Fitness Seller

Hoe krijg ik dit mooi lichaam? Antwoorden plz...

Gayer than aids.

Zo'n fysiek is makkelijk. Gewoon niet eten en je hebt 't al.

Volgens mij ligt het meer aan de centjes die dat voedballetje heeft. Zo kan iedere ecto en wijven komen.

@TS: ff een maandje naar Namibie zonder eten en geld en je bent er..... als dat geen bruikbare tip is, weet ik het ook niet meer :D

Loopt dit nog? :roflol:

1 = ronaldo heeft een overal massa van een 14 jarige
2 = hij staat helemaal niet zo droog
3 = hij is een multimiljonair en beroemd iemand, wat denk je dat de vrouwen daarvan vinden?

Ik weet niet hoe je er nu bij staat, maar als dat je doel is...
Enough said.

Succes met het behalen van je doel.

1 = ronaldo heeft een overal massa van een 14 jarige
2 = hij staat helemaal niet zo droog
3 = hij is een multimiljonair en beroemd iemand, wat denk je dat de vrouwen daarvan vinden?

Ik weet niet hoe je er nu bij staat, maar als dat je doel is...
Enough said.

Succes met het behalen van je doel.

Dat eerste slaat natuurlijk helemaal nergens op. Natuurlijk is Ronaldo wel 'gespierder' dan de gewone normale 'niet trainende' kerel. Zou moeilijk is het toch niet om dat te zien?

Voor de TS: Train gewoon je borst en biceps en let verder niet op je voeding. En niet vergeten: Doe veel cardio.

Ja piet patat, gewoon stoppen met eten

mij effe uitmake dat ik hangtiete heb :D als dat je beslissing is... ik heb liever hangtieten dan zo een ectolijf... en btw ik heb vroeger lang last gehad van overgewicht maar ja als een domme ecto weet je natuurlijk niet hoe dat is...

haha je kunt veel zeggen maar die gast staat dus zeker wél droog.
procentje of 8 ofzo?

Dat is dus mijn mening he. Op de eerste foto misschien, maar op de 3e foto zou ik hem zelfs geen 12% geven. Natuurlijk kan je er anders over denken, maar goed.

Knakker

Hij heeft volgens jou dus meer massa dan de gewone normale niet getrainde mensen. Dat kan, maar ook hier weer... ik zie weinig voorbeelden. Massa heeft hij niet, veel zal die niet wegen... en ik zou er zo niet eens uit kunnen halen of ronaldo nou werkelijk wel of niet traint.

mij effe uitmake dat ik hangtiete heb :D als dat je beslissing is... ik heb liever hangtieten dan zo een ectolijf... en btw ik heb vroeger lang last gehad van overgewicht maar ja als een domme ecto weet je natuurlijk niet hoe dat is...
Liegenaar!

Terug
Naar boven