XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rip, overgestapt van anticonceptie ofzo?

naar :(, hopelijk voel je je snel weer beter en komt ‘t niet vaker voor!
 
rip, overgestapt van anticonceptie ofzo?

naar :(, hopelijk voel je je snel weer beter en komt ‘t niet vaker voor!

Helemaal van de hormonen af. Had altijd migraine in stopweek, laag libido, kracht fluctuaties door de maand heen, meer eetlust.

Thankyou :heart:
 
Helemaal van de hormonen af. Had altijd migraine in stopweek, laag libido, kracht fluctuaties door de maand heen, meer eetlust.

Thankyou :heart:
ooh, ja dan duurt ‘t wel even tot je lichaam er op gaat aanpassen. it’ll be worth it tho :)
 
Ja nu al een jaar verder met stoppen, kun je nagaan :(
:eek:
zal wel door langdurig gebruik zijn ofzo, maar then again genoeg waarbij ‘t snel op orde is. het lichaam is meer vreemd als je zo bekijkt, hoop voor je dat ‘t snel weer beter is.. heb zelf ook struggles gehad en nog steeds :o

we in this together :peachy:
 
:eek:
zal wel door langdurig gebruik zijn ofzo, maar then again genoeg waarbij ‘t snel op orde is. het lichaam is meer vreemd als je zo bekijkt, hoop voor je dat ‘t snel weer beter is.. heb zelf ook struggles gehad en nog steeds :o

we in this together :peachy:

Hoelang zat jij eraan op het moment dat je stopte? Ik toch wel 6 jaar ofzo.
Lichaam is inderdaad echt vreemd ja, damn......

Van together in the verstandskiezen naar together in geen pilgebruik :o
 
Van together in the verstandskiezen naar together in geen pilgebruik :o
:roflol::roflol:

heb de pil nooit gebruikt, sterker nog eigenlijk nooit iets met hormonen. maar heb nu 1,5 jaar een koperspiraal
 
Laatst bewerkt:
:roflol::roflol:

heb de pil nooit gebruikt, sterker nog eigenlijk nooit iets met hormonen. maar heb nu 1,5 jaar een koperspiraal


Klacht in de spoiler heb ik vaker gehoord.

Is het dan ook zo dat het over die periode wel minder heftig is?
 
Ja nu al een jaar verder met stoppen, kun je nagaan :(
Wat een verschil dan per persoon zeg!
Hopenlijk komt het vanaf nu gewoon regelmatiger dan.
Pijn is kut maar zal vast en zeker loop vd tijd ook wat afnemen.
 
Zeenius
Heb het gelezen
Dat klinkt echt heel naar, gewoon 50% vd tijd :o
Zit dr zelf aan te denken koperspiraal te nemen maar wil eerst wachten totdat alles op orde is

Wat een verschil dan per persoon zeg!
Hopenlijk komt het vanaf nu gewoon regelmatiger dan.
Pijn is kut maar zal vast en zeker loop vd tijd ook wat afnemen.

Ja ik hoop het ook zeg... Maar die hevige buikpijn na eten en 's avonds komt is denk ik nog een losstaand probleem. Extra veel buikpijn :(
Was wel genieten gewoon 11 maanden niet ongesteld te hoeven worden voorheen lol
 
wederom niet citeren svp :)


Ja dat is wel raar.

Sws is het bijzonder hoeveel verschil er kan zijn van persoon tot persoon met die dingen.

Zijn wel mensen die het bewust doen omdat het normaal zo erg is dat ze dan liever 8-12 dagen leefbaar hebben in plaats van 4-5 zo erg dat werk en andere dingen er onder lijden.



Mijn ex had de hormole variant (90%sure) en die had het helemaal niet meer en geen last. 10/10.
 
Ja dat is wel raar.

Sws is het bijzonder hoeveel verschil er kan zijn van persoon tot persoon met die dingen.

Zijn wel mensen die het bewust doen omdat het normaal zo erg is dat ze dan liever 8-12 dagen leefbaar hebben in plaats van 4-5 zo erg dat werk en andere dingen er onder lijden.



Mijn ex had de hormole variant (90%sure) en die had het helemaal niet meer en geen last. 10/10.

Vanwege migraine tijdens stopweek ging ik op aanraden van huisarts doorslikken en één keer in de 3x28 dagen ongesteld
Was best prima maar dan had ik ook heviger last van migraine. Was het mij dus uiteindelijk niet waard 1x kort ipv 3x minder (icm de andere klachten dan ook hoor)

:( shit is het allemaal
 
Ja ik hoop het ook zeg... Maar die hevige buikpijn na eten en 's avonds komt is denk ik nog een losstaand probleem. Extra veel buikpijn :(
Was wel genieten gewoon 11 maanden niet ongesteld te hoeven worden voorheen lol

Oh das wat minder dan! Gaat dan inderdaad dubbel op.
 
Zeenius
Heb het gelezen
Dat klinkt echt heel naar, gewoon 50% vd tijd :o
Zit dr zelf aan te denken koperspiraal te nemen maar wil eerst wachten totdat alles op orde is
ja suckte echt heel erg:o
lijkt me ook verstandig inderdaad, alhoewel koper niet echt invloed hoort te hebben op je hormonen dus geen idee :thinking:
Was wel genieten gewoon 11 maanden niet ongesteld te hoeven worden voorheen lol
klinkt hemels idd :p

Ja dat is wel raar.

Sws is het bijzonder hoeveel verschil er kan zijn van persoon tot persoon met die dingen.

Zijn wel mensen die het bewust doen omdat het normaal zo erg is dat ze dan liever 8-12 dagen leefbaar hebben in plaats van 4-5 zo erg dat werk en andere dingen er onder lijden.



Mijn ex had de hormole variant (90%sure) en die had het helemaal niet meer en geen last. 10/10.
ja wat dat betreft is ‘t lichaam echt heel bijzonder imo!

kan ik ergens wel begrijpen, maar voor mij niet echt weggelegd :p

ik heb dus bewust gekozen voor zonder hormonen maar bij nader inzien had ik liever met gehad eigenlijk, maar goed, over 8,5 jaar weer een kans :roflol::o
 
Zo lang wachten is geen verplichting toch?
Of is dat puur voor verzekerintechnisch?
geen verplichting inderdaad, maar vond ‘t echt een hel qua plaatsing en ze zeggen dat eruit halen nog erger is :roflol:
werkzaamheid is iig 10 jaar, vandaar. en super cheap, heb geloof ik maar €65 betaald dus wat dat betreft wel heel goedkoop uit dan :woot:
maar we’ll see, misschien wil ik wel zwanger worden tegen die tijd, kan nog van alles gebeuren :p
 
lijkt me ook verstandig inderdaad, alhoewel koper niet echt invloed hoort te hebben op je hormonen dus geen idee :thinking:

Ja heel raar inderdaad. Weet dr ook niet genoeg van om er een verklaring van te hebben...

over 8,5 jaar weer een kans :roflol::o

Kan eerder toch?

geen verplichting inderdaad, maar vond ‘t echt een hel qua plaatsing en ze zeggen dat eruit halen nog erger is :roflol:
werkzaamheid is iig 10 jaar, vandaar. en super cheap, heb geloof ik maar €65 betaald dus wat dat betreft wel heel goedkoop uit dan :woot:
maar we’ll see, misschien wil ik wel zwanger worden tegen die tijd, kan nog van alles gebeuren :p

True that :)
 
9/2/2019 - week 2, dag 3 & 4 (H2)
Squat

1x8 65 kg
1x8 80 kg
1x8 92.5 kg
1x10 102.5 kg (ipv 1x8) (@9ish)* (VPR)
1x9 102.5 kg (ipv 1x8) (@9)*
1x8 102.5 kg (@9)*
2x8 ... kg (@9) geskipt
Wauw! Ik voel een 2xBW squat aankomen op NK junioren.

Spoto press
1x6 35 kg
1x6 42.5 kg
1x6 48.5 kg (@8)
1x6 48.5 kg (@8)
1x6 48.5 kg (@8)

Deadlift with frontal band
1x4 75 kg
1x4 92.5 kg
1x4 107.5 kg (@7.5) (PR)
1x4 107.5 kg (@7.5)
1x4 107.5 kg (@7.5)
1x4 105 kg (@7.5)
Moest de werksets met straps doen omdat ik een dikke en rollende barbell had :(
Wel lekker dit gewicht met deze oefening.

Hip thrust ss seated dumbell shoulder press
1x10 85 kg (PR)
1x10 85 kg -- 1x10 14 kg (PR)
1x10 85 -- 1x10 14 kg
In november of december was dit met 10 kg net zo zwaar. Goeie progressie.

Medium step up
3x15 10 kg per kant

Trainingstijd: 150 min :eek:

Mix gemaakt van dag 3 & 4. Wat ik nu dan niet heb gedaan is: DL 3x4 @8, incline dumbell row 3x8-10, triceps 3x12-15.
Echt een heerlijke training gehad waarbij krachtniveau goed constant was over de hele training!

Krijg de laatste tijd veel opmerkingen van mensen in de sportschool dat kracht en fysiek erg vooruit lijken te gaan :)

---

Denk dat de hevige buikpijnen afgelopen week door een buikgriepje kwamen want m'n vriend heeft de hele nacht boven de pot gehangen. Kan haast geen toeval zijn.
Sinds gisteravond geen last meer gehad.
 
Zieke prs's minimaal 105kg de volgende keer!
 
Back
Naar boven