Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

De gast die tijdens m'n set een plate van m'n bench afhaalde vriendelijk verzocht dat niet meer te doen. Behoorijk afleidend...
Tijdens je set?! Dus wanner je de barbell in je handen hebt en bezig bent met benchen????
Hoe achterlijk is dat?
"Behoorlijk afleidend " noem jij dat dan.:D

Mirin bench

Tijdens je set?! Dus wanner je de barbell in je handen hebt en bezig bent met benchen????
Hoe achterlijk is dat?

Ik mag toch hopen dat die persoon niet zo achterlijk was om een schijf van de barbell te trekken... Ik ga er van uit dat ie een ongebruikte schijf van de bank pakte :p

Ik mag toch hopen dat die persoon niet zo achterlijk was om een schijf van de barbell te trekken... Ik ga er van uit dat ie een ongebruikte schijf van de bank pakte :p
Je weet nooit. Ik heb al rare dingen gezien in een gym hoor. Inclusief een schijf van een smith machine nemen terwijl iemand zich onder de "barbell" aan het positioneren was.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.066
Cut week 4 - 12/5 > 19/5
TDEE

Capture+_2018-05-19-08-29-55.png

Note op maandag: niet gemeten, dus gemiddelde van wat de week op dat moment was overgenomen.

meting.png

Taille gaat lekker zoals ik het wil hebben, en van benen gaat gelukkig niet al teveel af. Daar ben ik blij mee!

Snap werkelijk waar niks van dat gewicht, ik heb nog nooit een cut gehad waarin het verliep zoals het nu verloopt ???
Ik zie ook zeker dat ik meer vocht dan normaal vasthou. Ben, sinds ik met de pil gestopt ben op 28/2, nog niet ongesteld geweest. Dat kan maanden duren.
Merk dat de effecten die zo heftig waren de eerste weken wat afgezwakt zijn, dus ook het vochtverlies. Effecten zullen naar verwachten weer versterken na een menstruatie.
Verlaag de kcals naar 1950 als ik morgen geen low weigh in heb.

---

Vandaag zo'n 910 kcals verbrand met het fietsen.Terugweg stuk met de trein gedaan. Klimmen was erg leuk! En niet m'n DL-training gedaan. Was wel genoeg zo.
Vandaag 2177 kcals . Morgen lepeltje lepeltje :D :heart:

Laatst bewerkt:
  • #3.067
:emo: Ik sterf al wanner iemand het gore lef heeft om enkel heel dicht voorbij te lopen tijdens een set:o

Ik vind dat ook al verschrikkelijk ja. Met name met squats, als ik mensen dan vanuit m'n ooghoeken in de buurt van m'n rack zie komen :o

Betekent dus minder gewicht en meer herhalingen? Ik merk dat ik dat ook prettiger vindt worden de laatste maanden.

Het gewicht bij Sheiko's schema's zijn relatief licht. Het gemiddelde ligt geloof ik rond de 73% van je 1RM.
Veel andere PL-schema's zitten toch wel hoger. Sheiko zegt dat het de lifter zelfvertrouwen geeft dat je altijd alle lifts haalt + dat je herstel snel gaat op die gem. 73% waardoor ook weer veel volume aankan.
Hetgeen wat het (vind ik) vooral zwaar maakt is het totale volume. Per set niet zozeer, dan zou het meer bodybuilding style worden, maar in je gehele training. Je werkt dus veel sets weg.

Hoe achterlijk is dat?

Ik was inderdaad bezig met benchen. En het is zo'n bankje waar de gewichten aan kunnen hangen. Daar ging die een gewicht vanaf pakken (sowieso al veelste close bij mij) en ik voelde allemaal gerommel :fire:
upload_2018-5-19_21-15-1.png

Hehe thanks! :)
Is wel de lift die ik bij mezelf het zwakste vind, maar is rond de jaarwisseling wel erg lekker vooruit gegaan.

Cut week 4 - 12/5 > 19/5
TDEE

Capture+_2018-05-19-08-29-55.png

Note op maandag: niet gemeten, dus gemiddelde van wat de week op dat moment was overgenomen.

meting.png

Taille gaat lekker zoals ik het wil hebben, en van benen gaat gelukkig niet al teveel af. Daar ben ik blij mee!

Snap werkelijk waar niks van dat gewicht, ik heb nog nooit een cut gehad waarin het verliep zoals het nu verloopt ???
Ik zie ook zeker dat ik meer vocht dan normaal vasthou. Ben, sinds ik met de pil gestopt ben op 28/2, nog niet ongesteld geweest. Dat kan maanden duren.
Merk dat de effecten die zo heftig waren de eerste weken wat afgezwakt zijn, dus ook het vochtverlies. Effecten zullen naar verwachten weer versterken na een menstruatie.
Verlaag de kcals naar 1950 als ik morgen geen low weigh in heb.

---

Vandaag zo'n 910 kcals verbrand met het fietsen.Terugweg stuk met de trein gedaan. Klimmen was erg leuk! En niet m'n DL-training gedaan. Was wel genoeg zo.
Vandaag 2177 kcals . Morgen lepeltje lepeltje :D :heart:
Lichaam kan rare dingen doen;)

Zelf ben ik nu 1.5 jaar gestopt maar cyclus wel snel weer vrij normaal.
Vocht issues ken ik maar al te goed al weet ik nu vrij goed wanneer het gaat optreden in een cyclus. Je leert je lichaam vrij snel weer kennen na verloop van tijd. En kunt daar wel rekening mee houden bij een volgende cut.

Wat bedoel je met effecten zullen versterken na menstruatie?

• #3.069
Lichaam kan rare dingen doen;)

Zelf ben ik nu 1.5 jaar gestopt maar cyclus wel snel weer vrij normaal.
Vocht issues ken ik maar al te goed al weet ik nu vrij goed wanneer het gaat optreden in een cyclus. Je leert je lichaam vrij snel weer kennen na verloop van tijd. En kunt daar wel rekening mee houden bij een volgende cut.

Wat bedoel je met effecten zullen versterken na menstruatie?

Blijkbaar ja, ben het niet gewend op deze manier :o Dus wat je zegt, even je lichaam weer leren kennen.
Hoop inderdaad daarom dat het snel normaal gaat qua cyclus, zodat ik weet hoe en wat (en wanneer).

De effecten die ik merkte na het stoppen (minder honger, hoog libido, vochtverlies, mentaliteit) zullen naar mijn verwachting wel weer wat sterker worden zodra cyclus normaal gaat.

Blijkbaar ja, ben het niet gewend op deze manier :o Dus wat je zegt, even je lichaam weer leren kennen.
Hoop inderdaad daarom dat het snel normaal gaat qua cyclus, zodat ik weet hoe en wat (en wanneer).

De effecten die ik merkte na het stoppen (minder honger, hoog libido, vochtverlies, mentaliteit) zullen naar mijn verwachting wel weer wat sterker worden zodra cyclus normaal gaat.

Komt zeker wel weer. Had je voor de pil ook veel klachten waardoor je nu zou kunnen herkennen wanneer t zou beginnen?

Heb zelf verder vrij weinig gelet op alle effecten aangezien voor mij te mentale belangrijkste reden was . Of het dus na menstruatie allemaal (deels)weer zal versterken is afwachten denk ik. Sowieso heb je bepaalde momenten in een cyclus waarbij je libido omhoog gaat of de honger etc etc.

• #3.071
Komt zeker wel weer. Had je voor de pil ook veel klachten waardoor je nu zou kunnen herkennen wanneer t zou beginnen?

Heb zelf verder vrij weinig gelet op alle effecten aangezien voor mij te mentale belangrijkste reden was . Of het dus na menstruatie allemaal (deels)weer zal versterken is afwachten denk ik. Sowieso heb je bepaalde momenten in een cyclus waarbij je libido omhoog gaat of de honger etc etc.

Eigenlijk alleen krampen en migraine op de eerste of tweede dag van de menstruatie, dus daar kan ik niet zoveel mee...
Ben het met je eens dat stoppen mentaal al een hele hoop doet positief gezien. Klopt van die bepaalde momenten, die nu dus een beetje uitgevaagd zijn in de afgelopen 12 weken :p

• #3.073
21/5/2018 - week 1, dag 1 (comp cycle)
Erg moe en weinig zin om te trainen. Grote maaltijd van tevoren hielp me wel een beetje oppeppen.

BP paused

1x5 40 kg
1x4 45 kg
1x3 52.5 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg

Squat
1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x3 97.5 kg (ipv 95)
1x3 97.5 kg (ipv 95)

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
Beetje last van m'n linker arm. Voelde alsof die gewoon niet lekker mee kon doen.

Keiser fly
4x8 7.8 resistance

Hyperextension (ipv glute bridges)
4x8 bw +15 kg
Wederom cba om een bar hiervoor te laden.

Bench squeeze
3x15 sec

Unilateral tricep pushdown (extra)
3x6 8.75 per kant
Moest nog wachten op het ov.

Trainingstijd: 125 min

---

Gisteren een heerlijke dag gehad. Zonnetje, goed eten, beetje kletsen en ook echt het hele weekend vrij :)

Voorafgaand aan lepeltje lepeltje lekker gemarvind op 494 kcals tot 15:00 uur. Daarna het volgende gegeten (gedeeld met m'n vriend, kan je meer proeven):
- bakje pulled pork van de bbq, bbq saus, stukje brood, koolsalade (7/10)
- broodje mexicaanse bratwurst met kaas erin van de bbq (8/10)
- broodje rundsvlees van de bbq met een halve kilo knoflooksaus en komkommer. Deze 2x gehaald :D (9,5/10)
- ijskoffie, met echte koffiebonen erin en niet zo'n mierzoet ding (8/10)

Savonds om 20:30 thuis: halve pizza, bladerdeeg met feta zelfgemaakt, tomaat, wortel. En om 22:00 stuk pure chocolade, beetje ananas en mango.

Dagtotaal op een gegokte 3000 kcals. Vanochtend lekker vochtig op 69,7 kg (+1.0 kg). Meteen nergens meer een lijn te bekennen voor m'n gevoel :P

Sterk geworden Tara!

Dank :D
Leuk dat je eens komt koekeloeren. Hoe gaat het daar?

Met mij gaat het goed. Tijdje terug afgestudeerd, daarna op reis geweest. Nu begin ik rustig met het zoeken naar een baan.
Trainen probeer ik ook weer wat op te pakken, maar de discipline en motivatie is erg laag door een gebrek aan concrete doelen. Ik vind mezelf sexy genoeg zoals ik nu ben :rolleyes:.

• #3.077
Met mij gaat het goed. Tijdje terug afgestudeerd, daarna op reis geweest. Nu begin ik rustig met het zoeken naar een baan.
Trainen probeer ik ook weer wat op te pakken, maar de discipline en motivatie is erg laag door een gebrek aan concrete doelen. Ik vind mezelf sexy genoeg zoals ik nu ben :rolleyes:.

Leuk! Is ook mijn plan om te gaan reizen als ik over ruim twee jaar klaar ben met studeren. Waar ben je naartoe geweest?

:P veel mensen hebben last ervan dat het nooit genoeg is, jij hebt het tegenovergestelde. Nu dus een vetpercentage van 20%?
Achja, gewoon rustig aan eens kijken wat je zou willen bereiken. Kan van alles zijn binnen het trainen.

• #3.078
Ik kwam dr vandaag achter dat ik niet goed gekeken heb en volgende week maandag (squat) en woensdag (bench, deadlift) m'n 100% dagen heb :emo:
Ik dacht dus een week later. Waarvoor ik 6 weken achter elkaar kon cutten - 3 weken pauze voor 100% en NK - 2 weken cutten.
Dat moet nu dus aangepast worden want ik ga niet in een deficit die lifts doen aankomende week.

Denk aan:
Cutten t/m as zaterdag - van 27 t/m 30 tov nu +600 kcals - 31 t/m 10 cutten. Dan precies twee weken cut-vrij om op te laden voor NK. Daarna de twee weken cut na NK zoals gepland.

Gewoon de dagen dat je moet maxen veel carbs erin duwen en wat sportdrank 2 uur vantevoren.

Leuk! Is ook mijn plan om te gaan reizen als ik over ruim twee jaar klaar ben met studeren. Waar ben je naartoe geweest?

Thailand, Laos en Cambodja. Ik vond vooral Cambodja erg leuk. Thailand is erg toeristisch. Waar zou jij graag heen willen?

:P veel mensen hebben last ervan dat het nooit genoeg is, jij hebt het tegenovergestelde. Nu dus een vetpercentage van 20%?
Achja, gewoon rustig aan eens kijken wat je zou willen bereiken. Kan van alles zijn binnen het trainen.

Dit had ik vroeger ook wel hoor. Zou er nog steeds wel zo uit willen zien hoor, maar ik vind het de benodigde inzet (en gebruik van de bijbehorende middelen) niet waard.
Vetpercentage zal rond de 15% zijn. Ik ben nog steeds redelijk in shape.

Terug
Naar boven