- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Sowieso Sheiko blijven draaien tot de DRC, nog zo laat iets anders draaien zou ik nooit aanraden als je goed wil pieken daar.Ik ga sowieso Sheiko blijven volgen t/m de DRC cup omdat ik nu niet variatie erin wil gooien. Wellicht dat ik daarna t/m NK (junioren) een ander schema wil proberen.
Las het toevallig bij @EigenWereld dat Mike in NL woont!
Als ik zo vluchtig kijk zie ik op de RTS website alleen coaching en niet dat je los een schema kan laten fabriceren voor bijvoorbeeld 12-16 weken. Dat eerste vind ik niet nodig, omdat ik graag zelf nog de touwtjes in handen heb.
Wat guided programming inhoudt is dat jij aangeeft hoe je wilt trainen en met welke oefeningen. Je moet sowieso aangeven welke dingen je hebt qua barbells, bands, etc. En je kunt oefeningen blacklisten die je per de niet wilt. Wat Mike T bij mij doet is mijn programma per week schrijven en aanpassen. Je kunt wel vooruit kijken wat je moet gaan doen en met hem hierover discussiëren maar ik zou het sowieso in het begin op zijn manier doen aangezien daar een goede reden achter zit. Wel is het heel erg wennen op rpe based te liften en kan niet iedereen er tegen. Ik moet me mentaal ook nog focussen op de lifts ipv het rpe. Je moet dit wel tijd geven en ook de.lifter ervoor zijn.

Dat is echt niet nodig, maar is zeker mogelijk. De 4 day strength template is overigens puur powerlifting gericht, ondanks het OHP werk.
moest lachen

ben welgeteld pas 5 keer geweest nu denk ik
) en vanuit daar verder kijken.