XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

goede squat volume, ga mijn vriendin dit ook eens aanleren met -70% gewicht :D

Squat
1x8 60 kg
1x8 75 kg
1x8 90 kg
1x8 97.5 kg (@9) (VPR)*
1x8 92.5 kg (@9)
1x8 90 kg (@8.5)*
1x8 90 kg (@8.5)
1x8 90 kg (@9)
Ruim 50 min hiermee bezig geweest, lol. Nog nooit zoveel rust nodig gehad bij squatssets geloof ik.
Sick VPR wel :D
maar als je dan klaar bent, dan hebben we wel een gevalletje trotse pizza in de gym zitten :D, mooi werk :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.823
Gotta love them Trotse Pizzaatjes:engel::pizza:

• #3.826
14/1/2019 - week 3, dag 1 (H1)
Squat 2 sec paused halfway up

1x6 65 kg
1x6 75 kg
1x6 85 kg (@8) (PR)
1x6 82.5 kg (@8)
1x6 80 kg (@8)
Laatste set beetje mwah want had het idee dat iemand, die aan het cable fly'en was, tegen m'n bar aankwam. Leek alsof de bar lichtjes ineens een kant opschoot tijdens het omhoog komen van rep 3.

Leg press
1x10 85 kg
1x10 110 kg
1x12 125 kg (@7.5) (PR)
1x12 125 kg (@8)

Incline BP
1x10 30 kg
1x12 37.5 kg (@8)
1x12 37.5 kg (@8) (VPR)
1x11 37.5 kg (@8)
Super blij! Had vorige week 1x12 + 1x11 met 37.5kg + 1x12 35kg @8 allemaal.

Unilateral cable front raise
1x12 4.5 kg per kant
1x12 4.5 kg per kant
1x10 4.5 kg per kant

Ab rollouts ss cable rear delt fly
1x10 BW -- 1x10 3.4 kg
1x10 BW -- 1x10 3.4 kg
Geskipt* -- 1x10 3.4 kg
*Ipv laatste set ab rollouts een 12x10kg +ezbar bicep curl gedaan, omdat waarom ook niet.
Voelde abs namelijk helemaal prikken, nog niet helemaal hersteld van vorige week denk ik.

Trainingstijd: 90 min

---

Weet niet hoe maar ik ga echt super lekker op dit moment. Sinds oud & nieuw slaap ik beter de nacht door en word ik alleen 's ochtends een aantal keer wakker. Zal vast en zeker een belangrijke rol hebben.

Met maar 200 kcals boven (geschat, wat het altijd blijft) onderhoud kom ik heeeel langzaam aan.
Plan was na elke 10-12wk een 2-3wk minicut te doen. Alleen wil ik eigenlijk niet tijdens m'n hypertrofieblokken (mini)cutten dus stel ik het uit. Ik gain ook vrijwel geen vet en ben erg tevreden met m'n fysiek.
Zit nu op 8 weken en 2 dagen bulk na de minicut. Hieronder TDEE sheet van de afgelopen 8 weken.

Screenshot_20190114_233429.jpg

Lekker dat je in de flow zit! Zal ook wel komen door je surplus. Werkt mentaal vaak ook erg goed.

• #3.828
Lekker dat je in de flow zit! Zal ook wel komen door je surplus. Werkt mentaal vaak ook erg goed.

De surplus helpt ook zeker mee :)
Maar ga nog lekkerder dan een paar maanden terug toen ik ook in surplus zat. Denk dat ik meer nu op orde heb; slaapverbetering, minder stress, gewend geraakt aan combi studie en werk.

Tfw ik ben te lui om uberhaupt protein per dag te tellen en dan zie je deze heerlijke grafiek :roflol:

Mooi dat het zo goed gaat, betere slaap zal daar zeker effect op hebben.

Laatste set beetje mwah want had het idee dat iemand, die aan het cable fly'en was, tegen m'n bar aankwam. Leek alsof de bar lichtjes ineens een kant opschoot tijdens het omhoog komen van rep 3.
Hue, die gast liep een halve km uit het kabelstation om zijn flies te doen ofzo?
Weet niet hoe maar ik ga echt super lekker op dit moment. Sinds oud & nieuw slaap ik beter de nacht door en word ik alleen 's ochtends een aantal keer wakker. Zal vast en zeker een belangrijke rol hebben.
Goed slapen helpt enorm. Dat wordt vaak erg onderschat.

Doe je de leggpress puur voor hypertrofie doeleinden of heeft het ook (enigszins) overdracht naar de squat beweging?

Aangezien sterkere quads helpen bij je squat lijkt me de legpress hierbij wel te kunnen helpen.

In dat geval zouden front squats efficiënter zijn, lijkt me. Dan heb je een vergelijkbare beweging/patroon plus quad hypertrofie.

In dat geval zouden front squats efficiënter zijn, lijkt me. Dan heb je een vergelijkbare beweging/patroon plus quad hypertrofie.
Ja, die zouden efficiënter kunnen zijn.
Maar als je workload daardoor te hoog wordt doe je toch beter legpress, zodat je je herstel niet in het gedrang brengt.

• #3.837
Hue, die gast liep een halve km uit het kabelstation om zijn flies te doen ofzo?

Goed slapen helpt enorm. Dat wordt vaak erg onderschat.

Lol zoiets ja... Cable station en squatrek staan wel echt dicht naast elkaar en dan troek die ook nog een flink mijn kant op (bij de andere sets in ieder geval).

Klopt :)

Doe je de leggpress puur voor hypertrofie doeleinden of heeft het ook (enigszins) overdracht naar de squat beweging?

Puur voor hypertrofie inderdaad. Zaak is voor mij mbt squats om massa op de benen te bouwen.

Wat hierboven ook genoemd is; meer massa op de benen zal wel resulteren in een grotere squat.
Plus front squats heb ik nooit geprogrameerd gehad. Als ik dan naar een load moet opbouwen waarmee ik m'n quads kan bouwen ben ik weken, misschien wel maanden, bezig.

Plus front squats heb ik nooit geprogrameerd gehad. Als ik dan naar een load moet opbouwen waarmee ik m'n quads kan bouwen ben ik weken, misschien wel maanden, bezig.
Dat zal wel meevallen hoor.
Een hele nieuwe training-stimulus zorgt al snel voor gains. Je zal wel vanaf dat 1 een belasting kunnen introduceren die een groeiprikkel geeft schat ik zo.

• #3.839
Dat zal wel meevallen hoor.
Een hele nieuwe training-stimulus zorgt al snel voor gains. Je zal wel vanaf dat 1 een belasting kunnen introduceren die een groeiprikkel geeft schat ik zo.

Wellicht heb je gelijk. Ik heb alleen geen zin om het op te bouwen omdat ik toch denk dat het me een lange tijd gaat kosten ivm de houding. Heb ze een paar weken terug gedaan en kwam toen tot 4x4x65.
Beetje kort door de bocht, maae ga nu dan liever voor de gemakkelijke leg presses. Waarmee ik ook nog eens m'n rug ontlast.

Wellicht heb je gelijk. Ik heb alleen geen zin om het op te bouwen omdat ik toch denk dat het me een lange tijd gaat kosten ivm de houding. Heb ze een paar weken terug gedaan en kwam toen tot 4x4x65.
Beetje kort door de bocht, maae ga nu dan liever voor de gemakkelijke leg presses. Waarmee ik ook nog eens m'n rug ontlast.
Je moet uiteraard ook zelf de waarde zien van het proces. Als je het zelf niet ziet zitten doe je beter leg-press. Die ga je met meer overtuiging uitvoeren dan front-squats die je een beetje tegen je zin zou doen.

Terug
Naar boven