- Waardering
- 15.402
Ben je hier in NL ook helemaal high na de behandeling of is dat alleen in USA.
alleen in de USA, in NL niet. je mag wel high naar binnen gaan![]()
Jammer zeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je hier in NL ook helemaal high na de behandeling of is dat alleen in USA.
alleen in de USA, in NL niet. je mag wel high naar binnen gaan![]()

Succes met je minicut. Hoe lang wil je dit doen?
Trouwens probeer Wasa lichtgewicht crackers. Erg low kcal en zijn prima te doen![]()
Ik leef er al maanden op. Echt lekkere snack met wat light jam oid.Thanks! Plan is 2,5 - 3 weken. Even kijken hoe hard het gaat. Ben er nu wel achter dat geen cut hetzelfde is.
Echt kort dus, daarna weer lekker verder bulken op +200 kcals boven onderhoud. Zit nu 11 weken in to bulk.
Niceeee die heeft net zoveel vezels zie ik! Heb nu twee pakken wasa volkoren staan, zal daarna de lichtgewicht proberen.
Ik leef er al maanden op. Echt lekkere snack met wat light jam oid.

Die squat versie heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me wel interessant eigenlijk.
Als je ooit 6-0-0 of 3-0-3 squats voor 8 a 10 reps/set hebt gedaan lijken van die gruwelijke variaties voor "slechts" 4 reps plots allemaal wel eens leuk om te doen.
Lekker zo'n quad-pump! Misschien volgende keer toch maar je bench er tussen steken. Ik verwacht dat het dan net iets beter zal gaan.![]()

Denk dat de high(er) rep squats en step ups me goed doen.
Zeer herkenbaar het geen zin hebben in trainen. Heb er ook meer moeite mee wanneer t kouder en donkerder is.
Je hebt iig wel een wedstrijd om naar toe te werken en gemotiveerd te blijven.

Trouwens ik weet niet of je nog last van droge tong hebt. Maar ik gooi tegenwoordig overal een shit load aan (pink himalayan) zout overheen, en het lijkt gefixt.