- Waardering
- 1.282
5 maart, details volgen snel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 maart, details volgen snel
Waren gewoon wat andere tijden in mijn leef
Ja Mvos van bodynet ja.Is dat die gym van Maarten en zijn vrouw? Volgens mij ken ik die nog van een andere forum.
Ik wou in de eerste instantie ook weer mee doen, maar in Grunn is een beginners wedstrijd dus heb me daarvoor aangemeld (stuk dichterbij).

Hoelang duurt het schema nog? Goed dat je een stukje auroregulatie toe bent gaan passen, het lijkt erop dat je aardig wat gains maakt!![]()
Omg bigmac.. een week terug boeide me dat echt niks, maar 3 dagen op dieet is blijkbaar genoeg om alweer te snakken naar junk lol![]()
Ga je bench ook t&g testen?Ik was zo lief op m'n bon te delen
Had er wel makkelijk nog een in kunnen gaan qua honger...
Zeker
Deze #30 nog 4 dagen, dus deze week afmaken en volgende week. Ik denk dat ik dan de week daarna (1e week jan) 1rm's wil testen. Wel alle 3 de lifts op een dag om te kijken hoe dat aanvoelt. Daarna de nieuwe 1 rm's gebruiken voor een nieuwe #32 en #30.
Ga het mezelf niet te makkelijk maken haha. Denk dat het volume icm bulken me erg goed doet! Ben vooral benieuwd naar m'n bench max
Heeerlijk. Wel jammer dat zo'n menu voor mij niet echt verzadigend is, maar het smaakte er niet minder om.
Hahaha na 3 dagen, gelukkig is het bijna kerst!
Ga je bench ook t&g testen?
45 kg paused is al super netjes!!
Ja ik troost me indd met de gedachte dat ik aankomende zondag en maandag geen honger hoef te lijden![]()
Je doet al je bench reps zoals je op een wedstrijd zou doen toch?Mwah ik denk het niet. Misschien wel, mar dan als ik weet dat ik daarna nog genoeg over heb voor DL. Paused heeft zegmaar prioriteit.
Dat weet ik wel zeker, lekker veel lekker eten eten
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Tips, op- en aanmerkingen zijn welkom!
Je doet al je bench reps zoals je op een wedstrijd zou doen toch?
Lijkt wel alsof je heel krampachtig je schouders ophaalt en je de stang wat ver van je af aan het houden ben.