XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Ja! Afgelopen zaterdag bij FoxGym inderdaad. Was leuk :)
Instagram... Heb jij dat dan? Dan heb ik ook wat gemist denk ik.

Heb ik zeker, maar hier niet gedeeld :p. Ik zag ze via het algemene foxgym account.
 
Zal zo eens kijken. Je zou met een beetje social engineering het voor elkaar moeten kunnen krijgen :p

Haha is goed, ben benieuwd

---

Cutupdate
Voorbeeld van voeding van vandaag hieronder.
Note: ketchup, mosterd, bbq saus en balsamico azijn & komkommer en sla reken ik nooit mee in kcals.

Had fucking veel zin in grote portie wraps met gehakt en salsasaus. Damn wat was dat lekker :lick:
Vandaag (nu) is de trek wel erg groot. De andere dagen tot nu toe helemaal geen last van gehad.
Misschien dat ik daarom zo nog een hele komkommer eet, net zoals gisteren. Dat vult wel enigszins.

Food.png


Gewicht lijkt vooralsnog weinig te droppen. Komt wellicht door meer volume eten, denk ik.
Gewicht is namelijk het volgende gaan doen:
upload_2019-3-10_20-44-54.png

Dan zie je dus inderdaad wel een stijging vanaf het moment van cutten (maandag eerste cutdag; gewicht 's ochtends gemeten).
 
die 1 gram sla pakt me :roflol: volgens mij heb ik dit wel eens eerder gezegd hier hahaha
 
Gevonden! Net met een cut begonnen zie ik, sterkte ...... :thumb:
Goeie DL gedraaid bij Fox zeg, respect! En succes met de 100 kg zercher als je nog een poging gaat doen.
 
Haha is goed, ben benieuwd

---

Cutupdate
Voorbeeld van voeding van vandaag hieronder.
Note: ketchup, mosterd, bbq saus en balsamico azijn & komkommer en sla reken ik nooit mee in kcals.

Had fucking veel zin in grote portie wraps met gehakt en salsasaus. Damn wat was dat lekker :lick:
Vandaag (nu) is de trek wel erg groot. De andere dagen tot nu toe helemaal geen last van gehad.
Misschien dat ik daarom zo nog een hele komkommer eet, net zoals gisteren. Dat vult wel enigszins.

Bekijk bijlage 442359

Gewicht lijkt vooralsnog weinig te droppen. Komt wellicht door meer volume eten, denk ik.
Gewicht is namelijk het volgende gaan doen:
Bekijk bijlage 442361
Dan zie je dus inderdaad wel een stijging vanaf het moment van cutten (maandag eerste cutdag; gewicht 's ochtends gemeten).

Ik zie dat je het excelletje ook gevonden hebt, haha :)
 
Gevonden! Net met een cut begonnen zie ik, sterkte ...... :thumb:
Goeie DL gedraaid bij Fox zeg, respect! En succes met de 100 kg zercher als je nog een poging gaat doen.

Haha bedankt! Gelukkig zijn het "maar" 25 dagen dat ik ga cutten, waarvan ik dr al 8 op heb zitten als ik vandaag meetel.

Ja die deadlift was heel onverwachts en voelde toch heel goed. Het was wel echt een lelijke rep, heb al maanden geen hoge gewichten meer gepakt :o ondanks dat heb ik nagenoeg geen spierpijn ervan.
Ik ga alleen de zercher squat herkansen indien een andere vrouw de >= 100 kg haalt. M'n 100 kg is namelijk goedgekeurd!

Helaas niet gelukt...

Shitttt... Heb ik nu een vreemde een verzoek verzonden. Ik ga nog eens kijken zometeen

Ik zie dat je het excelletje ook gevonden hebt, haha :)

Gebruik die al heeeel lang bij; sinds april 2018. Ik hou wel van overzichtjes
 
11/3/2019 - week 1, dag 1 (S1)
Squat 2 sec paused halfway up

1x4 65 kg
1x4 80 kg
1x4 95 kg (@7) (PR)
Laatste pauze het netste.
Drop 8-12%
1x4 87.5 kg (@6)
1x4 87.5 kg (@7)
1x4 87.5 kg (@7)
Beetje duizelig en zwart voor de ogen vanaf de laatste opwarmset wat nogal naar was. Lichamelijk en qua techniek ging alles gelukkig top.

BP paused
1x6 35 kg
1x6 42.5 kg
1x6 51 kg (@7)
1x6 51 kg (@7.5)
1x6 51 kg (@8ish)
Gingen heerlijk symmetrisch en voelde fijn aan.

Bulgarian split squat
1x5 BW
2x8 14 kg (2x7 kg dumbells)
Voor het eerst deze gedaan te hebben, dus nogal zoeken naar juiste houding en gewicht.

Egyptian lateral raise
1x12 3.4 kg (VPR)
1x12 3.4 kg
2x10 3.4 kg
Vorige VPR van (ik denk) een half jaar terug stond op 5x6 met dit gewicht :)

Facepull (extra)
2x10 10.2 kg
Had wat tijd over zag ik.

Dead hang
3x20 sec rechts - links - beide
1x15 sec beide (klimsteen)

Ab rollouts (thuis)
3x10 BW

Trainingstijd: 100 min

Edit: vannacht ook bar slecht geslapen omdat ik moeilijk in slaap kwam. Verklaart denk ik de duizeligheid bij squats.
 
Laatst bewerkt:
Netjes hoor, die paused squatties en benches. En dat bij suboptimale omstandigheden.
Lekker bezig girlfrieeeeeeend. Vandaag wel wat beter geslapen? :)
 
Misschien wat extra cardio toevoegen....met een betere conditie komt dat ook je lifts ten goede....en dan schiet je in 1x door zal je zien op low carb op je rustdgn
is die cut voor je wedstrijdgewicht?
 
Netjes hoor, die paused squatties en benches. En dat bij suboptimale omstandigheden.
Lekker bezig girlfrieeeeeeend. Vandaag wel wat beter geslapen? :)

Danku danku :)
Vandaag echt een stuk beter geslapen inderdaad! Had wel wat eerder erin mogen liggen, dus dat gedeelte gaat morgen in de herkansing.

Ondanks dat toch een keurige training

Dankjewel :) vond ik ook

Misschien wat extra cardio toevoegen....met een betere conditie komt dat ook je lifts ten goede....en dan schiet je in 1x door zal je zien op low carb op je rustdgn
is die cut voor je wedstrijdgewicht?

Nah cardio ga ik niet doen; dan eet ik liever altijd gewoon minder als het om het cutten gaat. Voor de conditie kan het me gestolen worden op dit moment :o
Ik heb nooit low carb dagen (godzijdank, want carbs :heart:). Ik hanteer nu in de cut ook low fat zodat ik voldoende carbs kan blijven eten.

Ja en nee. Ik vind het fijn om geen (water)cut vlak voor wedstrijden te hoeven doen. Dus sta dan liever altijd rond de 71-73 kg.
En sinds een tijdje hanteer ik nu afwisselend 12-20 weken bulken met 2-4 weken cutten om year round niet te vet te worden, maar wel gains te kunnen maken. Dat is ook voor m'n fysiek heel fijn.
 
Back
Naar boven