- Waardering
- 15.402
Volger minder begrijp ik dus
Zie hieronder
Kost eenmalig €10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je naam pizza is hoor je zeker bij de pl. sectie![]()
Ik moest ook even kijken.. ken ik jou? hahaha.. naamswijziging dus he! Specifieke reden voor?
geniet van het oude jaar en luidt het nieuwe maar in! Op naar de gainz van 2017!
Een nieuw logje van een powervrouw, dan ben ik natuurlijk in!!
En dan direct alle goeds gewenst voor 2017, op naar hopelijk veel krachtgains ^^.
Name change en training change! Kortom start van een nieuw jaar!
Ben benieuwd wat 2017 je zal brengen! Qua je training kan ik je geen advies geven. Maar ik volg je gewoon!
Alvast een hele fijne jaarwisseling!
Warming up is moeilijk te zeggen.
@natty87
Je wilt natuurlijk goed warm zijn, maar niet al te kapot.
Met squat zag ik meeste vrouwen eerst setje doen met lege bar tijdens nk.
Warming up is moeilijk te zeggen.
@natty87
Je wilt natuurlijk goed warm zijn, maar niet al te kapot.
Met squat zag ik meeste vrouwen eerst setje doen met lege bar tijdens nk.
verrek nu ook pas door dat jij het bent, ik dacht al huh een nieuwe lezer in mn log hahah, zal weer eens wat vaker hier gluren. Training gaan goed zo te zien! fijne jaarwisseling!
Klopt eerst wel lege stang en ook wel rekken en strekken.
Waarom 2 setjes wu met 60kg?
Zou er 1 doen en volgende wat verhogen etc etc en afhankelijk van je laatste set openen met 85 of zelfs 87.5
Je eerst moet wel redelijk te doen zijn. Je wilt niet een eerste beurt al missen.
Dl zou ik sowieso stappen van minimaal 5kg maken met je beurten. Das zeker wel te doen. Dus 120 gewoon omhoog trekken.
Bench lijkt wel oké. Afhandelijk Hoe je 47.5 voelt kun je kijken of je 50 of gelijk 52.5 pakt.
Wu ook niet te snel willen. Niet dat je al klaar bent en nog xxxx tijd moet wachten...
Bij een meet lastig te zeggen hoe lang je rust is das afhankelijk van aantal deelnemers. Vaak tussen de verschillende lift een pauze van 5 minuten.
Nog de beste wensen voor 2017 en dat je flinke krachtgains mag maken![]()