MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Ondanks de (bijna) dezelfde maten heb je toch vooral mooie krachtgains gemaakt meis....lekker bezig hoor!! :cool:
 
Ondanks de (bijna) dezelfde maten heb je toch vooral mooie krachtgains gemaakt meis....lekker bezig hoor!! :cool:

Vond eigenlijk juist dat glutes en taille veel meer naar wens zijn op, een hoger lichaamsgewicht. Kan dat beide ook zichtbaar opmerken.
Thanks!

13/2/2019 - week 3, dag 2 (H2)
Deadlift paused 5 cm above floor

1x5 75 kg
1x5 87.5 kg
1x5 100 kg
1x5 115 kg (@9) (PR)*
Laatste rep weer erg lelijk.
1x5 110 kg (@9)*
1x5 105 kg (@9)
1x5 ... (@9) geskipt
Gore onderrugpomp na die laatste set.
Techniek was echt belabberd. Kon het gewoon niet voor elkaar krijgen hoe erg ik me ook probeerde te focussen (wat amper lukte).

BP paused
1x8 35 kg
1x8 45 kg
1x8 51 kg (@7.5 ipv 8)
1x8 51 kg (@8.5 ipv 8)
1x8 48.5 kg (@8)
1x8 47.5 kg (@8)

GCBP
1x8 41 kg
1x8 46 kg (@7.5)
1x8 46 kg (@7.5)
1x8 46 kg (@8) (VPR)

Walking lunges
2x10 16 kg (VPR)
1x8-10 geskipt
Deze gingen ineens heel lekker.

Unilateral plateloaded pulldown
Geskipt, naar zaterdag

Trainingstijd: 100 min

Dit was zo'n training waarbij het vanaf het begin al voelde alsof ik geen controle over m'n lichaam had en amper zelf 'aanwezig' was.
Alles voelde daardoor erg zwaar, alsof de zwaartekracht verdubbeld was.
Toch wel mooie cijfers neergezet maar erg jammer van het gevoel, dat maakt veel uit vind ik.
 
Misschien wat vermoeid en daardoor niet helemaal gefocused...So be it!!
Sterke BP wellicht een max van 60 zit er wel in....toch??
Lekker doorbuffelen!! :)
 
Misschien wat vermoeid en daardoor niet helemaal gefocused...So be it!!
Sterke BP wellicht een max van 60 zit er wel in....toch??
Lekker doorbuffelen!! :)

Heb reeds 2 maal 1x70kg gebencht dus ik hoop over niet al te lang hier overheen te kunnen gaan :)
 
Volgende doelen 1x BW bench en 2x BW squat?

Klopt helemaal :)
De bench lijkt sneller binnen bereik te liggen dan de squat. Ben erg benieuwd.
En een 160 DL staat nog steeds als doel. Dus 145/72.5/160 (momenteel 130/70/152.5 als je gym PR's meetelt).
 
Klopt helemaal :)
De bench lijkt sneller binnen bereik te liggen dan de squat. Ben erg benieuwd.
En een 160 DL staat nog steeds als doel. Dus 145/72.5/160 (momenteel 130/70/152.5 als je gym PR's meetelt).
Damn girl, da's een mooi DL PR dat je hebt staan! :eek:
Mooi doel ook, die 160kg.
 
you are a strijder he.
niet normaal. Powergirl en girl power enzo.:flexing:
 
Damn girl, da's een mooi DL PR dat je hebt staan! :eek:
Mooi doel ook, die 160kg.

you are a strijder he.
niet normaal. Powergirl en girl power enzo.:flexing:

Dankjulliewel, doet me goed :D

Hopen dat trainen morgen weer goed voelt. Zo niet ga ik geen setjes skippen maar de load war verlagen, lijkt me slimmer.
Eerst tentamen morgen!
 
Dankjulliewel, doet me goed :D

Hopen dat trainen morgen weer goed voelt. Zo niet ga ik geen setjes skippen maar de load war verlagen, lijkt me slimmer.
Eerst tentamen morgen!
Succes met je tentamen alvast! :)
 
Succes met je tentamen zo!!
 
Succes met dat tentamen.
Had niet door dat je een hoop stress bovenop je training had de laatste tijd.

Je moet een beetje zoeken wat het beste resultaat gaat wat die sets skippen betreft.
Ik merk nu voor mezelf dat ik beter de intensiteit ietsje laat zakken en wel alle sets doe, dan de intensiteit hoog te houden en 1 set skippen. En qua intensiteit scheelt dat niet veel. (-5% ofzo)
Misschien is het voor jou net andersom. Dat zal je moeten uittesten.
 
Meting
Maanden geleden dat ik gemeten heb met een meetlint, dus besloot dat vanmorgen weer eens te doen.
Heb de laatste meting van 17/11 erbij gedaan en een meting van 21/4 waarbij m'n glutes bijna hetzelfde waren.

Leuk om de vooruitgang te zien!
Het is niet machtig veel, maar ik ben een vrouw en bulk nu dus altijd heel langzaam voor zo min mogelijk vetgains.

Bekijk bijlage 440963
Armgainzz!!
 
Oja nog suc6 met je tentamen, zet 'm op!!
 
Succes met je tentamen alvast! :)

Succes met je tentamen zo!!

Oja nog suc6 met je tentamen, zet 'm op!!

Dankjulliewel :)
Geen idee of ik hem gehaald heb. Als het niet zo is haal ik hem zeker weten de volgende keer omdat ik nu weet wat voor vragen langskomen.

Succes met dat tentamen.
Had niet door dat je een hoop stress bovenop je training had de laatste tijd.

Je moet een beetje zoeken wat het beste resultaat gaat wat die sets skippen betreft.
Ik merk nu voor mezelf dat ik beter de intensiteit ietsje laat zakken en wel alle sets doe, dan de intensiteit hoog te houden en 1 set skippen. En qua intensiteit scheelt dat niet veel. (-5% ofzo)
Misschien is het voor jou net andersom. Dat zal je moeten uittesten.

Studie is/was deze periode wel een stuk rustiger dan de vorige twee, die tot en met de kerstvakantie waren.
Alsnog blijf het veel 4xpw trainen, 24u werken en studeren. En dan sociale contacten en vrije tijd (van wat overblijft).

Ja meestal skip ik dan sets. Denk dat intensiteit verlagen misschien wat nuttiger is, als ik al ergens op cut natuurlijk. Even kijken hoe dat voelt op zo'n moment.


Gains everywhere :D
 
Ja meestal skip ik dan sets. Denk dat intensiteit verlagen misschien wat nuttiger is, als ik al ergens op cut natuurlijk. Even kijken hoe dat voelt op zo'n moment.
Ik doe het ook enkel in periodes dat mijn recuperatie het volume niet kan volgen.
Anders doe je gewoon wat verwacht wordt uiteraard. :)
 
Alsnog blijf het veel 4xpw trainen, 24u werken en studeren. En dan sociale contacten en vrije tijd (van wat overblijft).
hoe doe je het :( ik heb met 3x pw trainen, 8 uur werken en studie m’n handen al vol :(
 
Back
Naar boven