XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Wat extra werk voor je upperback en wat extra core werk. Eventueel armisolatie en/of kuiten. Dan ben je toch weer een klein uurtje zoet en als je er pompwerk van maakt, gaat het je verdere training wss niet belemmeren :)

Precies wat ik dacht! Rug vind ik leuk om te isoleren en heb daar vrijwel nooit herstelproblemen mee.

Skiën is ook super vet!
Welk gebied was je?

Heb nu alweer zin om te skiën :D
Ik was in Aussois: https://www.wintersport.nl/skigebieden/aussois

3/3/2019 - Random
Lat pulldown

1x10 18 kg
1x8 25 kg
1x6 32 kg
1x6 39 kg
4x5 45 kg

Unilateral t-bar row
1x10 stang
3x10 5 kg aan schijven

Hammer grip pullup
1x5 BW + groene band
2x4 BW + groene band
Deze gaan in m'n schema komen dus handig om alvast te kijken wat qua reprange een goed startpunt is.

Unilateral seated row
2x12 23 kg
1x8 29 kg

Rolling tricep extension
1x12 10 kg (VPR)
2x12 10 kg

Ezbar curl
1x12 5 kg aan schijven
2x10 5 kg aan schijven

Facepull
3x10 10.2 kg
Pinhoogte 15 bij kleine cablestation.
Voelde rear delts goed en traps nagenoeg niet, super chill!

Trainingstijd: 55 min

Heerlijke training! Allemaal rond RPE@6, behalve de pullups die @8 waren.

• #4.042
Ga nu met de minicut weer niet ontbijten net zoals de vorige keer, dat is me goed bevallen.
Behalve als ik genoodzaakt ben 's ochtends te trainen, want ik wil niet fasted trainen.
Zal even 3-4 dagen wennen zijn om niet te ontbijten; vanmorgen wel wat gerommel en trek maar was vrij snel ook weer weg.

Voorbeeld dagje van vandaag:
upload_2019-3-4_14-1-2.png

Fucking lekker die runderhamburgers van de appie. Had die zaterdag ook als lunch op.
Neem vrijwel nooit BCAA en ben ook niet echt een aanhanger van de geclaimde voordelen. Vind het gewoon een easy eiwitbron en een lekker drankje voor het trainen. Plus heb de pot gekregen.

Misschien hier eens kijken voor info ivm BCAA's en waar ze voor dienen: https://www.barbellmedicine.com/resources/
Dat zijn claims gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.

Bedankt voor de hamburger tip van bij de appie!:meal: :burger:

• #4.044
Misschien hier eens kijken voor info ivm BCAA's en waar ze voor dienen: https://www.barbellmedicine.com/resources/
Dat zijn claims gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.

Bedankt voor de hamburger tip van bij de appie!:meal: :burger:

Kan op BBM inhoudelijks niet wat vinden over bcaa's. Maar het maakt me ook niet zoveel uit :o
Heb wel artikelen voorbij zien komen die die claims weerleggen, ook niet al te veel aandacht aan besteed.

Hij smaakte wederom heerlijk zojuist :D

4/3/2019 - week 5, dag 1 (H2) DELOAD
Zercher squat
(ipv quat 2 sec paused halfway up)
1x10 20 kg
1x5 30 kg*
1x40 36 kg*

10 min (of meer?) rust

Leg press
1x10 75 kg
1x10 90 kg
1x8 105 kg (ipv 1x10)
1x8 105 kg (ipv 1x10)

Incline BP
1x10 27.5 kg
1x10 32.5 kg
1x10 32.5 kg

Unilateral cable front raise with hold ss cable rear delt fly
3x7 4.5 kg -- 3x7 3.4 kg

Dead hang
3x20 sec rechts - links - beide
1x20 sec aan zo'n klimsteen

Ab rollouts (thuis)
Geskipt, geen zin

Trainingstijd: 70 min

Alleen licht spierpijn in de triceps en overgang boven- naar onderarm van gisteren :)
Ben benieuwd of ik hier spierpijn van ga krijgen. Gok van wel, in de benen.

Kan op BBM inhoudelijks niet wat vinden over bcaa's. Maar het maakt me ook niet zoveel uit :o
In hun info over proteïne staat meestal wel wat vermeld ivm wat er zoals van belang is bij de samenstelling van je eiwitten.
Ik denk niet dat ze specifiek een artikel hebben over enkel BCAA's, nee.

Ik moet volgende keer bij de appie niet vergeten naar die hamburgers te zoeken. :)

Dat je na die 40 reps nog een training kon doen.

Ik was echt helemaal dood na de poging.

• #4.048
6/3/2019 - week 5, dag 2 (H2) DELOAD
DL paused 5 cm above floor

1x5 70 kg
1x5 80 kg
1x5 92.5 kg*
Bar best wel ver van m'n benen af.
1x5 92.5 kg
Bar wat dichter bij m'n schenen geplaatst vanaf de grond en kon de bar nu goed over m'n benen begeleiden.
1x5 92.5 kg
Sets voelde al behoorlijk zwaar... En voelde m'n m'n quads erg goed. Leuk die challenge :)

BP paused
1x8 30 kg
1x8 35 kg
1x8 42.5 kg
1x8 42.5 kg
1x8 42.5 kg
1x8 42.5 kg

Walking lunges
2x10 BW per kant

Medium step up
3x10 BW
Alvast van de volgende training. Want ik wil morgen voor training temptation kijken met vriendjes.

Trainingstijd: 60 min

Vet nice zo'n deload eigenlijk. Kon, zeker nu ik op vakantie ben geweest, m'n techniek goed onder de loep nemen.

---

Tegen alle verwachtingen in kan ik mededelen dat ik mijn tentamen van 3 weken terug heb gehaald met een 6,3 :cheer:
Groepsopdracht verwacht ik deze of volgende week terug te krijgen. Die verwacht ik zeker gehaald te hebben.

Heb altijd het "woosh effect" in een cut. Word altijd eerst zwaarder voordat gewicht dropt. Soms zelfs zwaarder dan dagen terug.
Zojuist wel veel gezweet, zeker voor een deloadtraining, dus denk nu wel vocht te gaan verliezen.

Laatst bewerkt:
  • #4.051
7/3/2019 - week 5, dag 3 (H2) DELOAD
Squat

1x8 52.5 kg
1x8 65 kg
1x8 77.5 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg
Is echt weer inkomen merk ik. Zakte voor m'n gevoel vaak best diep door en kon niet een lekkere bounce pakken. En benen voelde best zwaar aan.

Spoto press
1x6 27.5 kg
1x6 35 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg

Hyperextension (ipv hip thrust)
2x8 BW +15 kg (ipv 3x6)

Trainingstijd: 50 min

• #4.052
9/3/2019 - random (dbb meet foxgym)
Deadlifts

1x5 70 kg
1x3 90 kg
1x2 110 kg
1x1 125 kg
1x1 140 kg
1x1 150 kg (98% van 1RM)
1x3 120 kg
Zoiets was het in ieder geval.
Met een DL-bar gelift wat best wel leuk was. Zelfs behoorlijke whip met deze gewichten.
Had helemaal niet in m'n hoofd om zwaar te gaan. Leuk en mooi om te zien dat dit in training zo random lukt :)

Plateloaded rows
5x10 of 6x10

Zercher squat
1x1 40 kg
1x1 60 kg
1x1 80 kg
1x1 90 kg
1x1 100 fail
Bar donderde uit m'n rechter arm. Ga nog wel voor een herkansing een keer deze maand gok ik.

Trainingstijd: ?

Laatst bewerkt:
Lekkere training hoor! Flinke dl!
Zercher doe ik je niet na met dat gewicht:p

• #4.054
Lekkere training hoor! Flinke dl!
Zercher doe ik je niet na met dat gewicht:p

Was sowieso al wat gaar na die DL en op een gegeven moment wordt het bedt zwaar op je armen :o
Wat me nekte was dat de bar net niet symmetrisch lag (heel belangrijk) en ik wilde corrigeren tijdens de rep

Nette deadlift hoor, 155 had er zeker in gezeten.

Lieve heren die deadlifts!:bow2:

• #4.057
Tof om je te ontmoeten! En bedankt voor de tips voor de challenge helaas moet ik dan direct weer de clown van de challenge worden met zo'n laatste rep.

• #4.059
Tof om je te ontmoeten! En bedankt voor de tips voor de challenge helaas moet ik dan direct weer de clown van de challenge worden met zo'n laatste rep.

Was inderdaad leuk om je te ontmoeten! De anderen ook :)
Gewoon nog een keer proberen... Je weet nu hoe die moet en wat de juiste diepte is.
Als ze ergens zo'n barbell pad hebben draait die waarschijnlijk niet zo snel.

Terug
Naar boven