XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Alle blokpauzes naar het gamen, wauw :roflol:
Zo'n gamert ben ik zelf dus niet, niet qua diversiteit in ieder geval
Soms inderdaad wat lastig om tijd ervoor vrij te maken...

Ik had toen misschien wel een beetje een game probleem ja :o
Toen mijn favo server down ging ben ik er mee gestopt denk ik, of toch grotendeels.

Gelukkig is mijn train/eet "probleem" nu een stuk beter voor mijn gezondheid én hart :roflol:

Een hele sterke pizza:eek: Volgend jaar dus NK (grip)?

Nooit veel CS:GO gespeeld, maar ik heb het wel.
Indertijd wel uren aan CS1.6 en later CS Source gespendeerd. Al mijn blokpauzes gingen daarnaar toe :D
Ooit na de examens Max Payne 2 in drie dagen uitgespeeld :P

Game nu ook niet meer veel wegens tijdsgebrek... Soms nog eens GTAV Online of Gran Turismo.
Wat een klote spel was dat ja, als je er niet goed in was dan.:o Ik merk trouwens ook dat ik nu nooit meer game, wegens tijdgebrek en dat ik de spaarzame vrije tijd die ik heb liever op de bank doorbreng:roflol:

Lekkere trainingen, @ProudPizza ! Zag je mooie squats al op Instagram. Ik wist niet dat jij bijna net zo lang bent als ik joh, dacht dat je een stuk kleiner zou zijn omdat we een klasse verschillen :rolleyes:. Doe je deadhangs voor je grip of preventief voor de schouders?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.266
goede gripkracht....komt door al die pizza's tillen :P

Ik denk het ook, zeeeer aan te raden :D

Ik had toen misschien wel een beetje een game probleem ja :o
Toen mijn favo server down ging ben ik er mee gestopt denk ik, of toch grotendeels.

Gelukkig is mijn train/eet "probleem" nu een stuk beter voor mijn gezondheid én hart :roflol:

Haha inderdaad... Ben, zeker voor niet-sportenden, zelf ook best druk bezig mer beide. Maar dat schaadt niet mijn inziens :)

Slingeren en wegdraaien is wel een dingetje, maar ... respect voor je gripkracht hoor. :bow: Doe je ook aan klimmen?

Dank :D
Nee, enkel en alleen wat ik hier log zijn mijn sportieve activiteiten.

Een hele sterke pizza:eek: Volgend jaar dus NK (grip)?

Wat een klote spel was dat ja, als je er niet goed in was dan.:o Ik merk trouwens ook dat ik nu nooit meer game, wegens tijdgebrek en dat ik de spaarzame vrije tijd die ik heb liever op de bank doorbreng:roflol:

Mag ik dan ook armpje drukken? Dan ben ik in!

Erg herkenbaar en dat heb ik dus ook vaak :o

jaaaaa-haaaaa jaren lang in de Apenheul gewerkt :P

Toen ik klein was is daar m'n speen afgepakt door een aap. Dus nee; ik heb een trauma overgehouden aan de Apenheul

Lekkere trainingen, @ProudPizza ! Zag je mooie squats al op Instagram. Ik wist niet dat jij bijna net zo lang bent als ik joh, dacht dat je een stuk kleiner zou zijn omdat we een klasse verschillen :rolleyes:. Doe je deadhangs voor je grip of preventief voor de schouders?

Dank, goed om te horen :D
Haha ik ben 178 cm. Ik gok dat ik in de toekomst ook wel een klasse hoger zou moeten, of ik zou op een heel laag vetpercentage moeten liften. Dan heb ik het wel over echt een hele lange tijd, want pas nu prima in de -72.
War meet en weeg jij?

Dank, goed om te horen :D
Haha ik ben 178 cm. Ik gok dat ik in de toekomst ook wel een klasse hoger zou moeten, of ik zou op een heel laag vetpercentage moeten liften. Dan heb ik het wel over echt een hele lange tijd, want pas nu prima in de -72.
War meet en weeg jij?

Ik ben 1,80 meter en weeg op het moment rond de 82 kg :). Lekker fluffy en op weg naar iets minder fluffy :p. 1,5 jaar geleden heb ik als experiment op het NK een keer meegedaan in de -72 en woog toen in met 69,76 kg, toen had ik echt een wasbordje. Wil dat experiment nog wel eens herhalen (met als doel daarna spiermassa opbouwen), maar dan in een periode zonder wedstrijden.

Goed bezig! Wat zijn Egyptian lateral raises???

• #4.269
Ik ben 1,80 meter en weeg op het moment rond de 82 kg :). Lekker fluffy en op weg naar iets minder fluffy :p. 1,5 jaar geleden heb ik als experiment op het NK een keer meegedaan in de -72 en woog toen in met 69,76 kg, toen had ik echt een wasbordje. Wil dat experiment nog wel eens herhalen (met als doel daarna spiermassa opbouwen), maar dan in een periode zonder wedstrijden.

Fluffy kan ook heel mooi staan bij sommigen :p
Van wat ik van filmpjes zie van jou valt dat fluffy zijn overigens wel mee, maar altijd lastig te oordelen met kleding aan (gelukkig ben ik een vrouw en kan ik dit zeggen).

Om echt super droog te zijn en dan een wedstrijd te draaien is inderdaad niet optimaal :o
Als je vanaf dat punt rustig opbouwt is dat wel heel chill om zonder al te veel vet relatief veel massa te pakken. Dat lijkt me dan wel weer erg positief

Goed bezig! Wat zijn Egyptian lateral raises???

Vanaf 10:30

Dat laatste was toen ook het plan ja maar is grandioos mislukt :roflol:. Vijf maanden lang best streng gecut, het was december en ik had bijna geen sinterklaaslekkers gehad, kort na de wedstrijd was mijn verjaardag en toen heb ik een dikke vette taart gemaakt en daar meerdere stukken van gegeten :p. Kon daarna weer heel moeilijk terugschakelen, dus de twaalf kilo zat er ook in drie maanden weer aan. :o. Volgende keer weet ik dus wat te doen (gewoon in het vaste stramien blijven eten, geen vies te als ik weer langzaam meer ga eten) en eindig ik mijn cut ook niet in de decembermaand, dat kan ik blijkbaar niet aan :D.

• #4.271
Dat laatste was toen ook het plan ja maar is grandioos mislukt :roflol:. Vijf maanden lang best streng gecut, het was december en ik had bijna geen sinterklaaslekkers gehad, kort na de wedstrijd was mijn verjaardag en toen heb ik een dikke vette taart gemaakt en daar meerdere stukken van gegeten :p. Kon daarna weer heel moeilijk terugschakelen, dus de twaalf kilo zat er ook in drie maanden weer aan. :o. Volgende keer weet ik dus wat te doen (gewoon in het vaste stramien blijven eten, geen vies te als ik weer langzaam meer ga eten) en eindig ik mijn cut ook niet in de decembermaand, dat kan ik blijkbaar niet aan :D.

Van het ene uiterste naar het andere dus zowat :P
In de decembermaand cutten of eindigen zou ik zelf ook niet doen nee. Veelste veel lekkers en eetgelegenheden die het erg moeilijk voor je zouden maken.
Je hebt in ieder geval een mooi leermoment gehad!

• #4.272
3/4/2019 - week 4, dag 2 (S1)
Deadlift up to knees + full*

3+2* 85 kg
3+2* 100 kg
2+1* 110 kg (ipv 115 even kijken hoe dat is)
2+1* 130 kg (@8.5 ipv 8)*
Ging niet zo mooi.
Drop 8-12%
2+1* 115 kg (@7ish)*
HG is nog wennen; moest na de eerste rep een grip reset doen. Vooral de positionering, pijn is amper aanwezig.
2+1* 115 kg (3s hold) (@7)
2+1* 115 kg (3s hold) (@7)

BP paused
1x5 40 kg
1x5 50 kg
1x6 61 kg (ipv 1x5) (@9) (VPR) :D
Drop 8-12%
1x5 56 kg (@7.5)

Dumbell bench press (ipv BP paused)
1x5 20 kg (@6.5)
1x5 22 kg (@7) (PR)
Merk dat m'n ellebogen en polsen het niet zo leuk vinden dat ik zo hard gain op de benches. Plus 4xpw bench kan ik wel aan, weet ik uit ervaring, alleen nu doe ik ook echt alle keren een flat bench(variant) met barbell.
Volgende week deloadje en neem dit mee voor het volgende blok.

Bent over row
1x6 45 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg
Gingen heel erg lekker.

Unilateral tricep pushdown ss hyperextension
1x15 9 kg -- 1x20 BW
1x15 9 kg
1x15 9 kg -- 1x20 BW
1x15 9 kg
Lekkere glute contracties
:peachy:

One arm landmine row
1x4 20 kg
1x2 25 kg
Looool deze challenge ga ik niet doen. Leek wel een soort van snake te spelen zo scheef ging m'n rug geloof ik. Laat staan met 36 kg.
Gewicht viel nog mee, maar dit wordt hem in ieder geval niet :o

Trainingstijd: 105 min

Edit: begon de training met hoofdpijn wat de deadlifts best wel beïnvloede. Gelukkig de bench presses niet, opwarmen daarbij voelde ook al wel lekker.
Ook erg moe; fijn dat ik morgen pas om 9:30 hoef te beginnen op werk.

Laatst bewerkt:
  • #4.274

Haha lekker ja! Eet het vanavond weer met kwark, honing en banaan :lick:

---

Gisteravond onverwachts wezen chillen bij iemand anders thuis, twee speciaalbiertjes op en veelste laat naar bed gegaan door de gezelligheid.
Hele slaapritme is kut atm (zojuist ook nog even op bed gelegen), komt door de sociale gelegenheden :o
Zou vanmorgen eigenlijk naar de bench clinic in Rotterdam gaan, maar dat ging dus niet. Volgende week wel aanwezig.

6/4/2019 - week 4, dag 3 (S1)
Squat

1x5 70 kg
1x5 85 kg
1x5 100 kg
1x3.5 120 kg (ipv 1x5) (@10 ipv 9) (VPR)*
Nog steeds een VPR en mooi omdat competition max 122.5 is & twee weken terug 5x115 gedaan.
Drop 8-12%
1x5 105 kg (@8)
1x5 105 kg (@8.5ish)
Die drop was niet de bedoeling, zou gewoon 3x5@9 doen, toch maar gedaan.
Door bovenstaande dus echt vermoeid, wat ik al bij het opwarmen merkte.
Wilde toch de 120 proberen omdat het soms bij de topset dan ineens meevalt; vandaag was dat helaas niet het geval.

Landmine belt squat
3x12 15 kg
Meteen na de squat omdat bankjes voor presses bezet waren.

Dumbell bench press (ipv spoto press)
1x10 12 kg
1x5 16 kg
1x5 22 kg (@7ish)
1x5 22 kg (@7) (VPR)
1x5 22 kg (@7)

Hip thrust in leg extension
1x10 23 kg
1x6 43 kg
1x12 57 kg
Hiervoor weer eens glute preactivation (per kant 2x12 lyring side abduction) gedaan.
Wilde eigenlijk in de smith machine de thrusts doen, zoals @Skatermarvin doet. Alleen die SM kon niet lager ofzo.
Geen zin om een kwartier te gaan opbouwen, dus naar de leg extension gegaan. Wel eens gezien dat het daarin ook prima kan.
Oordeel: lastig om eronder te komen, maar zó nice! Goede mmc en glute isolatie (minder hams dan met barbell) en een dikke pad dus geen SIAS pijn :D

Trainingstijd: 80 min

Belt kon weer op het strakkere gaatje, terwijl ik ontbeten had. Gewicht vanmorgen trouwens 70.7 wat maar +0.4 is tov laatste cutdag 8 dagen terug.

Matige training. Morgen training 4 van 4.

Gisteravond onverwachts wezen chillen bij iemand anders thuis, twee speciaalbiertjes op en veelste laat naar bed gegaan door de gezelligheid.
Hele slaapritme is kut atm (zojuist ook nog even op bed gelegen), komt door de sociale gelegenheden :o
Zou vanmorgen eigenlijk naar de bench clinic in Rotterdam gaan, maar dat ging dus niet. Volgende week wel aanwezig.
Niet de atleten life :D

Squat PR is wel gaaf zeg!

• #4.278
In!

Ik heb een keer geprobeerd om tijdens het leren hier een zak van leeg te eten in een bulk. Ben er achter gekomen dat dit een erg goede snack is voor het cutten:o was bijna 2,5 uur bezig...

Leuk dat je meeleest!

:roflol:
Snap dat wel, want het is best een droge bende als je het zo los eet.

Leuk dat je meeleest!

:roflol:
Snap dat wel, want het is best een droge bende als je het zo los eet.
dat was het nieteens:rolleyes: er leek gewoon geen einde aan te komen... nu ik (eindelijk) ga cutten is het misschien wel een handig dingetje om vaker te halen..

Terug
Naar boven