Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Wilde eigenlijk in de smith machine de thrusts doen, zoals @Skatermarvin doet. Alleen die SM kon niet lager ofzo.
Geen zin om een kwartier te gaan opbouwen, dus naar de leg extension gegaan. Wel eens gezien dat het daarin ook prima kan.
Oordeel: lastig om eronder te komen, maar zó nice! Goede mmc en glute isolatie (minder hams dan met barbell) en een dikke pad dus geen SIAS pijn :D
Ooh, dat klinkt eigenlijk ook zo gek nog niet:thumbs:

Die squats trouwens:bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.283
Ooh, dat klinkt eigenlijk ook zo gek nog niet:thumbs:

Zeker aan te raden!

Dankjewel :D

---

Die vermoeidheid kwam niet alleen door een avondje te laat naar bed... Ben zo beroerd :(
Vannacht bijna de hele nacht wakker gelegen ivm pijn door m'n hele torso en een keel waar ik veel minder lucht doorkrijg.
Nu vooral pijn op de borst en rug, hoofdpijn, dichte keel en algehele malaise. En dan heb ik ool nog morgenochtend een deadline voor een groepsproduct :mad:

Beterschap, @ProudPizza ! En super sterke squats hoor, mooi werk :cool:. Hoop dat je snel opknapt en misschien een tip: neem gewoon maximale dagelijkse dosis paracetamol (6x500mg of 3x1000mg) en kijk wat dat doet :). Hopelijk helpt het! Sterkte met het groepsproduct, niet fijn om zo nog te moeten werken :(.

Zeker aan te raden!

Dankjewel :D

---

Die vermoeidheid kwam niet alleen door een avondje te laat naar bed... Ben zo beroerd :(
Vannacht bijna de hele nacht wakker gelegen ivm pijn door m'n hele torso en een keel waar ik veel minder lucht doorkrijg.
Nu vooral pijn op de borst en rug, hoofdpijn, dichte keel en algehele malaise. En dan heb ik ool nog morgenochtend een deadline voor een groepsproduct :mad:

Jij bent ook aan de beurt ...ik zeg tijd voor een pizza!! je lichaam kan die energie wel gebruiken nu....goed eten is goed herstellen
vroeg gaan slapen met een lekker shotje ....beterschap!!!! :(

Spoedig herstel gewenst @ProudPizza !
Ziek zijn is nooit leuk, en al zeker niet als je dan nog een deadline voor de deur hebt staan...

Pff, waardeloos zeg! Beterschap!:aai:

Beterschap :(

Lekker eten, veel slapen en rustig aandoen. Dat helpt meestal het best. Sterkte!

Pizza is het medicijn voor alles!

• #4.291
Beterschap, @ProudPizza ! En super sterke squats hoor, mooi werk :cool:. Hoop dat je snel opknapt en misschien een tip: neem gewoon maximale dagelijkse dosis paracetamol (6x500mg of 3x1000mg) en kijk wat dat doet :). Hopelijk helpt het! Sterkte met het groepsproduct, niet fijn om zo nog te moeten werken :(.

Dankjewel! :)
Heb wat ibu genomen gisteren, toen werd de hoofdpijn beduidend minder.

Heb het nog op tijd afgekregen met één van de groepsgenoten. Om 00:15 uur ipv 10:00 uur lijkt me VER voor de deadline hehe

Jij bent ook aan de beurt ...ik zeg tijd voor een pizza!! je lichaam kan die energie wel gebruiken nu....goed eten is goed herstellen
vroeg gaan slapen met een lekker shotje ....beterschap!!!! :(

Heb inderdaad een panini (praktisch een kleine pizza zonder saus, zie deze post) gegeten gistermiddag

Spoedig herstel gewenst @ProudPizza !
Ziek zijn is nooit leuk, en al zeker niet als je dan nog een deadline voor de deur hebt staan...

Pff, waardeloos zeg! Beterschap!:aai:

Lekker eten, veel slapen en rustig aandoen. Dat helpt meestal het best. Sterkte!

Dankjulliewel :heart:

Pizza is het medicijn voor alles!

Zie reactie hierboven, deed me goed!

---

Vandaag had ik sowieso een afspraak bij de huisarts staan om spiraalplaatsing te bespreken; dit zal plaatsvinden over 3 weekjes.
Gaat de Kyleena worden; een nieuwe variant van de Mirena maar dan met minder hormonen (aangezien dat niet lekker ging met de pil) en kleiner van formaat.

Gelijk even gevraagd of de huisarts naar m'n keel kon kijken.
Hij is wel grappig en zei "ja, ik zie het al. Die is rood en geïrriteerd. Dan heb je over een paar dagen dichte neuzen, daarna een sinusitis en ben je over 2 weken blij dat het voorbij is" :emo:
Momenteel veel keelpijn, benauwdheid, lusteloos en weinig eetlust.
Besloten om nog een training te skippen en lekker op tijd te gaan slapen. Hopelijk morgen gewoon naar college.

Leve waterijsjes!

• #4.293
En het onmens van een dokter kon je geen middeltje voorschrijven voor de komende marteling?

Dat is eigenlijk wel een prima medicijn:o Perenijsjes:heart:

:( ga zelf wel alle neusspray's opkopen, nu al aan de trachitol en strepsils (en ijsjes dus)

Heb ik een cam hier ergens hangen waar ik niks van af weet? :o
Heb letterlijk 3 perenijsjes vandaag op!

Yep 2 wkn das zeker..:(..ben je iig beter voor die plaatsing en vooral goed uitzieken ...tis-nie-anders en vooral cheaten :)

broomhexine voor vastzittend keelslijm

• #4.295
Yep 2 wkn das zeker..:(..ben je iig beter voor die plaatsing en vooral goed uitzieken ...tis-nie-anders en vooral cheaten :)

broomhexine voor vastzittend keelslijm

Eet nu wel iets kcal-rijkere producten omdat m'n eetlust wat minder is ja :p

Goede tip, heb daar inderdaad last van

Ach ach .... sterkte!

Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!! Ik ben op dit moment alleen met de mirena bekend als iud. Ik moet wel zeggen dat ik mij nu, zonder anticonceptie, op mijn best voel. Opzich was de Mirena niet heel verkeerd, echt veel last (op spotting na het eerste half jaar) had ik er niet van.

Ik heb destijds vanwege heftige pijn maandelijks (ivm endometriose) een spiraal gekregen, maar thank god heb ik nu totaal geen pijn meer. Of het nu is omdat ik 30+ ben of omdat ik gezonder leef weet ik niet, maar ik ben blij dat dat niet terug is gekomen.

Klote van je ziek zijn:( sterkte

• #4.298
Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!! Ik ben op dit moment alleen met de mirena bekend als iud. Ik moet wel zeggen dat ik mij nu, zonder anticonceptie, op mijn best voel. Opzich was de Mirena niet heel verkeerd, echt veel last (op spotting na het eerste half jaar) had ik er niet van.

Ik heb destijds vanwege heftige pijn maandelijks (ivm endometriose) een spiraal gekregen, maar thank god heb ik nu totaal geen pijn meer. Of het nu is omdat ik 30+ ben of omdat ik gezonder leef weet ik niet, maar ik ben blij dat dat niet terug is gekomen.

Klote van je ziek zijn:( sterkte

Zonder anticonceptie voelt ook heel goed nu, zeker als je de pil gewend bent haha. Alleen wil nu toch wel iets, zeker bij een vaste partner.
Endometriose kan wel voor een hoop gezeur zorgen als ik zo wat verhalen heb gehoord, vervelend dat je hier last van had :( alleen maar fijn dat dat nu niet meer zo is & hopen dat het zo blijft!

En bedankt :)
Helaas niet naar de uni gisteren en werk vandaag kunnen gaan. Eergisteren en afgelopen nacht ook koorts gehad.
Ik word gek van het nieta doen, maar ben al moe na een klein uurtje op m'n telefoon zitten.

Ai klinkt niet goed.
Rustig aan doen is de boodschap, hoeveel je je er ook aan ergert... Beter kort doorbijten dan dat het gaat aanslepen :)

Zonder anticonceptie voelt ook heel goed nu, zeker als je de pil gewend bent haha. Alleen wil nu toch wel iets, zeker bij een vaste partner.
Endometriose kan wel voor een hoop gezeur zorgen als ik zo wat verhalen heb gehoord, vervelend dat je hier last van had :( alleen maar fijn dat dat nu niet meer zo is & hopen dat het zo blijft!

En bedankt :)
Helaas niet naar de uni gisteren en werk vandaag kunnen gaan. Eergisteren en afgelopen nacht ook koorts gehad.
Ik word gek van het nieta doen, maar ben al moe na een klein uurtje op m'n telefoon zitten.
Miss iets teveel informatie lol, maar ik hou mijn cyclus heel nauwkeurig bij (Ik ben ook heel regelmatig) en zo weet ik wanneer ik extra moet oppassen. Mocht het mis gaan dan vind ik dat niet heel erg, alleen zou ik niet bewust voor een 2e kiezen.

In jou geval zou ik ook zo min mogelijk risico willen lopen. Zwanger en studeren lijkt mij geen goede combi:p

Niets doen is het allerergst:( Hopelijk knap je snel op!

Terug
Naar boven