MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Beterschap!

Zou je niet te druk maken over trainingen die je mist.
Gewoon goed blijven eten en slapen voor snel herstel.

Miss iets teveel informatie lol, maar ik hou mijn cyclus heel nauwkeurig bij (Ik ben ook heel regelmatig) en zo weet ik wanneer ik extra moet oppassen. Mocht het mis gaan dan vind ik dat niet heel erg, alleen zou ik niet bewust voor een 2e kiezen.

In jou geval zou ik ook zo min mogelijk risico willen lopen. Zwanger en studeren lijkt mij geen goede combi:p

Niets doen is het allerergst:( Hopelijk knap je snel op!

Russisch roulette :p. Same here haha. Mijn zusje heeft er een derde aan over gehouden :):):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.304
Ai klinkt niet goed.
Rustig aan doen is de boodschap, hoeveel je je er ook aan ergert... Beter kort doorbijten dan dat het gaat aanslepen :)

Helemaal gelijk in, en dat doe ik ook. Weet me wel in te houden :)

Russisch roulette :p. Same here haha. Mijn zusje heeft er een derde aan over gehouden :):):)

Haha niet helemaal, er komen nog wel cdtjes aan te pas:p

Miss iets teveel informatie lol, maar ik hou mijn cyclus heel nauwkeurig bij (Ik ben ook heel regelmatig) en zo weet ik wanneer ik extra moet oppassen. Mocht het mis gaan dan vind ik dat niet heel erg, alleen zou ik niet bewust voor een 2e kiezen.

In jou geval zou ik ook zo min mogelijk risico willen lopen. Zwanger en studeren lijkt mij geen goede combi:p

Niets doen is het allerergst:( Hopelijk knap je snel op!

:o lijkt me zeker geen goede combi en wil alles voor zijn inderdaad
Toch fijner als je het gewoon zonder de cdtjes kan doen.

Beterschap!

Zou je niet te druk maken over trainingen die je mist.
Gewoon goed blijven eten en slapen voor snel herstel.

Maak me niet specifiek zorgen over de gemiste trainingen.
Het is vooral de combi van: ik kan nu niet dingen in huis doen, ik kan nu niet studeren, ik kan niet trainen, ik kan niet lekker een stuk fietsen, etc wat zo frustreert

Proef denk ik maar 15-20% van wat ik normaal proef, dus genieten is het niet.
M'n vriend is momenteel gourmet aan het halen omdat ik even goed moet eten inderdaad :P

Blehh, beterschap!

Beterschap!

Wat een lieve vriend!! kun je het zelf wel opeten? :P

Beterschap @ProudPizza
Pizza schijnt te helpen voor een snel en spoedig herstel... :dunno::pizza:

Gourmet als avondeten en het amper smaken, wat een hel!

Kalm aan lekker rustig en straks weer vol gas!:) Ik zit hier ook met 2 weken rust opgescheept door een stomme scheur in m'n neus.

Ik hoop dat het gevolg van de rust straks magisch gaat werken als we weer mogen:flexbiceps::wl:

Beterschap Pizza!

• #4.312
Wat een lieve vriend!! kun je het zelf wel opeten? :P

Gourmet als avondeten en het amper smaken, wat een hel!

Heb gelukkig goed gegeten en kon het zowaar proeven :p
Met name hartig proef ik nu wel, zoetigheid nog nauwelijks.

Beterschap @ProudPizza
Pizza schijnt te helpen voor een snel en spoedig herstel... :dunno::pizza:

Misschien vanavond maar een pizzaatje fixen dan :thinking:

Kalm aan lekker rustig en straks weer vol gas!:) Ik zit hier ook met 2 weken rust opgescheept door een stomme scheur in m'n neus.

Ik hoop dat het gevolg van de rust straks magisch gaat werken als we weer mogen:flexbiceps::wl:

Beterschap Pizza!

Shit, dus wel... Ik dacht op instagram gezien te hebben dat het wel helemaal heel was :( jij ook veel beterschap gewenst!
Hopen dat we het als deload heeft gediend en we straks weer lekker er tegen aan kunnen inderdaad!

---

Wat een liefde vanuit alle beterschapsberichten van jullie!
Vandaag is de eerste dag dat ik me weer mezelf voel en thuis het eea kan doen. Ik hoop dat het zo doorzet.

Vervelend die ziekte. Als het zo op je luchtwegen zit voelt het echt kut.
Goed nieuws is dat de enige reden om niet naar de sportschool te gaan is dat je dan andere mensen niet kan aansteken.
Maar je kan gewoon trainen hoor. Al zal het wel wat met de rem op zijn. Houdt de RPE in de gaten en hup onder de barbell. :)

• #4.314
Vervelend die ziekte. Als het zo op je luchtwegen zit voelt het echt kut.
Goed nieuws is dat de enige reden om niet naar de sportschool te gaan is dat je dan andere mensen niet kan aansteken.
Maar je kan gewoon trainen hoor. Al zal het wel wat met de rem op zijn. Houdt de RPE in de gaten en hup onder de barbell. :)

Ik was gisteren al moe na het ophangen van de was :o
Wil morgen wel naar de bench clinic bij foxgym gaan, ook al is het alleen maar om te kunnen benchen (je mag daarna ook nog training als je zou willen).

Fijn dat je je toch al iets beter voelt!
En ik heb nu zin in pizza :grumble:

Ik was gisteren al moe na het ophangen van de was :o
Wil morgen wel naar de bench clinic bij foxgym gaan, ook al is het alleen maar om te kunnen benchen (je mag daarna ook nog training als je zou willen).
Ja, dat is typisch met shit aan je luchtwegen. Die vermoeidheid is super vervelend.
Dan zal trainen ook minimaal zijn. Hoewel het soms beter voelt eens je bezig bent.

Ik ben zeker dat de zin in trainen groot zal zijn eens je in de gym bent. :)

• #4.317
Fijn dat je je toch al iets beter voelt!
En ik heb nu zin in pizza :grumble:

Gewoon eten dan een dezer dagen!

Ja, dat is typisch met shit aan je luchtwegen. Die vermoeidheid is super vervelend.
Dan zal trainen ook minimaal zijn. Hoewel het soms beter voelt eens je bezig bent.

Ik ben zeker dat de zin in trainen groot zal zijn eens je in de gym bent. :)

Dat denk ik ook! De mockmeet is al op 18 mei en nk junioren een ruime maand daarna, dus die zal vast goed gaan zitten.

---

Vandaag naar de bench clinic van oa @Beowulf bij foxgym geweest :) Ging onverwachts goed qua energie en benchen op dat moment. Had al een week niet getraind namelijk.
Was zeker een interessante clinic; de spoto press en 3 sec paused bench, die ik beide in m'n schema heb, hebben we bijvoorbeeld geoefend. Ook nog normale bench, chaos bench (kettlebells met elastieken aan de barbell) en tegen elastieken (waar ik lichamelijk een beetje op was).

Tips voor mij zijn met name de tijd nemen om adem te nemen en positie goed te zetten voorafgaand aan de eerste rep & dus niet snel na m'n unrack willen beginnen. Langzamere negatief, waarbij ik m'n lats beter kan inzetten en voelen.
Ga proberen langzaam aan wat breder te gaan benchen, zoals ik eerst eigenlijk deed. Besloten dit wel gewoon nu te gaan doen en niet te wachten tot na de (mock)meet(s).

Tips voor mij zijn met name de tijd nemen om adem te nemen en positie goed te zetten voorafgaand aan de eerste rep & dus niet snel na m'n unrack willen beginnen. Langzamere negatief, waarbij ik m'n lats beter kan inzetten en voelen.
Ga proberen langzaam aan wat breder te gaan benchen, zoals ik eerst eigenlijk deed. Besloten dit wel gewoon nu te gaan doen en niet te wachten tot na de (mock)meet(s).
Dat zijn goeie tips. Een goeie lift begint eigenlijk al voordat de barbell echt in beweging komt.

Gelukkig dat je weer opgeknapt genoeg was voor de clinic. Techniek weer bijgeslepen :)

Wat gaaf zo’n clinic, worden die geregeld georganiseerd? Chaos bench ook nog nooit van gehoord, dat moet ik even gaan googelen.

Terug
Naar boven