MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Nog steeds geen vrienden op insta :D

Danku danku :)
Vandaag echt een stuk beter geslapen inderdaad! Had wel wat eerder erin mogen liggen, dus dat gedeelte gaat morgen in de herkansing.

Dankjewel :) vond ik ook

Nah cardio ga ik niet doen; dan eet ik liever altijd gewoon minder als het om het cutten gaat. Voor de conditie kan het me gestolen worden op dit moment :o
Ik heb nooit low carb dagen (godzijdank, want carbs :heart:). Ik hanteer nu in de cut ook low fat zodat ik voldoende carbs kan blijven eten.

Ja en nee. Ik vind het fijn om geen (water)cut vlak voor wedstrijden te hoeven doen. Dus sta dan liever altijd rond de 71-73 kg.
En sinds een tijdje hanteer ik nu afwisselend 12-20 weken bulken met 2-4 weken cutten om year round niet te vet te worden, maar wel gains te kunnen maken. Dat is ook voor m'n fysiek heel fijn.

Ach ieder zijn ding hé? lekker blijven stuiteren meis haha...slecht slapen is idd *** lekker doorbuffelen!! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.084
Nog steeds geen vrienden op insta :D

Ja shit, ik kom er niet uit...

Ik zou het daar ook op steken.
Gebeurt bij mij ook vaak. Van het moment dat je weer een beetje bent bijgeslapen zou dit helemaal weg moeten zijn.

Precies. Gelukkig maar want het is erg irritant :o

Ach ieder zijn ding hé? lekker blijven stuiteren meis haha...slecht slapen is idd *** lekker doorbuffelen!! :)

Komt zeker goed :)

• #4.085
Vind het altijd lastig om te bedenken wanneer ik ga trainen op het moment dat ik uitga om het volgende :thinking:
Wat zal meer hinder ondervinden denken jullie?
- Herstel is kut omdat ik voor het uitgaan (<12 uur) ga sporten
- Prestatie is kut omdat ik na het uitgaan (<12 uur) ga sporten

Vind het altijd lastig om te bedenken wanneer ik ga trainen op het moment dat ik uitga om het volgende :thinking:
Wat zal meer hinder ondervinden denken jullie?
- Herstel is kut omdat ik voor het uitgaan (<12 uur) ga sporten
- Prestatie is kut omdat ik na het uitgaan (<12 uur) ga sporten
Nou dat is een goede, ik zou zeggen voor het zuipen en dan nog een goede maaltijd pakken voordat je alcohol erin gaat duwen. En dan proberen zo min mogelijk glazen te nuttigen en minimaal 9 uur solide slaap te pakken.

Iemand die zijn sporten serieus neemt moet toch niet uitgaan? :D

• #4.088
Nou dat is een goede, ik zou zeggen voor het zuipen en dan nog een goede maaltijd pakken voordat je alcohol erin gaat duwen. En dan proberen zo min mogelijk glazen te nuttigen en minimaal 9 uur solide slaap te pakken.

Hier op 8:22 kan je bij punt 6 en 7 zien dat alcohol bij vrouwen weinig invloed heeft op het herstel
Vooral het staan, laat slapen en de ontregelheid lijken me (in mijn geval) dan de grootste invloed te hebben

Denk dat ik dan ook zou neigen naar wat jij omschrijft

Iemand die zijn sporten serieus neemt moet toch niet uitgaan? :D

Zo nu en dan neem ik het allemaal even wat minder serieus :P

ik zou ook vantevoren trainen, lekker uitbrakken :D

al mijn trainingen zijn eigenlijk in de ochtend of begin middag :o

• #4.090
ik zou ook vantevoren trainen, lekker uitbrakken :D

al mijn trainingen zijn eigenlijk in de ochtend of begin middag :o

Lekker uitbrakken is gevoelsmatig sowieso wel als het lekkerste ja :o
Ik train vaak 's avonds. Ochtend vind ik eigenlijk helemaal niks.
Ik balen dat ik tot nu toe elke PL-wedstrijd in de ochtendploeg zat...

ik denk dat het ook wel een kwestie van wennen is als je het vaker doet uiteindelijk; kan me ook wel voorstellen dat avond gewoon heel chill is en als je dan ineens ochtend doet het echt slecht kan verlopen. heeft ook sowieso wel invloed op je kracht. maar naarmate je het vaker doet zal het ook wel beter gaan. maargoed, dat ga jij wss niet testen nu :p

plus: een slechte training is beter dan geen training (:rolleyes:). lijkt me alleen dat je vrij futloos bent na het uitgaan en eigenlijk geen zin hebt te gaan trainen, dus dan maar liever ervoor :p

Hangt ervan af wat je er allemaal ingooit met uitgaan.
Sport zelf liever niet na het uitgaan, enorme kracht drop soms en flink duizelig is geen pretje.
Haal meer voldoening uit een goede prestatie dan uit een goed herstel

• #4.095
ik denk dat het ook wel een kwestie van wennen is als je het vaker doet uiteindelijk; kan me ook wel voorstellen dat avond gewoon heel chill is en als je dan ineens ochtend doet het echt slecht kan verlopen. heeft ook sowieso wel invloed op je kracht. maar naarmate je het vaker doet zal het ook wel beter gaan. maargoed, dat ga jij wss niet testen nu :p

Zeker is het een kwestie van gewenning :) zo sport ik in het weekend ook altijd voor 14:00 uur omdat de sportschool dan dicht is. Gaat ook zonder problemen, zit zo in m'n routine

plus: een slechte training is beter dan geen training (:rolleyes:). lijkt me alleen dat je vrij futloos bent na het uitgaan en eigenlijk geen zin hebt te gaan trainen, dus dan maar liever ervoor :p

Hangt ervan af wat je er allemaal ingooit met uitgaan.
Sport zelf liever niet na het uitgaan, enorme kracht drop soms en flink duizelig is geen pretje.
Haal meer voldoening uit een goede prestatie dan uit een goed herstel

Beiden goede punten waar ik het zeker mee eens ben. Had, voordat ik dit vanmiddag postte, al in m'n planning opgenomen ervoor te gaan trainen (deed dat meestal tot nu toe)

Genoeg biertjes zullen dr in gaan trouwens

• #4.096
12/3/2019 - week 1, dag 2 (S1)
Deadlift up to knees + full*

1x3+2* 85 kg
1x3+2* 100 kg
Vanaf hier HG.
1x2+1* 115 kg
1x2+1* 130 kg (@8.5)*
1x2+1* 125 kg (@8 ipv 8.5)*
1x2+1* 125 kg (@8.5 vanwege HG)*
Gekozen om ipv @9 de sets op @8.5 te doen ivm de zware DL's bij Foxgym afgelopen zaterdag. Wel moeilijk te bepalen waar de RPE over gaat bij deze oefening, dus het is vooral het gevoel.
Belt op een net iets hogere positie; bepaald door in DL-houding te staan en meest opgeblazen punt van brace te nemen voor die positie.
Tweede werkset gelet op bracen voordat ik aan de rep begin, ipv om het moment dat ik in m'n voorbereidende fase zit. Houding was daardoor al beter.

BP paused
1x5 35 kg
1x5 45 kg (ipv 42.5)
1x4 56 kg (@7) (ipv 1x5)*
Per ongeluk verkeerde gewicht geladen (wilde 53.5) dus een 4-repper ervan gemaakt.
Drop 8-12%
1x5 50 kg (@6.5)
1x5 50 kg (@6.5)
1x5 50 kg (@7ish)*
1x5 50 kg (@7ish)
1x5 50 kg (@7)

Bent over row
1x6 47.5 kg (@7.5 ipv 6.5)
1x6 42.5 kg (@6.5)*
1x6 42.5 kg (@6.5)
1x6 42.5 kg (@6.5)
1x6 42.5 kg (@6.5)

Cable rear delt fly
1x12 3.4 kg (VPR)
1x12 3.4 kg
2x10 3.4 kg

Trainingstijd: 110 min

Eerste strength block is aangebroken en neem gelijke (onnodig) langere pauzes overal :emo:

---

Deze ochtend nieuw laag gewicht: 71.4 kg. Ineens weer sub 72, dus het cutten doet zeker z'n ding. Zag het gisteren ook lichtjes in de spiegel bij buik en schouders.

tot hoever wil je cutten? of tot zover het gaat in het tijdsbestek?

• #4.098
tot hoever wil je cutten? of tot zover het gaat in het tijdsbestek?

Dat laatste inderdaad :)

Tenzij het ineens keihard zou gaan, om verlies van spiermassa te voorkomen. Maar dat zou alleen gebeuren als ik (onbewust) meer ga bewegen (TDEE omhoog).

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #4.099
Ik heb gisteren twee bench setjes gefilmd en zou graag wat feedback willen, als mensen dat willen geven :)
Zelf zie, en weet ik al langere tijd, dat m'n arch wat verzwakt naarmate de set vordert. Het is al minder dan dat het was.
Voor de volledigheid; ik gebruik momenteel een smalle voetstand & heb de pinken op de ringen.

Set met 4x56 kg

Set met 5x50 kg

Ik kan niet goed zien wat je precies bedoelt.
Ziet er imo prima uit. Misschien een gevoel? Of dat je het alleen ziet omdat je weet waar je op moet letten?

Terug
Naar boven