Fitness Seller

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

simpel.... als wij naar hun land gaan moeten we ons aanpassen, dus moeten zij hun hier ook aan ons aanpassen en niet omgekeerd!

Het gaat erom dat in de regels staat dat hoofdbedekkingen niet toegestaan zijn. Als die moslima's dan alsnog naar die sportschool gaan moeten ze niet gaan zeuren over hun hoofddoeken.

Als je weet dat het niet toegestaan is moet je maar een andere sportschool opzoeken waar het wel toegestaan is.

dit is op scholen toch ook niet zo?

zal dat stinken zeg, sporten met een hoofddoek :roflol:

mag je ze er dan wel uitzetten omdat ze stinken?

Laten we allemaal een vuist maken tegen hoofddoekdiscriminatie!

Ik zie het probleem niet, als mensen lekker een hoofddoekkie op willen doen moeten ze dat toch zelf weten. Ze zijn aan't sporten, niet aan't solliciteren voor een baan. En dat het onhygienisch is is natuurlijk dikke onzin.

Ik dacht dat jij, Corleone, van alle personen wel zou begrijpen hoe erg discriminatie is. (Ik neem aan dat jij gay bent omdat je fan bent van prince.)

Laatst bewerkt:
Laat iedereen er toch lekker bijlopen zoals hij of zij wil (tot op zekere hoogte dan). Ik snap sowieso niet waarom je als sportschool hoofddeksels zou verbieden. Als je daar aanstoot aan neemt is er echt iets mis met je.

volgens mij worden wij nederlanders in ons eigen land meer gediscrimineerd door moslims dan andersom..

Stap eens een sportschool in een Islamitisch land binnen met een keppeltje op je hoofd, grote kans dat je ter plekke geliquideerd wordt.
Elke regel of opmerking die ook maar enigszins als disciminerend opgevat kan worden, wordt door een bepaald deel van de bevolking meteen aangekaart en bestempeld als racisme.
Het wordt tijd dat deze Islamitische mensen die zo redeneren eens bij zichzelf na gaan denken wat ze proberen te bereiken. Willen ze nou de regels die wij gebasseerd hebben op onze cultuur veranderen in de regels zoals die gelden in hun cultuur? In onze cultuur hebben vrouwen net zoveel rechten als mannen, en worden ze dus gelijk behandeld. Als een man met een petje die sportschool binnen stapt wordt hem verteld dat een hoofddeksel verboden is. Dus waarom zou een vrouw van een bepaalde cultuur dan wel een hoofddeksel mogen dragen? Dan maak je onderscheid, en dat is discriminatie.

Als je bij de buren gaat eten hou je je toch ook aan de regels. En staan de regels je niet aan? .. Dan ga je toch lekker naar huis waar jou regels gelden.
Hetzelfde geld voor allochtonen. Staat dit land met deze cultuur en regels je niet aan? Ga dan terug naar waar je vandaan komt waar de regels zo zijn als jij dat wil. Probleem opgelost.

+1

das de nagel op de kop ze da.

Het gaat niet om discriminatie of wat dan ook, het gaat gewoon om gezever. Je hebt er toch geen last van als iemand een hoofddoek om heeft bij het sporten? Van mijn part komen mensen met een dikke dildo op hun voorhoofd vast getaped sporten. Ik ben echt geen voorstander dat iemand ten alle tijden een hoofddoek op moet kunnen hebben, maar als je gaat mekkeren over hoofddoeken tijdens sporten schiet je echt aan het punt voorbij. Mensen moeten echt wat minder zeiken en hun mening niet zo opdringen aan anderen. Let lekker op jezelf en stoor anderen niet met je gedrag.

Het gaat niet om discriminatie of wat dan ook, het gaat gewoon om gezever. Je hebt er toch geen last van als iemand een hoofddoek om heeft bij het sporten? Van mijn part komen mensen met een dikke dildo op hun voorhoofd vast getaped sporten. Ik ben echt geen voorstander dat iemand ten alle tijden een hoofddoek op moet kunnen hebben, maar als je gaat mekkeren over hoofddoeken tijdens sporten schiet je echt aan het punt voorbij. Mensen moeten echt wat minder zeiken en hun mening niet zo opdringen aan anderen. Let lekker op jezelf en stoor anderen niet met je gedrag.
Vanaf het begin hebben hun de regel gehad "Geen hoofdbedekkingen!". Dan kun je wel weer de discriminatie rol spelen (moslima's) maar dit hele gedoe zou niet eens op het nieuws zijn geweest als ze een andere sportschool hadden opgezocht, eentje waar hoofdbedekkingen wel toegestaan zijn.

Maakt niet uit dat het een domme regel is, vind ik zelf ook. Maar als de sportschool het als een regel heeft dan hoor je je daar maar aan te houden.

Wtf is "ze da"? Ben jij een van die belgen zot? Amai, wablief jij mochte nederlands leren typen zotteke.

hehe

ik wou zeggen dat ik het met the ace zijn mening eens ben.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Vanaf het begin hebben hun de regel gehad "Geen hoofdbedekkingen!". Dan kun je wel weer de discriminatie rol spelen (moslima's) maar dit hele gedoe zou niet eens op het nieuws zijn geweest als ze een andere sportschool hadden opgezocht, eentje waar hoofdbedekkingen wel toegestaan zijn.

Maakt niet uit dat het een domme regel is, vind ik zelf ook. Maar als de sportschool het als een regel heeft dan hoor je je daar maar aan te houden.

een moslim fitness zou ook nog niet mistaan aan een moskee.
ze palmen eigenlijk wel al genoeg in maar
dan hebben wij er natuurlijk minder last van.

Mja kijk als een sportschool de regel heeft dat er geen hoofdbedekking op mag dan moet je die lijn ook doortrekken voor hoofddoekjes. Geen petjes, geen mutsen en ook geen hoofddoeken. Prima. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een onzin regel is.

Ik vraag me af of ze de ballen hebben om tegen Roelly te gaan zeggen dat hij niet met een petje op mag trainen.

en k*tregels zijn k*tregels.

Mooi, als je het niet bevalt ga je maar ergens anders trainen. Te zot voor woorden dat ze überhaupt kans maken dat ze zo'n zaak ook nog winnen die moslims. Het probleem is dat gelovigen in het algemeen, een monopoly op de waarheid denken te hebben, die denken werkelijk altijd in hun recht te staan en gelijk te hebben en als het moet schuiven ze alles op hun geloof af, om ons het door de stront te drukken. Wij moeten hun regels respecteren, maar doet ze het andersom nee hoor. Als ze dat wel deden zochten ze wel een andere gym op die daar geen problemen mee heeft, regels zijn gewoon regels. Ga je geloof lekker thuis bejegen en ga geen andere mensen daar mee lastig vallen.

Stel. Als er nou een gym zou zijn puur voor moslims bijvoorbeeld, gescheiden mannen en vrouwen afdeling. En er komt een knakker binnen met een tanktop die niet volgens de regels mogen van de islam, te bloot of iets dergelijks, hoor je dan iemand klagen of zeiken om discriminatie nee dan schuiven ze het af op recht op geloofsovertuiging. Dan komt er ook geen één linkse commissie in actie.

Alles begint bij elkaar te respecteren, en dat doen gelovigen niet die voelen zicht beter dan ongelovigen en dan krijg je zulke geintjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven