- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar als je dan klaar bent, dan hebben we wel een gevalletje trotse pizza in de gym zittenSquat
1x8 60 kg
1x8 75 kg
1x8 90 kg
1x8 97.5 kg (@9) (VPR)*
1x8 92.5 kg (@9)
1x8 90 kg (@8.5)*
1x8 90 kg (@8.5)
1x8 90 kg (@9)
Ruim 50 min hiermee bezig geweest, lol. Nog nooit zoveel rust nodig gehad bij squatssets geloof ik.
Sick VPR wel![]()
, mooi werk goede squat volume, ga mijn vriendin dit ook eens aanleren met -70% gewicht![]()
maar als je dan klaar bent, dan hebben we wel een gevalletje trotse pizza in de gym zitten, mooi werk
![]()

Lekker dat je in de flow zit! Zal ook wel komen door je surplus. Werkt mentaal vaak ook erg goed.

Tfw ik ben te lui om uberhaupt protein per dag te tellen en dan zie je deze heerlijke grafiek
Mooi dat het zo goed gaat, betere slaap zal daar zeker effect op hebben.
Hue, die gast liep een halve km uit het kabelstation om zijn flies te doen ofzo?Laatste set beetje mwah want had het idee dat iemand, die aan het cable fly'en was, tegen m'n bar aankwam. Leek alsof de bar lichtjes ineens een kant opschoot tijdens het omhoog komen van rep 3.
Goed slapen helpt enorm. Dat wordt vaak erg onderschat.Weet niet hoe maar ik ga echt super lekker op dit moment. Sinds oud & nieuw slaap ik beter de nacht door en word ik alleen 's ochtends een aantal keer wakker. Zal vast en zeker een belangrijke rol hebben.
Aangezien sterkere quads helpen bij je squat lijkt me de legpress hierbij wel te kunnen helpen.Doe je de leggpress puur voor hypertrofie doeleinden of heeft het ook (enigszins) overdracht naar de squat beweging?
Aangezien sterkere quads helpen bij je squat lijkt me de legpress hierbij wel te kunnen helpen.
Ja, die zouden efficiënter kunnen zijn.In dat geval zouden front squats efficiënter zijn, lijkt me. Dan heb je een vergelijkbare beweging/patroon plus quad hypertrofie.
Ja, die zouden efficiënter kunnen zijn.
Maar als je workload daardoor te hoog wordt doe je toch beter legpress, zodat je je herstel niet in het gedrang brengt.
Hue, die gast liep een halve km uit het kabelstation om zijn flies te doen ofzo?
Goed slapen helpt enorm. Dat wordt vaak erg onderschat.

Doe je de leggpress puur voor hypertrofie doeleinden of heeft het ook (enigszins) overdracht naar de squat beweging?
Dat zal wel meevallen hoor.Plus front squats heb ik nooit geprogrameerd gehad. Als ik dan naar een load moet opbouwen waarmee ik m'n quads kan bouwen ben ik weken, misschien wel maanden, bezig.
Dat zal wel meevallen hoor.
Een hele nieuwe training-stimulus zorgt al snel voor gains. Je zal wel vanaf dat 1 een belasting kunnen introduceren die een groeiprikkel geeft schat ik zo.
Je moet uiteraard ook zelf de waarde zien van het proces. Als je het zelf niet ziet zitten doe je beter leg-press. Die ga je met meer overtuiging uitvoeren dan front-squats die je een beetje tegen je zin zou doen.Wellicht heb je gelijk. Ik heb alleen geen zin om het op te bouwen omdat ik toch denk dat het me een lange tijd gaat kosten ivm de houding. Heb ze een paar weken terug gedaan en kwam toen tot 4x4x65.
Beetje kort door de bocht, maae ga nu dan liever voor de gemakkelijke leg presses. Waarmee ik ook nog eens m'n rug ontlast.