killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben alleen een verhoogde kans op longkanker door gerookt vlees gevonden bij mensen die daarnaast ook rookten![]()
, dus moeilijk te zeggen.Nou dus eigenlijk is AAS gebruik als roken
1. Verslavend
2. Slecht voor je gezondheid
3. Kan levensduur verkorten
4. meer kans op gezondheids klachten

Yes ik zeg iets en iemand vind het zinnig mijn dag kan niet stuk meer krijg ik nu ook eindelijk een karma zonder een bedreiging erin![]()

Yes ik zeg iets en iemand vind het zinnig mijn dag kan niet stuk meer krijg ik nu ook eindelijk een karma zonder een bedreiging erin![]()

Nou dus eigenlijk is AAS gebruik als roken
1. Verslavend
2. Slecht voor je gezondheid
3. Kan levensduur verkorten
4. meer kans op gezondheids klachten
Ken er nog wel. Sterker nog, ik heb er meerdere in de DBB PB.Je hebt gelijk maar zeg me nu eens: hoeveel recreatie BB kun jij die verantwoord kuren? juist ja geen een.
Door het topic over de te vroeg overleden Ed van Amsterdam nu dan maar een eigen topic over hoe schadelijk AAS nu echt is.
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/anabolenenhethart
Uiteraard meer onderzoeken en eigen ervaringen gewenst.
Ik persoonlijk heb nog nergens last van gehad ben er dan ook nog niet zo lang bij uiteraard. Maar laten we wel reëel blijven amateurs gebruiken minder dan de pro's dus dat verschil zullen we er wel in moeten laten.
Trenbolone
http://www.ergogenics.org/wat-we-niet-weten-over-trenbolone.html
nou als mensen het gebruiken op de manier waarop jij het hebt gebruikt, dan zijn de risico's natuurlijk al een stuk hoger.
Met veel dingen in het leven is het als je ergens in wilt excelereren je wat risico moet nemen.
Met veel dingen in het leven is het als je ergens in wilt excelereren je wat risico moet nemen.

Ken er nog wel. Sterker nog, ik heb er meerdere in de DBB PB.
Jammer dat wat Big Cat erover zei ook waar is...
Is het waar dat wanneer je genetisch aanleg zou hebben om misschien ooit een vorm van kanker te ontwikkelen dit door het gebruik van anabolen getriggerd wordt en in feite gestimuleerd wordt om eerder uit te breken? dus m.a.w. je zal dan zeker sneller kanker krijgen.
Belangrijk om te weten is dat ongeveer 1 op de 3 mensen kanker krijgt.
Prostaatkanker treft 1 op de 6 mannen, en als ik het goed onthouden heb wordt dit behandeld met medicijnen die de aanmaak van testosteron onderdrukken. Synthetisch aan testosteron gelijkende middelen kunnen dan misschien wel als pokon werken op zo'n tumor.
Ik filosofeer er maar op los hoor.
Zit hier toch ook zo'n gast die zegt dat hij natty is terwijl hij meer dan een jaar on cycle is gebleven? Vraag me af hoe het met hem gaat aflopen

Jesse2010 geeft zijn gebruik eerlijk toe

Belangrijk om te weten is dat ongeveer 1 op de 3 mensen kanker krijgt.
Prostaatkanker treft 1 op de 6 mannen, en als ik het goed onthouden heb wordt dit behandeld met medicijnen die de aanmaak van testosteron onderdrukken. Synthetisch aan testosteron gelijkende middelen kunnen dan misschien wel als pokon werken op zo'n tumor.
Ik filosofeer er maar op los hoor.