- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
lijkt me serieus een stuk makkelijker, na een 9-17 baan hoef je verder niks te doen en weekenden heb je vrijHoe ga je dat doen als je ooit 40 uur per week moet werken?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me serieus een stuk makkelijker, na een 9-17 baan hoef je verder niks te doen en weekenden heb je vrijHoe ga je dat doen als je ooit 40 uur per week moet werken?![]()

lijkt me serieus een stuk makkelijker, na een 9-17 baan hoef je verder niks te doen en weekenden heb je vrij![]()

Eens. Fulltime werken kost veel minder energie en je zit makkelijker in een ritme![]()

1. Ik woon al 3 jaar uit huis, doe al 4-5 jaar alles zelf. Als er iemand wel zelfstandig is dan ben ik het welNiet naief zijn.
Als je gaat werken heb je meer verplichtingen.
En als je niet meer thuis woont moet je al die zaken die mammie en pappie nu regelen zelf doen.
Daarnaast kan je fluiten naar de gigantische hoeveelheid vakantie die je tijdens je studietijd hebt.
... en toch verkies ik dit boven studeren ...![]()
Wat dat betreft heb ik srs nooit hulp gekregen van m’n ouders en heb ik alles zelf moeten uitvogelen
School gaat voor. En waar ga je op wintersport?
Ben zelf 1 hele keer op wintersport geweest, ik vond het eten en drinken veel interessanter dan dat hele skiën. Ik kan het eeecht gewoon. helemaal. niet.

Hmm waarom dan niet de deadlift sets met 5-10% minder doen? Of is het gewoonweg teveel volume op deze dag?
Minder slaap en meer stress hakken er wel in. Dan kan je soms wel plots leeg zijn als je DL volume aan het maken bent.