XXL Nutrition

Hoe schadelijk zijn AAS nu echt ?

beetje on topic graag dit gaat totaal niet meer over aas

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nou dus eigenlijk is AAS gebruik als roken

1. Verslavend
2. Slecht voor je gezondheid
3. Kan levensduur verkorten
4. meer kans op gezondheids klachten

Door het topic over de te vroeg overleden Ed van Amsterdam nu dan maar een eigen topic over hoe schadelijk AAS nu echt is.

http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/anabolenenhethart

Uiteraard meer onderzoeken en eigen ervaringen gewenst.
Ik persoonlijk heb nog nergens last van gehad ben er dan ook nog niet zo lang bij uiteraard. Maar laten we wel reëel blijven amateurs gebruiken minder dan de pro's dus dat verschil zullen we er wel in moeten laten.

Trenbolone

http://www.ergogenics.org/wat-we-niet-weten-over-trenbolone.html

nou als mensen het gebruiken op de manier waarop jij het hebt gebruikt, dan zijn de risico's natuurlijk al een stuk hoger.

Met veel dingen in het leven is het als je ergens in wilt excelereren je wat risico moet nemen.

retardi.jpg

Ken er nog wel. Sterker nog, ik heb er meerdere in de DBB PB.

Jammer dat wat Big Cat erover zei ook waar is...

Wat versta je dan onder verantwoord kuren?

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 17:16 ----------

Nu heb ik een algemene simpele vraag aan de AAS guru's Big Cat / Cools / Get XXX/ Big T /

Is het waar dat wanneer je genetisch aanleg zou hebben om misschien ooit een vorm van kanker te ontwikkelen dit door het gebruik van anabolen getriggerd wordt en in feite gestimuleerd wordt om eerder uit te breken? dus m.a.w. je zal dan zeker sneller kanker krijgen.

Ik bedoel dus elke vorm van kanker dus bijvoorbeeld zelfs ook een huidkanker type?

Als dit waar zou zijn, nemen al die miljoenen gebruikers wereldwijd dus een potentieel levensgevaarlijk risico? ook zelfs na enkel een paar lichte kuurtjes, omdat hoe je het ook bekijkt, de trigger altijd aanwezig is door de anabolen

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Zit hier toch ook zo'n gast die zegt dat hij natty is terwijl hij meer dan een jaar on cycle is gebleven? Vraag me af hoe het met hem gaat aflopen

Is het waar dat wanneer je genetisch aanleg zou hebben om misschien ooit een vorm van kanker te ontwikkelen dit door het gebruik van anabolen getriggerd wordt en in feite gestimuleerd wordt om eerder uit te breken? dus m.a.w. je zal dan zeker sneller kanker krijgen.

Belangrijk om te weten is dat ongeveer 1 op de 3 mensen kanker krijgt.

Prostaatkanker treft 1 op de 6 mannen, en als ik het goed onthouden heb wordt dit behandeld met medicijnen die de aanmaak van testosteron onderdrukken. Synthetisch aan testosteron gelijkende middelen kunnen dan misschien wel als pokon werken op zo'n tumor.

Ik filosofeer er maar op los hoor.

Prostaatkanker treft 1 op de 6 mannen, en als ik het goed onthouden heb wordt dit behandeld met medicijnen die de aanmaak van testosteron onderdrukken. Synthetisch aan testosteron gelijkende middelen kunnen dan misschien wel als pokon werken op zo'n tumor.

Ja maar nu heb je het alleen over prostaatkanker maar alle andere soorten kankers?

In het westen ja, deze vorm van kanker is zo´n beetje compleet te wijten aan de levensstijl hier. Als je de hele dag door kommetjes biologische rijst eet ga je dit niet krijgen. Zelfde geldt voor niet-aangeboren hartproblemen.

Terug
Naar boven