaal geen zin meer om te blijven leven.

ROFLLL

Kuifmans heeft wel een leuke ader over zijn mini biceps lopen xD

gamers ga naar www.gamers.nl en maak je daar lid, dit is hier een serieus forum over jullie mooie lichaam

ik zou graag ook eens een serieuze reactie hebben en geen 10 nutteloze aub
Nee, dit is een bodybuilding forum, wat ook in de url staat, [Link niet meer beschikbaar]bodybuilding.com en als je het over "jullie mooie lichaam" wil hebben moet je naar een gay site gaan

Gewoon niet trainen, niet vreten en een chemokuurtje doen. Dan heb je je doel zo bereikt.

ooh is het alweer vrijdag. altijd leuk zo'n topic!

jesus ****ing christ! wat een skinny nerd.. en daar wil de TS op lijken :roflol:

Zo een lichaam heb je binnen een paar maanden, daar hoef je niet hard voor te werken:roflol:

waarom wil iedereen toch maar weer zo droog staan. Droog zonder massa lijkt niet!!

Terug
Naar boven