Fitness Seller

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

ik ga daar last van krijgen, want mevrouwtje neemt haar vriendinnen mee met toevallig ook een hoofddoek en gaan dan in een taal praten die ik niet kan verstaan.
Daarna komen er nog meer vriendinnen en willen ze straks hun eigen uurtjes in de gym voor zichzelf hebben. Daarna willen ze gebedsruimtes gaan eisen in de gym. Met eentje is er niks aan de hand, maar laat deze groep aub niet groter worden.
multi culti werkt niet!
Want dat is wat er gebeurd is in de sportscholen waar je wel met hoofddoek mag trainen? :angstig:

ik ga daar last van krijgen, want mevrouwtje neemt haar vriendinnen mee met toevallig ook een hoofddoek en gaan dan in een taal praten die ik niet kan verstaan.
Daarna komen er nog meer vriendinnen en willen ze straks hun eigen uurtjes in de gym voor zichzelf hebben. Daarna willen ze gebedsruimtes gaan eisen in de gym. Met eentje is er niks aan de hand, maar laat deze groep aub niet groter worden.
multi culti werkt niet!

Klopt, en voor je het weet het weet heet je buurman Achmed en overbuurvrouw Eyota. Je kleinkinderen Karim en Latoya, wen er alvast aan. Je superieure ras is stervende.

Whoever you hate will end up in your family. You don't like gays? You're gonna have a gay son. You don't like Puerto Ricans? Your daughter's gonna come home with Livin' La Vida Loca! - Chris Rock

Klopt, en voor je het weet het weet heet je buurman Achmed en overbuurvrouw Eyota. Je kleinkinderen Karim en Latoya, wen er alvast aan. Je superieure ras is stervende.

niks superieur ras, ik wil mij geen dingen opgelegd krijgen die met geloof te maken hebben. ik wil dat mijn kleindochter straks geen hoofddoek hoeft te dragen, niet geslagen wordt door haar man ali, en mijn homokleinkind ahmed gewoon naar de homobar kan gaan.

niks superieur ras, ik wil mij geen dingen opgelegd krijgen die met geloof te maken hebben. ik wil dat mijn kleindochter straks geen hoofddoek hoeft te dragen, niet geslagen wordt door haar man ali, en mijn homokleinkind ahmed gewoon naar de homobar kan gaan.

Precies, voor iedereen is er wel een plek op deze wereld en wil je met je fundamentalistische hoofddoek op naar de sportschool dan moet je er een uitzoeken die dat toelaat, of er zelf 1 oprichten(segregatie boven geforceerde integratie)

Maar nee ze willen voor 15 euro'tjes per maand want ze hebben wel principes maar die mogen niet teveel kosten weer hun zin doordrammen terwijl dit land lang geleden zich vrijgevochten heeft van die verstikkende religieuze invloeden overal.

Staat los van ras, dit is dus ook van toepassing op blanke joden met keppeltjes.

Fit for Free bereidt zich alvast voor op de Sharia:
ROTTERDAM - Moslima's met een hoofddoek zijn weer welkom bij de fitnessketen Fit for Free. De keten verbood lange tijd het dragen van hoofddeksels, waar vooral moslima's het slachtoffer van werden. Omdat de huisregel volgens het Openbaar Ministerie discriminerend is, heeft de keten die nu aangepast.

Dat blijkt woensdag uit een verklaring van het bedrijf. In de huisregels op de internetsite staat nu: In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen met uitzondering van hoofddeksels die gedragen worden op basis van godsdienst.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/9464875/__Moslima_s_weer_welkom__.html?p=1,1

Ach, typisch weer Nederland he. Iemand is het ergens niet mee eens en het halve land staat weer op z'n kop om een hoofddoek in de sportschool. Waarom moet altijd overal zo'n heisa over gemaakt worden? En dat allochtonen het weer op discriminatie of racisme gooien is ook niks nieuws. Je bent volgens hun al een racist als je zegt dat hij/zij verkouden is.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Zucht. En dan nog buigen ook. Het is net alsof ze diplomaten zijn waar we de kont van moeten kussen en alles doen om het ze naar de zin te maken. Als het ze niet aanstaat gaan ze toch naar een andere sportschool? Of voor mijn part een ander land :rolleyes:

Petjes zijn nog steeds verboden.

Gvd, daar wordt je toch niet goed van? Behandeling van gelijken behalve als het op godsdienst aankomt. :S

zijn ze daar weer met hun hoofddoeken.
aanpassen (dus geen hoofdoeken meer dragen) of wegwezen.:rolleyes:

goed zo, we leven niet meer in de jaren 90 met dat bekrompen gedoe.

ze zouden bij sportscholen mensen eruit moeten zetten die geen reet doen, als die meiden met hoofdoek op serieus bezig zijn zie ik het probleem niet.

ze zouden bij sportscholen mensen eruit moeten zetten die geen reet doen, als die meiden met hoofdoek op serieus bezig zijn zie ik het probleem niet.
Het gaat erom dat in de regels staat dat hoofdbedekkingen niet toegestaan zijn. Als die moslima's dan alsnog naar die sportschool gaan moeten ze niet gaan zeuren over hun hoofddoeken.

Als je weet dat het niet toegestaan is moet je maar een andere sportschool opzoeken waar het wel toegestaan is.

Heb je gelijk in, maar het gaat om het principe. Ze lopen meteen weer te schreeuwen over discriminatie. Dat doen ze al jaren. Je kunt niks meer zeggen of je bent volgens hun een skinhead of racist. Als het ze niet bevalt kunnen ze toch naar een sportschool waar dat niet zo is? Als ik ergens niet in een t-shirt mag lopen, omdat dat afschrikkend is of te bloot of weet ik het trek ik toch ook iets anders aan of ik ga naar een andere sportschool? Aanpassen of oprotten is dat. Iedereen moet het, waarom hun dan niet?

Terug
Naar boven