- Waardering
- 3.030
Eigenlijk betekent dat: evenveel gewicht, meer herhalingen. Gains!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk betekent dat: evenveel gewicht, meer herhalingen. Gains!
Tijdens je set?! Dus wanner je de barbell in je handen hebt en bezig bent met benchenDe gast die tijdens m'n set een plate van m'n bench afhaalde vriendelijk verzocht dat niet meer te doen. Behoorijk afleidend...
?
Tijdens je set?! Dus wanner je de barbell in je handen hebt en bezig bent met benchen?
Hoe achterlijk is dat?
"Behoorlijk afleidend " noem jij dat dan.![]()

Je weet nooit. Ik heb al rare dingen gezien in een gym hoor. Inclusief een schijf van een smith machine nemen terwijl iemand zich onder de "barbell" aan het positioneren was.Ik mag toch hopen dat die persoon niet zo achterlijk was om een schijf van de barbell te trekken... Ik ga er van uit dat ie een ongebruikte schijf van de bank pakte![]()

Ik sterf al wanner iemand het gore lef heeft om enkel heel dicht voorbij te lopen tijdens een set
![]()

Betekent dus minder gewicht en meer herhalingen? Ik merk dat ik dat ook prettiger vindt worden de laatste maanden.
Tijdens je set?! Dus wanner je de barbell in je handen hebt en bezig bent met benchen?
Hoe achterlijk is dat?
"Behoorlijk afleidend " noem jij dat dan.![]()

Lichaam kan rare dingen doenCut week 4 - 12/5 > 19/5
TDEE
![]()
Note op maandag: niet gemeten, dus gemiddelde van wat de week op dat moment was overgenomen.
![]()
Taille gaat lekker zoals ik het wil hebben, en van benen gaat gelukkig niet al teveel af. Daar ben ik blij mee!
Snap werkelijk waar niks van dat gewicht, ik heb nog nooit een cut gehad waarin het verliep zoals het nu verloopt
Ik zie ook zeker dat ik meer vocht dan normaal vasthou. Ben, sinds ik met de pil gestopt ben op 28/2, nog niet ongesteld geweest. Dat kan maanden duren.
Merk dat de effecten die zo heftig waren de eerste weken wat afgezwakt zijn, dus ook het vochtverlies. Effecten zullen naar verwachten weer versterken na een menstruatie.
Verlaag de kcals naar 1950 als ik morgen geen low weigh in heb.
---
Vandaag zo'n 910 kcals verbrand met het fietsen.Terugweg stuk met de trein gedaan. Klimmen was erg leuk! En niet m'n DL-training gedaan. Was wel genoeg zo.
Vandaag 2177 kcals . Morgen lepeltje lepeltje![]()
![]()
Lichaam kan rare dingen doen
Zelf ben ik nu 1.5 jaar gestopt maar cyclus wel snel weer vrij normaal.
Vocht issues ken ik maar al te goed al weet ik nu vrij goed wanneer het gaat optreden in een cyclus. Je leert je lichaam vrij snel weer kennen na verloop van tijd. En kunt daar wel rekening mee houden bij een volgende cut.
Wat bedoel je met effecten zullen versterken na menstruatie?
Dus wat je zegt, even je lichaam weer leren kennen.Blijkbaar ja, ben het niet gewend op deze manierDus wat je zegt, even je lichaam weer leren kennen.
Hoop inderdaad daarom dat het snel normaal gaat qua cyclus, zodat ik weet hoe en wat (en wanneer).
De effecten die ik merkte na het stoppen (minder honger, hoog libido, vochtverlies, mentaliteit) zullen naar mijn verwachting wel weer wat sterker worden zodra cyclus normaal gaat.
Komt zeker wel weer. Had je voor de pil ook veel klachten waardoor je nu zou kunnen herkennen wanneer t zou beginnen?
Heb zelf verder vrij weinig gelet op alle effecten aangezien voor mij te mentale belangrijkste reden was . Of het dus na menstruatie allemaal (deels)weer zal versterken is afwachten denk ik. Sowieso heb je bepaalde momenten in een cyclus waarbij je libido omhoog gaat of de honger etc etc.

(9,5/10)

Dank
Leuk dat je eens komt koekeloeren. Hoe gaat het daar?
.Met mij gaat het goed. Tijdje terug afgestudeerd, daarna op reis geweest. Nu begin ik rustig met het zoeken naar een baan.
Trainen probeer ik ook weer wat op te pakken, maar de discipline en motivatie is erg laag door een gebrek aan concrete doelen. Ik vind mezelf sexy genoeg zoals ik nu ben.
veel mensen hebben last ervan dat het nooit genoeg is, jij hebt het tegenovergestelde. Nu dus een vetpercentage van 20%?
Leuk! Is ook mijn plan om te gaan reizen als ik over ruim twee jaar klaar ben met studeren. Waar ben je naartoe geweest?
veel mensen hebben last ervan dat het nooit genoeg is, jij hebt het tegenovergestelde. Nu dus een vetpercentage van 20%?
Achja, gewoon rustig aan eens kijken wat je zou willen bereiken. Kan van alles zijn binnen het trainen.