AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Nice, thanks voor de tip :D
Van het weekend geen last van gehad, maar woe t/m vrij wel ja...
Kan dan goed komen omdat ik vandaag veel zout op heb (pizza, aromat bij spinazie, en zout over salade).
Try it, ik gooi zout over m'n rijstwafels/kipfilet, en avondeten overdreven extra. Ik drink dan ook een shitload in m'n cut waardoor ik denk ik alles gewoon uitplasde. Ben blij dat ik er zo goed als af ben want het was echt vervelend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
Try it, ik gooi zout over m'n rijstwafels/kipfilet, en avondeten overdreven extra. Ik drink dan ook een shitload in m'n cut waardoor ik denk ik alles gewoon uitplasde. Ben blij dat ik er zo goed als af ben want het was echt vervelend.

Werd er (ik geloof) m'n tweede cutdag gewoon extra wakker door 's ochtends. Drinken als een malle de hele dag, maar dat maakte niks uit
Ga het zeker proberen!

Werd er (ik geloof) m'n tweede cutdag gewoon extra wakker door 's ochtends. Drinken als een malle de hele dag, maar dat maakte niks uit
Ga het zeker proberen!
Het vele drinken is juist ook het probleem werd mij verteld. Wat op zich best logisch klinkt haha. Lemme know if it helps. Post trouwens even je reviews in het whey topic :D Ga ik alvast m'n lijstje voor black friday smaken maken.

• #3.604
Het vele drinken is juist ook het probleem werd mij verteld. Wat op zich best logisch klinkt haha. Lemme know if it helps. Post trouwens even je reviews in het whey topic :D Ga ik alvast m'n lijstje voor black friday smaken maken.

Met veel drinken flush je wel je lichaam leeg inderdaad, met meer zout hou je weer wat vocht vast. Zal ik zeker doen

Alles is up to date qua reviews, maar heb deze smaken nog liggen van MP:
- Jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha
- Appeltaart (xxl)
Welke wil je dat ik morgenavond review? :p

- Jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

En vergelijk ze even tegen chocolate brownie aangezien die de meest goat door oats is imo :heart: Ik moet eerst even al die shitload aan 250g zakken opmaken totdat ik weer ga bestellen tho.

• #3.606
- Jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

En vergelijk ze even tegen chocolate brownie aangezien die de meest goat door oats is imo :heart: Ik moet eerst even al die shitload aan 250g zakken opmaken totdat ik weer ga bestellen tho.

Je smaak komt verder wel een beetje overeen met die van mij als je naar de rest vd reviews kijkt? Anders is het een beetje onhandig om zo 1 op 1 over te nemen :o
Zal morgen de peach tea proberen, erg benieuwd naar

• #3.607
5/11/2018 - week 1, dag 1 (comp cycle)
Squat

1x5 60 kg
1x4 75 kg
1x3 85 kg
Fckkk dacht dat ik tweemaal moest squatten en zonder te kijken ben ik opwarmsets gaan doen. Toen ook maar afgemaakt...
1x3 97.5 kg
1x3 97.5 kg
1x3 97.5 kg*
1x3 97.5 kg

BP paused
1x5 35 kg
1x4 45 kg
1x3 52.5 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg

Walking lunges
4x8 14 kg per kant
Deze maar tussen benches door.
Redelijk pittig na zo'n lange tijd niet gedaan te hebben.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Cable chest fly ss rear delt fly
3x6 7.9 kg (ipv 4x6) -- 3x8 3.4 kg
Sportschool dicht

Dead hang
2x15 sec rechts - links
1x25 sec beide

Trainingstijd: 120 min

Erg nice getraind

• #3.608
7/11/2018 - week 1, dag 2 (comp cycle)
Deficit deadlift

1x3 77.5 kg
1x3 92.5 kg
1x2 110 kg
1x2 110 kg
Geen zweet

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg

Deadlift from boxes
1x3 92.5 kg
1x3 110 kg
1x2 125 kg
1x2 125 kg
1x1 140 kg*
1x1 140 kg*
1x1 140 kg*
Techniek gaat ineens ziek chill?! Rechte rug bij alle sets.
Misschien moest m'n houding de afgelopen maanden wennen aan het hookgripped pullen en is dat nu geoptimaliseerd ofzo.

Unilateral lat pulldown
4x6 18 kg per kant

Ab rollouts
4x8 bw

Trainingstijd: 105 min

Was deze avond wel weer echt goed gemotiveerd tijdens het trainen en alles ging lekker.

• #3.609
Sinds zaterdag al ontbijt overgeslagen, gaat echt lekker met de trek tot lunchtijd. Op werk begint lunch om 12:00 of 12:40 uur.
Eten van vandaag:
Food.png

Gaat lekker zo te zien.

Hnnng vrienden op myfitnesspal. Nog iemand waar ik meal inspiratie vandaan kan halen :D

Altijd leuk om een mfp verslagje te zien:)

Ik start zaterdag met bijhouden, ik heb dan tot kerst geen verjaardagen/etentjes/feestdagen etc.

• #3.614
Altijd leuk om een mfp verslagje te zien:)

Ik start zaterdag met bijhouden, ik heb dan tot kerst geen verjaardagen/etentjes/feestdagen etc.

Vind ik ook altijd leuk bij anderen!

Dat is een behoorlijke tijd totaan kerst. Maar het klinkt verder weg dan het is. Is nog 6 weken.
Zal vast wel een keer voorkomen dat je buiten de deur of met anderen eet denk ik? Dat soort momenten kan je imo prima iifym'en.

Ik ga 20/11 ayce'en met m'n vriend z'n b-day en 8 of 9/11 vast nog wel een post-competitie ayce. Dat heb ik in ieder geval op de korte termijn :)

Ik zag weer wat filmpjes voorbij komen met easy lifts! Lekker bezig hoor!

• #3.619
Vanochtend om 10:45 uur verstandskies eruit laten snijden bij de kaakchirurg.
Ondanks dat ik tot nu toe weinig pijn ervaar ben ik niet gaan trainen vanavond, arts raadde het tevens af.
Blijft nog wel licht bloeden en bloedde vanmiddag nog wel tijdje door.

Ga dan morgenochtend een SBD-training doen om toch alle drie nog even gedaan te hebben voor het weekend :)

• #3.620
10/11/2018 - week 1, dag X (comp cycle)
Squat

1x3 60 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x2 97.5 kg
1x2 97.5 kg
1x1 105 kg
1x1 105 kg
1x1 105 kg
Voelde tijdens opwarmsets best wat druk komen op het kaakgebied en het wondje voelde ik een soort van bewegen door lucht in m'n mond.
Besloten de squatsets af te maken, omdat die het snelst onwennig wordt vd grote drie. Voor de rest wat kleine oefeningen, zonder veel te hoeven bracen, om toch fullbody te pakken.

Chest fly
1x10 3.4 kg
6x8 5.7 kg

Unilateral seated row
1x8 18 kg per kant
1x7 23 kg per kant
4x6 29 kg per kant

Dumbell shoulder press
4x6 10 kg
Lichter dan normaal (2 kg).

Unilateral lat pulldown
3x6 18 kg per kant

Unilatetal tricep pushdown
3x6 9 kg per kant

Hyperextension
4x8 bw +15 kg

High step up
1x15 bw per kant
1x13 bw per kant

Trainingstijd: 95 min ofzo

Best wel voldaan hierna omdat ik wel gewoon alle spiergroepen heb kunnen trainen.

---

Vertrek bijna naar Eindhoven voor WEA. Beetje onhandig icm m'n verstandskies, maar had al lang kaarten. Op naar Deadmau5 :heart:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven