Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het daar ook op steken.
Danku danku
Vandaag echt een stuk beter geslapen inderdaad! Had wel wat eerder erin mogen liggen, dus dat gedeelte gaat morgen in de herkansing.
Dankjewelvond ik ook
Nah cardio ga ik niet doen; dan eet ik liever altijd gewoon minder als het om het cutten gaat. Voor de conditie kan het me gestolen worden op dit moment
Ik heb nooit low carb dagen (godzijdank, want carbs). Ik hanteer nu in de cut ook low fat zodat ik voldoende carbs kan blijven eten.
Ja en nee. Ik vind het fijn om geen (water)cut vlak voor wedstrijden te hoeven doen. Dus sta dan liever altijd rond de 71-73 kg.
En sinds een tijdje hanteer ik nu afwisselend 12-20 weken bulken met 2-4 weken cutten om year round niet te vet te worden, maar wel gains te kunnen maken. Dat is ook voor m'n fysiek heel fijn.

Ik zou het daar ook op steken.
Gebeurt bij mij ook vaak. Van het moment dat je weer een beetje bent bijgeslapen zou dit helemaal weg moeten zijn.
Ach ieder zijn ding hé? lekker blijven stuiteren meis haha...slecht slapen is idd *** lekker doorbuffelen!!![]()

Nou dat is een goede, ik zou zeggen voor het zuipen en dan nog een goede maaltijd pakken voordat je alcohol erin gaat duwen. En dan proberen zo min mogelijk glazen te nuttigen en minimaal 9 uur solide slaap te pakken.Vind het altijd lastig om te bedenken wanneer ik ga trainen op het moment dat ik uitga om het volgende
Wat zal meer hinder ondervinden denken jullie?
- Herstel is kut omdat ik voor het uitgaan (<12 uur) ga sporten
- Prestatie is kut omdat ik na het uitgaan (<12 uur) ga sporten
Nou dat is een goede, ik zou zeggen voor het zuipen en dan nog een goede maaltijd pakken voordat je alcohol erin gaat duwen. En dan proberen zo min mogelijk glazen te nuttigen en minimaal 9 uur solide slaap te pakken.
Iemand die zijn sporten serieus neemt moet toch niet uitgaan?![]()

ik zou ook vantevoren trainen, lekker uitbrakken
al mijn trainingen zijn eigenlijk in de ochtend of begin middag![]()

). lijkt me alleen dat je vrij futloos bent na het uitgaan en eigenlijk geen zin hebt te gaan trainen, dus dan maar liever ervoor 
Ik neem beiden even serieus!Iemand die zijn sporten serieus neemt moet toch niet uitgaan?

Ha ha, je moet mij zeker niet serieus nemen, en het leven al helemaal niet. Als ik een beetje kan stangen zal ik dat niet laten

ik denk dat het ook wel een kwestie van wennen is als je het vaker doet uiteindelijk; kan me ook wel voorstellen dat avond gewoon heel chill is en als je dan ineens ochtend doet het echt slecht kan verlopen. heeft ook sowieso wel invloed op je kracht. maar naarmate je het vaker doet zal het ook wel beter gaan. maargoed, dat ga jij wss niet testen nu![]()
zo sport ik in het weekend ook altijd voor 14:00 uur omdat de sportschool dan dicht is. Gaat ook zonder problemen, zit zo in m'n routineplus: een slechte training is beter dan geen training (). lijkt me alleen dat je vrij futloos bent na het uitgaan en eigenlijk geen zin hebt te gaan trainen, dus dan maar liever ervoor
![]()
Hangt ervan af wat je er allemaal ingooit met uitgaan.
Sport zelf liever niet na het uitgaan, enorme kracht drop soms en flink duizelig is geen pretje.
Haal meer voldoening uit een goede prestatie dan uit een goed herstel

tot hoever wil je cutten? of tot zover het gaat in het tijdsbestek?