MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Besloten om vandaag niet de vierde training van de week te gaan doen. Anders zat dr maar zo'n 11 uur tussen einde vd training gisteren en begin van vandaag, dat is wel echt te kort.
Zometeen naar uni, vanavond naar m'n vader en dan morgenochtend vroeg de weg op :D
Dat is kort, maar niet onmogelijk.
Als je nadien iets meer recuperatie hebt zou dat toch moeten lukken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.022
Ik heb een setje L gekocht. :D
Zit niet los hoor. Ik heb flinke calve gains gemaakt.
Ben van xxl naar l gegaan door weightcut en zou nu wel een m wel aankunnen als wedstrijd sleeves maar zoveel cm op de kuiten ten opzichte van het verloren aantal kg ben ik eigenlijk niet kwijt geraakt heb ik het idee. Harder trekken was wel een goed advies om een paar maten kleiner aan te kunnen krijgen.

Ben van xxl naar l gegaan door weightcut en zou nu wel een m wel aankunnen als wedstrijd sleeves maar zoveel cm op de kuiten ten opzichte van het verloren aantal kg ben ik eigenlijk niet kwijt geraakt heb ik het idee. Harder trekken was wel een goed advies om een paar maten kleiner aan te kunnen krijgen.
Mja, ik win er niet zoveel bij eigenlijk.
De L gaat net over de kuiten. De M net niet.

Mja, ik win er niet zoveel bij eigenlijk.
De L gaat net over de kuiten. De M net niet.
Je hebt een speciale techniek om die dingen aan te krijgen. Ik krijg maat S titans aan daardoor, maar zie anderen met moeite M aankrijgen. Goed omslaan en op de juiste manier trekken helpt.

Je hebt een speciale techniek om die dingen aan te krijgen. Ik krijg maat S titans aan daardoor, maar zie anderen met moeite M aankrijgen. Goed omslaan en op de juiste manier trekken helpt.
Van Titan krijg ik ook een kleinere maat aan dan van SBD.
Ik weet hoe ik er aan moet trekken.
Maar het heeft ook weinig nut als je er geen extra kilo's mee kan liften.

• #4.030
Heb al langere tijd last van erg kuiten met knopen (denk ik). Op het moment dat ik m'n hak optrek bij m'n schoen aandoen, hak in de zool, dan verkrampt m'n kuit nog net niet. Als ik m'n kuit statisch stretch moet ik oppassen omdat ik het gevoel heb dat de ergste kramp ooit bijna erin kan schieten.
Tijdens oefeningen heb ik dr nooit last van, eigenlijk nooit. Maar het zit daar niet lekker.

Foamrollen heb ik vorige week nog gedaan. Ik kan niet meer met het contralaterale omderbeenbeen op het onderbeen dat ik rol, wat voorheen wel kon. Dat doet teveel pijn

Iemand die weet waar ik hiermee naartoe kan gaan? Fysio? Sportmasseur? Iets anders?

Gewoon volume squats en/of DL verminderen.
Lijkt me puur opgestapelde vermoeidheid.

• #4.032
Gewoon volume squats en/of DL verminderen.
Lijkt me puur opgestapelde vermoeidheid.

Heb het al langer dan een half jaar.
Squat/DL-volume wordt vanaf nu sowieso minder, intensiteit wat hoger. En doe een deloadweek bij terugkomst van vakantie.

Heb het al langer dan een half jaar.
Squat/DL-volume wordt vanaf nu sowieso minder, intensiteit wat hoger. En doe een deloadweek bij terugkomst van vakantie.
Dit kan lang aanhouden hoor. Zelfs zonder dat je echt veel invloed op je resultaten ziet.
Maar ik vermoed toch gewoon opgestapelde vermoeidheid.
De deload zal je wel goed gaan doen schat ik zo.

• #4.034
Vakantie
I'm back! Ik heb denk ik de meest gave vakantie ooit gehad :D
Nooit verwacht dat ik wintersport zó leuk zou vinden.
Dagje eerder teruggekomen omdat de meesten dat wilden, ik eigenlijk niet, maarja. Nu wel lekker weekend thuis.

Het weer was prachtig; de hele week een strak blauwe lucht en een temperatuur halverwege de berg van 22 graden.
Het skiën ging enorm goed. Ik had dan ook een chille instructeur die je gekke dingen liet doen waardoor je sneller dingen deed waar je niet zelf op zou komen.
Alle groene en blauwe pistes gedaan en de laatste dag een stukje relatief makkelijke rode piste. En wat dingen met slalom en ramps op laag niveau geoefend.

De eerste, en met name tweede, dag had ik enorme pijn bij het opstaan 's ochtends in de kuiten.
Het probleem met m'n kuiten heb ik denk ik helemaal eruit geskied, want heb geen last meer.
Even kijken hoe dat gaat met trainen en na de deload.

Eten was echt een ramp. Ten eerste was het eten in de restaurantjes vaak niet te vreten. Heb zelfs een keer pizza laten staan :gek:
M'n vader en z'n gezin eten 90% van de tijd carbs en de rest is vet ongeveer... 2x per dag wit stokbrood met beleg en nog een croissant/iets anders vd bakker was de standaard.
Ben blij vandaag weer m'n eigen eten te kunnen eten...

Hier wat kiekjes:
IMG_20190301_182823_085.jpg

IMG_20190301_182823_090.jpg

IMG_20190301_182823_100.jpg

Minicut
Plan was om maandag te beginnen met cutten en dat gaat ook gewoon door, ook al ben ik eerder thuis. Even genieten van m'n eigen eten :o
Doe dit dan net iets minder dan 4 weken; vrijdag 29 maart ga ik naar Rampage Antwerpen en dan zal ik wel AYCE gaan eten en drinken.

Heb mezelf vanochtend gewogen en kwam uit op 71,6 kg. Dat is een kilo lichter dan m'n weekgemiddelde voorafgaand aan vakantie :scratch:
Maak morgen nog wat foto's voor mezelf.
Kan niet wachten om weer te gaan trainen!

Hahahaha Beef and Iron werkt verslavend :D

Waren er ook andere mensen dan jezelf in dat skigebied?;)
Typisch, koolhydraten met koolhydraten en vetten combineren. Want eiwitten eten we als westerlingen sowieso al veel te veel.:rolleyes:

• #4.037
Hahahaha Beef and Iron werkt verslavend :D

Beide zijn :heart:

Waren er ook andere mensen dan jezelf in dat skigebied?;)
Typisch, koolhydraten met koolhydraten en vetten combineren. Want eiwitten eten we als westerlingen sowieso al veel te veel.:rolleyes:

Altijd vanuit een angle geschoten waarbij zo min mogelijk mensen m'n foto opvulde haha :p

Echt he... Ik snap dat niet. Afgezien van het feit dat ik als sporter bewust meer eiwitten eet. Dat is toch niet lekker.

• #4.038
Startpunt cut
Gewicht: 72.4 kg
Taille: 69
Heup: 88
Glutes: 102
Bovenbeen: 57.5
Bicep: 28.5 (iets lager dan dikste omtrek)

Even flink wat pizza gegeten met een glas wijn om weer boven de 72 te komen :P

Fucking veel zin om te trainen maar qua planning heb ik ma-di-do-za(dbb meet). Misschien dat ik zometeen random uurtje rug ga trainen, daar zou ik wel zin in hebben.

Wat extra werk voor je upperback en wat extra core werk. Eventueel armisolatie en/of kuiten. Dan ben je toch weer een klein uurtje zoet en als je er pompwerk van maakt, gaat het je verdere training wss niet belemmeren :)

Vakantie
I'm back! Ik heb denk ik de meest gave vakantie ooit gehad :D
Nooit verwacht dat ik wintersport zó leuk zou vinden.
Dagje eerder teruggekomen omdat de meesten dat wilden, ik eigenlijk niet, maarja. Nu wel lekker weekend thuis.

Het weer was prachtig; de hele week een strak blauwe lucht en een temperatuur halverwege de berg van 22 graden.
Het skiën ging enorm goed. Ik had dan ook een chille instructeur die je gekke dingen liet doen waardoor je sneller dingen deed waar je niet zelf op zou komen.
Alle groene en blauwe pistes gedaan en de laatste dag een stukje relatief makkelijke rode piste. En wat dingen met slalom en ramps op laag niveau geoefend.

De eerste, en met name tweede, dag had ik enorme pijn bij het opstaan 's ochtends in de kuiten.
Het probleem met m'n kuiten heb ik denk ik helemaal eruit geskied, want heb geen last meer.
Even kijken hoe dat gaat met trainen en na de deload.

Eten was echt een ramp. Ten eerste was het eten in de restaurantjes vaak niet te vreten. Heb zelfs een keer pizza laten staan :gek:
M'n vader en z'n gezin eten 90% van de tijd carbs en de rest is vet ongeveer... 2x per dag wit stokbrood met beleg en nog een croissant/iets anders vd bakker was de standaard.
Ben blij vandaag weer m'n eigen eten te kunnen eten...

Hier wat kiekjes:
IMG_20190301_182823_085.jpg

IMG_20190301_182823_090.jpg

IMG_20190301_182823_100.jpg

Minicut
Plan was om maandag te beginnen met cutten en dat gaat ook gewoon door, ook al ben ik eerder thuis. Even genieten van m'n eigen eten :o
Doe dit dan net iets minder dan 4 weken; vrijdag 29 maart ga ik naar Rampage Antwerpen en dan zal ik wel AYCE gaan eten en drinken.

Heb mezelf vanochtend gewogen en kwam uit op 71,6 kg. Dat is een kilo lichter dan m'n weekgemiddelde voorafgaand aan vakantie :scratch:
Maak morgen nog wat foto's voor mezelf.
Kan niet wachten om weer te gaan trainen!

Skiën is ook super vet!
Welk gebied was je?

Terug
Naar boven