MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had doms in mijn quads van die savickas press lol.
 
4/2/2019 - week 2, dag 1 (H2)
Squat 2s paused halfway up

1x6 65 kg
1x6 77.5 kg
1x6 87.5 kg (@7.5 ipv 8)
1x6 90 kg (@8) (PR)*
1x6 87.5 kg (@8)
Allerlaatste rep wat slordig qua pauze.

Leg press
1x10 90 kg
1x10 110 kg (ipv 115 foutje)
1x12 130 kg (@7.5)
1x12 130 kg (@8)
Langer gerust hiertussen ivm quadpomp.
1x12 130 kg (@8)

Incline BP
1x10 30 kg
1x12 37.5 kg (@7.5 ipv 8)
1x12 37.5 kg (@8)
Was bang dat 38.5 net te hoog zou zijn geweest, kon toch prima bij nader inzien.

Unilateral cable front raise with hold ss dumbell rear delt fly
3x10 4.5 kg per kant -- 3x10 4 kg per kant
Rear delt fly zowel incline als flat gedaan op een bankje en vind beide voor- en nadelen hebben. Blijf altijd traps (upper of mid) voelen en dat vind ik jammer. Ook met facepulls.
Misschien terug naar cable rear delt fly, daar heb ik het minste.

Ab rollouts
3x10 BW
Ga deze weer thuis doen denk ik. Doe ze in de sportschool met ezbar, maar train daar minder obliques mee tov thuis met wieletje.

Dead hang
3x20 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: 100 min
 
Heb deze week voor het eerst avonddiensten (14:45-23:15) en kan vrijdag niet trainen. Was van plan ma&di ochtend, do avond en za te trainen. Gisteren niet gegaan want had last van buikpijn, wat tijdens werk best heftig werd.
Vandaag en gisteren ben ik nog steeds moe na slapen, terwijl ik deze week elke dag ruim 8,5 uur in bed lig en best wel door slaap. Heb ook 0,0 zin om te trainen omdat ik me wat futloos voel.
Voel me niet ziekig, misschien is het het feit dat ik anders dan anders werk. Of dat m'n darmen die overuren draaien.

Duik zo wel (met tegenzin) de sportschool in en zie dan wel wat dr van komt. Zeker omdat dr benches @9 gepland staan.
 
Hopelijk snel beter!
Goeie moed in de gym, lukt je wel!
 
Hopelijk snel beter!
Goeie moed in de gym, lukt je wel!

Dank! Best wel goed gelukt inderdaad :)

6/2/2019 - week 2, dag 2 (H2)
BP paused

1x8 35 kg
1x8 45 kg (ipv 42.5)
1x10 51 kg (@8.5 ipv @9) (ipv 1x8) (VPR)*
1x9 52.5 kg (@9) (ipv 1x8) (VPR)
1x8 52.5 kg (@9)
Erg blij hiermee! Volgende keer 55 proberen denk ik.

GCBP
1x8 42.5 kg
1x8 46 kg (@8) (ipv 47.5)
1x8 46 kg (@8) (ipv 47.5)

Deadlift paused 5 cm above floor
1x5 75 kg
1x5 92.5 kg
1x5 110 kg (@8)*
1x5 105 kg (@7.5 ipv @8)
1x5 105 kg (@7.5 ipv 8)
Ging qua techniek echt lekker. Veel zwaarder had ik geen trek in omdat ik door de vermoeidheid wat moeilijk controle en spanning kon houden over m'n lichaam.

Walking lunges
Geskipt, cba

Unilateral plateloaded pulldown
2x12 30 kg per kant
1x10 30 kg per kant

Trainingstijd: 95 min
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan :thumb:

upload_2019-2-6_15-18-37.png
 
Elke training is beter dan geen training.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Bikkel hoor!:) En de volgende training zal weer beter voelen en die daarna weer helemaal toppieknal.
 
Regelmaat is ECHT zo belangrijk....je voelt je ALTIJD goed na een training (endorfines) en wees trots OOK als het minder gaat....:)
 
Goed bezig buffy. :flexing: en nu lekker chillen!
 
Dank voor de berichten allemaal! Geeft me serieus alweer motivatie voor de training van morgen :D
Mag dan 8-reppers squatten @9 en ben van plan >100 kg te pakken.

Net thuis van werk en nog even Dark verder kijken, vette serie. En dat terwijl ik niet zo goed tegen Duitse taal kan als ik ergens naar kijk.
 
Dank voor de berichten allemaal! Geeft me serieus alweer motivatie voor de training van morgen :D
Mag dan 8-reppers squatten @9 en ben van plan >100 kg te pakken.

Net thuis van werk en nog even Dark verder kijken, vette serie. En dat terwijl ik niet zo goed tegen Duitse taal kan als ik ergens naar kijk.
102.5 @9 it is
 
Godver, net weer hetzelfde als dinsdag op werk... Na de maaltijd hevige pijn in m'n bovenbuik. Ook wat druk op de borst erdoor. Kon amper naar de trein lopen. Eenmaal 10 min in de trein gezeten te hebben en naar huis gelopen te zijn bijna geen last meer. Heeft bij elkaar een uur anagehouden ofzo.
Gisteravond ook met buikpijn naar bed. Deels omdat ik voor de tweede keer (na precies 5wk) ongesteld ben na een jaar niet zijn.

Voel me echt lethargisch al deze hele week. Niet heel heftig maar wel merkbaar. Even in de gaten houden maar hopelijk gewoon tijdelijk ietts dit.
Durf nu niet zo goed te gaan sporten omdat ik bang ben dat die buik helemaal ontploft tijdens of na trainen.
Denk dat ik dr morgen een SBD dagje van maak :(
 
Back
Naar boven