Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
7/5/2018 - week 4, dag 1 (prep cycle III)
Board BP paused

1x4 40 kg (ipv 1x4 per ongeluk)
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 62.5 kg
1x2 62.5 kg
1x2 62.5 kg
Had degene die me hielp unracken aangegeven dat alleen unracken (en spotten niet) nodig was. Bleef die met z'n vingers aan de bar hangen... Alleen bij laatste set, set 1 en 2 was ander persoon.

Squat
1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x2 102.5 kg
Klapte bij rep 2 bijna voorover halverwege omhoog komen maar goed herpakt.
1x2 102.5 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg

Incline BP (ipv decline BP)
1x4 30 kg
1x4 37.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg (VPR)
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
Decline BP stond gepland (enige sessie ooit in de 4-daagse geloof ik) maar nooit gedaan en geen zin om opstelling te bouwen. Gewichten -5 kg van wat voor decline voorgeschreven stond.

Chest fly
4x6 7.25 kg

Dead hang
3x15 sec rechts - links - beide

Ab rollouts (thuis)
3x10 bw

Trainingstijd: 95 min

Had een stuk meer moeite met squatten. Combi van het cutten en de hitte (veel zweten).
Geeft aan de andere kant wel een nog meer voldaan gevoel als ik door bovenstaande toch m'n training succesvol heb af kunnen ronden en voor m'n gevoel lekker en met plezier heb getraind.

Last van plakkende vingers met het warme weer?
Irritant is het. Vaak bedoelen ze het goed maar ook met 10.000 x uitleggen snappen ze nog niet wat je nou wil.

• #2.984
Last van plakkende vingers met het warme weer?
Irritant is het. Vaak bedoelen ze het goed maar ook met 10.000 x uitleggen snappen ze nog niet wat je nou wil.

:roflol: zoiets ja
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan begrijpen.
Was sowieso een ramp want ik zei "yes" zodatie kon unracken, begintie aan de bar te zitten zegtie (zonder dat ik iets zei) "no?", ik "yes, yes" :emo:

• #2.988
Godver :o

Als iemand bij mijn BP spot zeg ik altijd 'Thanks, zou je alleen de bar vast kunnen pakken als hij weer terug naar beneden zakt, zolang hij geen neerwaartse beweging maakt lukt het me misschien nog'.. Wel dodelijk irritant als iemand je bar vastpakt want ze helpen altijd wel wat, al is het maar 1 á 2 kilo minder gewicht dat je drukt..

Als iemand bij mijn BP spot zeg ik altijd 'Thanks, zou je alleen de bar vast kunnen pakken als hij weer terug naar beneden zakt, zolang hij geen neerwaartse beweging maakt lukt het me misschien nog'.. Wel dodelijk irritant als iemand je bar vastpakt want ze helpen altijd wel wat, al is het maar 1 á 2 kilo minder gewicht dat je drukt..
Denk dat het bekende gezegde: alleen maar mijn pinken meegeholpen. Dat dat al 15 - 20 kg scheelt als het niet meer is

• #2.993

Ik zei nadrukkelijk "only unrack, I don't need spot". En daarna nog "it's just because the weight is heavy and difficult to get out". Geen moeilijke taal lijkt me ???

Scheelde gevoelsmatig bij het omhoog gaan 7.5 kilo ja :(

Ik zei nadrukkelijk "only unrack, I don't need spot". En daarna nog "it's just because the weight is heavy and difficult to get out". Geen moeilijke taal lijkt me ???

Scheelde gevoelsmatig bij het omhoog gaan 7.5 kilo ja :(
RIP gains, een hele training weggegooid.:o

• #2.995
RIP gains, een hele training weggegooid.:o

:treuren:

9/5/2018 - week 4, dag 2 (prep cycle III)
Deadlift paused 5-7 cm below knees

1x3 70 kg
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x2 112.5 kg
Vanaf hier straps. Volgens mij al ruim anderhalf jaar niet meer gebruikt voor een deadlift.
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg*
Sets gingen veel makkelijker dan ik van tevoren verwachtte. Dacht dat het rpe 9 zou worden zoals ik me voelde, was meer een 7,5. Niceee

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
Heb nu alle sets doorgehad hoe ik m'n voeten moet positioneren om goede legdrive te hebben en kont op de bank te houden.
Tevens geen last van m'n rechter knie meer door tegelijkertijd de cue "tenen voor in je schoen schuiven" ipv in de grond drukken.

Deadlift from boxes
1x3 90 kg
1x3 105 kg
1x3 120 kg
1x3 120 kg
1x2 132.5 kg (VPR)
1x2 132.5 kg
1x2 132.5 kg
Geen holds want ook dit vanaf 120 met straps.
Veel rust nodig gehad op het laatst. Allemaal gehaald. Letterlijk trillende beentjes hierna.

Lat pulldown
5x6 47 kg
Triceps en back kapot.

Goodmorning
Geskipt
Voelde me op en was al twee uur bezig.

Wrist curls slow negatief
3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 125 min

Straps gebruikt omdat ik nog even niet weet wat ik qua grip wil doen. Merk toch dat rechts een beetje anders belast wordt dan links met mixed grip.
Optie 1 is doorgaan zoals nu; mixed vanaf 80-85%. Optie 2 is, alles behalve zware singles mixed, vanaf 80-85% met straps. Optie 3 is hooked weer eens kans geven.
Mocht ik voor optie 3 kiezen begin ik hier pas aan te werken na het NK. Ik neig momenteel naar optie 2.

Of gewoon dubbel overhands??

Na een tijdje begint hook-grip wel te wennen. Het blijft wel wat pijn doen maar je geeft er gewoon minder om.
En magnesium doet vooral bij hook-grip veel vind ik. Het doen dan ook minder pijn als je het goed hebt aangebracht (vingertoppen en duim).

Ook niet met magnesium?

• #3.000
Na een tijdje begint hook-grip wel te wennen. Het blijft wel wat pijn doen maar je geeft er gewoon minder om.
En magnesium doet vooral bij hook-grip veel vind ik. Het doen dan ook minder pijn als je het goed hebt aangebracht (vingertoppen en duim).

Ik deed hem, toen ik oefende, zeker weten niet goed omdat de bar juist weggleed. Denk dat ik m'n vingers op m'n duimnagel zette.
Snap nu wel de techniek, alleen vind ik het erg lastig om m'n vingers over m'n duim heen te leggen qua bereik.

Ja/nee. Die sets met 2x132.5 van gisteren waren dan bv niet gelukt. Tot 120 ofzo kan wel, maar dan ligt de focus tijdens de reps teveel op de bar niet verliezen. Dat lift niet lekker.

Terug
Naar boven