MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Goeie rug en sowieso een mooie shape. Powerliften werkt prima voor kracht en fysiek!

Dankje :D
Helemaal mee eens. Is maar wat je zelf wilt. Ik wil ook een goed lichaam, dus daar zorg ik dan ook voor.

Thanks! Ben hier ook wel trots op :)

In positie komen heeft in Vlaanderen ook een andere betekenis. Gezien je gestopt bent met de pil is de kans dus wel groter dat dat gebeurt. :p

Maar ff serieus: Als ik lang wat vaker bench heb ik soms ook dat ik de schouders een tijdje minder goed bij elkaar getrokken krijg tijdens het benchen. De eerste rep gaat meestal wel goed maar naarmate de set vordert gaat het dan snel bergaf.

Ohgod... :roflol:

Ah ben niet de enige bij wie dat daardoor zou komen dus. Heb dit nooit zo gehad. Gaat hopelijk over en hindert niet m'n maxmomenten aankomende week en tijdens het NK.

Baby got back!

Goede rug hoor!

Ben zeker al lang bezig zonder echte deload(s). En voor het eerst 4-dagen per week met Sheiko.
Wel een raar idee dat ik dan niet in positie kan komen, kan dus wel denk je?

Maandag ook een relatief lichte en korte training en dan 100% draaien de twee trainingsdagen erna. Ga gewoon optijd beginnen met kcals toevoegen; denk maandag al.

26/5/2018 - week 1, dag 4 (comp cycle)
Incline BP

1x5 35 kg (extra)
5x3 45 kg
Soort van lichte migraine tussen set 4 en 5. Door m'n rechteroog kon ik amper kijken en zag flitsen.
Vanochtend wel wat minder carbs dan die 50% voor de training normaal voor het eerst sinds ik dat toepas, maar niet gek weinig.

Deadlift from boxes
1x3 77.5 kg
1x3 90 kg
1x3 105 kg
1x2 120 kg (4s hold)
1x2 120 kg (4s hold)
1x2 120 kg (4s hold)
Alles double overhand, lekker. Reps gingen echt 10x beter dan woensdag.

Egyptian lateral raise
4x6 3.4 kg

Lat pulldown
4x6 41.3 kg

Hyperextension
4x8 bw +10 kg

Rear delt ropepull
4x8 10.2 kg

Trainingstijd: 80 min

Ook de acc. oefeningen lichter gedaan.
Muv dat gekke moment tijdens de incline BP een goede training gehad.

Cut week 5 - 19/5 > 26/5
Gewicht: 69.2 > 68.6 (-0.6)
Taille: 67.5 > 67 (-0.5)
Heup: 86.25 > 85.75 (-0.5)
Kcals: 2050 (muv zondag)

Capture+_2018-05-26-10-39-54.png

Drop van gewicht naar 68.7 was dus wel afgelopen zondag en sindsdien niet echt gewicht kwijtgeraakt. Maar kcals houd ik hetzelfde.

Doe dit eigenlijk nooit hierzo, maaaaaar voor een keer een backpic. Die heeft altijd veel definitie, zowel in cut als in bulk.
Bij aanspannen in de ochtend zie ik wat lijnen in de buik, wil dr nog net wat vanaf hebben zodat je lijnen (geen blokken nee) ziet zonder aanspannen.

Ha. Vette rug! Trainen werpt zijn vruchten af hiero.

• #3.105
Volgens mij gaat alles hier dikke prima. Wel een beetje balen van die migraine tijdens de treen, shit happens!:(
En jeeeeeuuuu wat een prachtrug!:bow2:

• #3.107
Volgens mij gaat alles hier dikke prima. Wel een beetje balen van die migraine tijdens de treen, shit happens!:(
En jeeeeeuuuu wat een prachtrug!:bow2:

Ja gaat lekker! Zeker gezien het feit dat ik toch nog in een deficit zit lijken de trainingen me nog goed af te gaan.
Migraine was een beetje vervelend ja, heb dat bijna nooit zo uit het niets.
Dankjewel! :)

En een mooie tattoo.

• #3.110

Thanks, dit kostte me €1000. Ik hou wel van zwart :)

28/5/2018 - week 2, dag 1 (comp cycle)
Squat

1x3 60 kg
1x3 72.5 kg
1x3 85 kg
Waren drie relatief zware reps.
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
De sets met 90 voelde wat zwaarder dan zou moeten met dit gewicht, met name de eerste set. Techniek was wel on point.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg

Hyperextension (ipv glute bridge)
3x8 bw +10 kg

Chest fly
4x6 7.9 kg

Bench squeeze
Geskipt

Trainingstijd: 50 min

Ben van plan om woensdag op te warmen voor een 140 DL single. Echte max is 145, maar heb getraind op een Sheiko ingevulde max van 140.
Op woensdag staat 1-2x op 100%. Gaat de 140 lekker doe ik de 145. Ga dan het liefst naar huis met een (in ieder geval) goede 140.

---

Had kort de tijd omdat ik de oma van m'n vriend op de trein ging zetten & ben nu onderweg naar Roermond outlet.
Echt verschrikkelijk geslapen dit weekend omdat de logé vanaf 7 uur 's ochtends vrij t/m zon door de 42m2 paradeerde (is dr niet kwalijk te nemen) en ik laat naar bed ging vrij t/m zon.

Mooie rug! Cut gaat ook lekker zo te zien. Ik ben inmiddels weer zwaarder:p Alhoewel ik ondanks al dat gedoe wel ga cutten, daar voel ik mij beter bij dan de fluffy legz nu:)

• #3.112
Mooie rug! Cut gaat ook lekker zo te zien. Ik ben inmiddels weer zwaarder:p Alhoewel ik ondanks al dat gedoe wel ga cutten, daar voel ik mij beter bij dan de fluffy legz nu:)

Dankjewel :)

Haha we schommelen lekker om elkaar heen wat gewicht betreft. Waarschijnlijk is zelfs nu je vetpercentage nog lager dan die van mij :P
Ik ga ook nog een beetje cutten. Ben bijna waar ik wil zijn, zonder krachtsverlies.

Gisteren 2900 kcals gegeten, waaronder een stuk rijstevlaai en een stuk appelvlaai & broodje beenham van La Place & zelfgemaakte "kapsalon" thuis. Hngggg.
Rest van de dagen ga ik op 2700 - 2800 zitten, zal ~200 boven geschatte onderhoud zijn.

• #3.113
30/5/2018 - week 2, dag 2 (comp cycle)
BP paused

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x1 62.5 kg
1x1 67.5 kg = 95%
1-2x1 70 kg (PR evenaring) geskipt

Heb de 67.5 niet gefilmd maar rechter lat pushte scheef, waardoor dit gewicht al een grinder was.
Tijdens het opwarmen merkte ik dat de "inbalans" minder was, maar nog wel aanwezig dus. Rechterkant kon daardoor minder gunstig gepositioneerd worden wat resulteerde in bovenstaande.
Daardoor besloten niet een 100% te pakken en tevreden te zijn met een 67.5 (en tegelijkertijd pijntjes te voorkomen).

Deadlift
1x3 70 kg
1x3 85 kg
1x2 100 kg
1x2 112.5 kg
1x1 125 kg
1x1 132.5 kg = 95% ingevulde max
1x1 140 kg = 100% ingevulde max

Snelheid zat goed overal. Had alleen een stuk meer moeite met de lockout (glutes driven) & was zeker trager dan de lockout van de meet op 19/4.
Denk dat m'n glutes, en sowieso LB, qua herstel wel wat geleden hebben onder het cutten. Merkte dat wel soms tijdens squats.
Deze 140 is misschien een voorbode voor een hele zware 150 op het NK :)

Alternated tricep pushdown
1x6 15 kg tegelijk (extra)
4x6 7.5 kg per kant
Doorgaan zonder rust.

Ab rollouts
3x8 bw

Wrist curls slow negatief
3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 120 min

Gewoon goed tevreden hierover. Stond vannochtend kneiter moe op omdat ik telkens wakker werd (oa van het zweten). Ook nog gewerkt. Vrijdag heb ik wel vrij, dus dat is fijn voor de 100% squats van dan.

Iemand is goed bezig.

Prachtige rug meis! Je hebt behoorlijke definitie! :heart:

blij dat je niet mee doet met de contest :trollface:

• #3.118
Prachtige rug meis! Je hebt behoorlijke definitie! :heart:

blij dat je niet mee doet met de contest :trollface:

Dank u zeer :D
Meeste definitie en massa uberhaupt zit hier wel naar mijn mening. Benen zijn nog steeds stokjes haha...

Zou helaas echt niet de gewenste progressie kunnen maken ivm het powerliften. Ben wel echt benieuwd naar de eindfysieken van dit jaar!

Dankjewel :D

De 1.25 kg is erg klein in doorsnede en de 20 kg is normale grote. Dus hoe lager het gewicht van de basisplates aan de bar, des te groter de rom.
Ik kan niet op een plate staan daar aangezien dr van die gaten/handvaten inzitten.

Ahh goeiemorgen! Ik dacht even dat je op die plates stond.

En sterke deadlift hoor! En die rug heb ik gemist maar die zag er vast sterk uit na al die reacties :D

Terug
Naar boven