- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice plus 10 kg op de sbd40 mag je ze hebben
Heb deze net ook voor €40 gekocht
Nee ik heb 50 inclusief geboden lol€40 mag je ze hebben
Heb deze net ook voor €40 gekocht
Was jouw bod €30 en woont de verkoper in A'dam? Dan is het die ja...
Is een meid van kratos. Had ik pas door nadat ik m'n naam onder m'n bericht had gezet en zij zei "oh ben jij...".

Ik had maat L van sbd, was ook mijn maat volgens de tabel. Ik meet nu 38, dus miss was s ook wel iets te krapOh wat zuur van de verkoper zeg
Welke maat heb ne nu?
Moet toch naar een m kijken denk ik dan.. alleen wil ik wel heel graag weer richting de 68 kg dus dat zal ook weer een cm of 1-2 schelenIk had maat L van sbd, was ook mijn maat volgens de tabel. Ik meet nu 38, dus miss was s ook wel iets te krapMoet toch naar een m kijken denk ik dan.. alleen wil ik wel heel graag weer richting de 68 kg dus dat zal ook weer een cm of 1-2 schelen
Ik heb nu een crappy merk.. geeft heel weinig compressie helaas:/

Best lang volgehouden. Maar 2 cm naar beneden is alsnog de hoogst mogelijk high bar squat heb ik het idee bij jou.De bar ~2 cm naar beneden op de rug omdat m'n high bar het meest mogelijke high bar was en dat geforceerd werd.
Best lang volgehouden. Maar 2 cm naar beneden is alsnog de hoogst mogelijk high bar squat heb ik het idee bij jou.