AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Ook geen water?

• Topic Starter Topic Starter
Kutleef. Wat voor onderzoek heb je dan #durftevragen

Gastroscopie: gaan ze met een slang naar slokdarm, maag en dunne darm kijken en kleine biopten (hapjes) wegnemen. Ik vond het erg naar en heb nu ruim 3 uur later (en na een middagdutje) nog koppijn van het hevige kokhalzen. Maarja, die hapjes kunnen ze dus onder de microscoop leggen en beoordelen op tal van dingen.

---

M'n moeder is in Sindelfinger, vlakbij Stuttgart, en vroeg of ze wat mee kon nemen voor me. Iemand die weet of ze daar lekkere cereals verkopen? Iets als weetabix, frosted mini wheats, tresor of cookie crisps? Froot loops, coco pops en honey pops dingen vind ik echt niet lekker.

Ben helaas vandaag niet wezen trainen, wilde wel graag. Denk dat het dan woe-do-za wordt, anders moet ik een training skippen en dat doe ik liever niet.

Vreetfestijn is al vanaf zaterdag t/m vandaag aan de gang, muv gisteren. Migraine en licht overgeven door maandelijks ding, geen pretje. Zondag toch wel 4k aangetikt denk ik, zaterdag 3k, maandag nog geen 2k en vandaag weer 3k gok ik haha. Morgen weer even normaal doen, heb ik zelfs wel weer behoefte aan. Lekker havermoutje met whey, verlang er nu al naar!

Wat was de reden van gastroscopie?
Al uitslag?

Wat was de reden van gastroscopie?
Al uitslag?

Aanleiding was verdenking op coeliakie adhv klachtenpatroon, erfelijke factor en bloedonderzoek, waar uit kwam: >40% kans op ontwikkelen van coeliakie ergens in m'n levensloop. Ben erg benieuwd. Zou het vooral fijn vinden als er een oorzaak van m'n klachten gevonden wordt, om vervolgens met een oplossing (of voorkoming van klachten) te kunnen komen.

Uitslag is pas 9 jan, arts is lekker op vakantie :)

Dat is dan toch tegen te gaan door gluten vrij te eten?

Dat is dan toch tegen te gaan door gluten vrij te eten?

Klopt! Ik hoop niet dat er nu sprake is van coeliakie, want ik ben echt een brood en pizza liefhebber. En glutenvrij brood is als een hap droog meel. Maar overal is een mouw aan te passen natuurlijk, dus ik wacht het gewoon af.
En als ik nu geen coeliakie heb dan gaat m'n arts verderkijken. Wat dat betreft ben ik erg tevreden met hem, hij sluit liever ding 1 voor 1 uit zodat er geen verwarring kan ontstaan. Als je allea tegelijk onderzoekt of probeert kan je lastig uit sluiten waar nou het probleem ligt.

28/12/2016 - week 4, dag 1 (#30)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 75 kg (ipv 1x1)
1x3 75 kg " " (VPR over setjes)
Alles beltless en op schoenen, omdat er rubberen platen lagen in de basicfit. Niet ideaal en wat onwennig maar het ging goed.

BP paused

1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg (ipv 2x40)
1x2 45 kg " "
1x2 45 kg " "
1x2 45 kg " "
1x2 45 kg " " (VPR)
Erg glad bankje, was super irritant. Gewicht was zwaar maar erg goed te doen.

CGBP
3x8 30 kg (ipv 5x8)

Dumbell fly
Geskipt

Squat
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x4 65 kg
1x4 65 kg
Oorspronkelijk was het 4x2x65 maar heb er 2 sets van gemaakt.

RDL
2x8 47.5 kg
Hier ook een setje minder.

Trainingstijd: 60 min

Had dus niet veel tijd om te trainen, wel fijn om te weten dat korter dan de gebruikelijk 90 min voor deze dag lukt als het nodig is. Training ging erg lekker :)

Er zijn tegenwoordig ook gluten vrije pizza's :D

Bambix is ook gluten vrij :D

Zoveel mogelijk beltless blijven doen. Je core wordt echt niet zwakker van liften met een belt, maar ik merk dat hij wel echt sterker wordt van liften zonder belt.

Is het niet zo dat core activatie nagenoeg hetzelfde is bij met of zonder belt? Ik gebruik hem sowieso alleen voor m'n zware werksets, omdat ik het fijn vind en nooit de fout kan maken een lift te failen door te weinig actief core gebruik.

Bambix is een beetje m'n strot uitgekomen na het twee jaar vrijwel iedere dag gegeten te hebben & het is goor met whey. Heb dan liever havermout :)

Havermout verschilt per coeliakie patiënt of het verdragen wordt of niet. Er is dus nog een lichtpuntje als ik coaliakie blijk te hebben.

---

29/12/2016 - week 4, dag 2 (#30)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg

Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
Minder geprobeerd zo raar te doen met m'n schouders bij de lockout, ging al beter.

Dumbell fly
5x10 6 kg
Moest eigenlijk na bp, had me vergist.

BP paused
1x3 25 kg
1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg (ipv 2x40)
1x2 45 kg " "
1x2 45 kg " "
Zwaar, maar lekker.

Walking lunges
5x5 10 kg per kant

Trainingstijd: 105 min

Twee dagen achter elkaar training voor een keer was geen probleem!

---

Meting van vandaag (22/12 > 29/12)
Gewicht: 64.5 > 64.6 (+0.1)
Taille: 65 > 65 (-)
Heup: 84 > 85 (+1)
Kcals: 2400

Huidplooi %: 9.70 > 9.66 (-0.04)
Huidplooi mm: 21.30 > 21.15 (-0.15)

Say what? Na dat freetfestijn die 3 dagen aanhield... :roflol:
Wel een dagje op 1900 gezeten ivm migraine. Maar weekgemiddelde kwam afgelopen week op 2490 (t/m zaterdag), zondag 4k, maandag 1.9k, dinsdag en woensdag gewoon 2.4k. Heb dus besloten om naar 2500 te gaan. Ben sinds 16/12 niet meer boven 64.8kg uitgekomen, dat is dus ruim twee weken.

Is het niet zo dat core activatie nagenoeg hetzelfde is bij met of zonder belt? Ik gebruik hem sowieso alleen voor m'n zware werksets, omdat ik het fijn vind en nooit de fout kan maken een lift te failen door te weinig actief core gebruik.

Ik heb geen idee, ik doe mijn zware werksets vaak ook met een belt, maar dan vaak pas boven de 80%.

Recentelijk doe ik eigenlijk zoveel mogelijk beltless en ik merk wel dat mijn core er sterker mee wordt.

Ik heb geen idee, ik doe mijn zware werksets vaak ook met een belt, maar dan vaak pas boven de 80%.

Recentelijk doe ik eigenlijk zoveel mogelijk beltless en ik merk wel dat mijn core er sterker mee wordt.

Dat doe ik inderdaad ook, vanaf zo'n 80%. Ik heb juist het idee dat het voor mij persoonlijk weinig verschil maakt. Blijf het wel gewoon voor de zware sets gebruiken wanneer het kan, zal ook wel eens voorkomen dat ik m'n riem niet mee kan nemen denk ik :)

Afgelopen avond met een vrienden naar Kickfun geweest, was super leuk! Beetje HIIT-achtige training, inclusief actief herstel, icm kickboksen.
Ik kijk even aan of ik morgen zin en vooral tijd heb om nog m'n laatste training van Sheiko #30 te doen.

Mocht ik morgen niet trainen en niet loggen: alvast een hele goede jaarwisseling voor iedereen! :)

Name change zonder elite?

Terug
Naar boven