Vakantie
I'm back! Ik heb denk ik de meest gave vakantie ooit gehad

Nooit verwacht dat ik wintersport zó leuk zou vinden.
Dagje eerder teruggekomen omdat de meesten dat wilden, ik eigenlijk niet, maarja. Nu wel lekker weekend thuis.
Het weer was prachtig; de hele week een strak blauwe lucht en een temperatuur halverwege de berg van 22 graden.
Het skiën ging enorm goed. Ik had dan ook een chille instructeur die je gekke dingen liet doen waardoor je sneller dingen deed waar je niet zelf op zou komen.
Alle groene en blauwe pistes gedaan en de laatste dag een stukje relatief makkelijke rode piste. En wat dingen met slalom en ramps op laag niveau geoefend.
De eerste, en met name tweede, dag had ik enorme pijn bij het opstaan 's ochtends in de kuiten.
Het probleem met m'n kuiten heb ik denk ik helemaal eruit geskied, want heb geen last meer.
Even kijken hoe dat gaat met trainen en na de deload.
Eten was echt een ramp. Ten eerste was het eten in de restaurantjes vaak niet te vreten. Heb zelfs een keer pizza laten staan

M'n vader en z'n gezin eten 90% van de tijd carbs en de rest is vet ongeveer... 2x per dag wit stokbrood met beleg en nog een croissant/iets anders vd bakker was de standaard.
Ben blij vandaag weer m'n eigen eten te kunnen eten...
Hier wat kiekjes:
Minicut
Plan was om maandag te beginnen met cutten en dat gaat ook gewoon door, ook al ben ik eerder thuis. Even genieten van m'n eigen eten

Doe dit dan net iets minder dan 4 weken; vrijdag 29 maart ga ik naar Rampage Antwerpen en dan zal ik wel AYCE gaan eten en drinken.
Heb mezelf vanochtend gewogen en kwam uit op 71,6 kg. Dat is een kilo lichter dan m'n weekgemiddelde voorafgaand aan vakantie

Maak morgen nog wat foto's voor mezelf.
Kan niet wachten om weer te gaan trainen!