AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Bamboo bench....Die vibratie voel je in elke spiervezel.....tot in je botten...Prima Prehab en rehab voor de delts...
 
Dat zijn goeie tips. Een goeie lift begint eigenlijk al voordat de barbell echt in beweging komt.

Helemaal mee eens. Setup maakt al zoveel uit. Tevens tips gekregen over het unracken, dus dat zal ik ook gaan oefenen.

Gelukkig dat je weer opgeknapt genoeg was voor de clinic. Techniek weer bijgeslepen :)

Ik ben er blij mee :)

Wat gaaf zo’n clinic, worden die geregeld georganiseerd? Chaos bench ook nog nooit van gehoord, dat moet ik even gaan googelen.

Volgens mij was dit de eerste keer dat Beowulf en een mede-Foxgym lifter dat organiseerde. Ze doen dit voor squat, bench en deadlift met voor iedere lift 2 clinics.
Zijn sowieso wel meer sportscholen / teams die clinics organiseren. Als je interesse hebt zal ik bij eentje gaan waarvan het team en/of de ideeën je aanspreken.

Bamboo bench....Die vibratie voel je in elke spiervezel.....tot in je botten...Prima Prehab en rehab voor de delts...

Daar wordt die inderdaad veel bij voorgeschreven hoorde ik ja. Ook leuk om te doen voor de gecontroleerde beweging en langere time under tension hierdoor
 
Wou dat ze die clinics ook bij ons deden, denk dat ik nog veel kan bijleren op gebied van techniek voor alle compounds :)
 
Wou dat ze die clinics ook bij ons deden, denk dat ik nog veel kan bijleren op gebied van techniek voor alle compounds :)

Weet niet of je social media hebt? Via daar kan je dat goed in de gaten houden als je sportscholen volgt
 
Vandaag naar de bench clinic van oa Beowulf bij foxgym geweest :) Ging onverwachts goed qua energie en benchen op dat moment. Had al een week niet getraind namelijk.
Was zeker een interessante clinic; de spoto press en 3 sec paused bench, die ik beide in m'n schema heb, hebben we bijvoorbeeld geoefend. Ook nog normale bench, chaos bench (kettlebells met elastieken aan de barbell) en tegen elastieken (waar ik lichamelijk een beetje op was)
Heel goed dat je toch bent gekomen, en ik ben blij dat je we je verder hebben kunnen helpen met je bench.

Volgens mij was dit de eerste keer dat Beowulf en een mede-Foxgym lifter dat organiseerde. Ze doen dit voor squat, bench en deadlift met voor iedere lift 2 clinics.
Zijn sowieso wel meer sportscholen / teams die clinics organiseren. Als je interesse hebt zal ik bij eentje gaan waarvan het team en/of de ideeën je aanspreken.
Eddine en ikzelf hebben vaker powerlifting clinics gegeven alleen deze serie voor het eerst FoxGym We vinden het leuk om te doen op deze schitterende locatie en gaat zeker nog een serie volgen eind dit jaar volg foxgym op insta om op de hoogte te blijven.
De komende twee zaterdagen staat de deadlift op programma, er is nog plek (stuur PM voor meer info).
 
Oh wat leuk, ik zal proberen om aan het eind van het jaar een keer te komen.
 
Kan je aankomende zaterdag of die daarna? Dan is er nog plek voor de deadlift clinic zo te lezen. Dan kan je Beowulf een PM sturen.

Helaas niet. Bovendien denk ik dat het voor mij ook wel een erg verre trip zou worden.
Waar gaat het precies door?
 
15/4/2019 - week 5, dag 1 (S1) DELOAD
Squat 2 sec paused halfway up

1x4 50 kg
1x4 65 kg
1x4 80 kg (ipv 87.5)
1x4 80 kg (ipv 87.5)
1x4 80 kg (ipv 87.5)
Trillende beentjes. Verder zeker niet gek qua gevoel en bewegingspatroon.

Seated hip abduction
2x20 29

Facepull
3x7 ? kg (ipv 2x7)

Dumbell bench press
1x10 10 kg
1x8 14 kg
1x5 18 kg (ipv 16)
1x5 18 kg (ipv 16)
1x5 18 kg (ipv 16)
Wachten op het rek duurde me te lang. Heb vandaag de dumbell bench press gedaan en doe dan zaterdag de normale bench.

Egyptian lateral raise
2x7 3.4 kg

Ab rollouts (thuis)
Geskipt

Dead hang
3x15 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: ?

Ging verrassend goed!
 
Jammer :( Foxgym zit in Rotterdam, vlak bij Alexandrium.
Pfoe, das inderdaad 3u bollen voor mij, enkele rit!
Misschien moet ik er eens een weekendje van maken :p

Lekkere DB Bench press zeg!
18kg kan ik amper met twee handen tillen, haha :D
 
Jeeeej! Weer getraind..ook al is het een deload:woot:
 
dayum girl, die DB bench presses zijn echt netjes. :D
 
Volgens mij voelt iemand zich weer helemaal prima :)
 
Pfoe, das inderdaad 3u bollen voor mij, enkele rit!
Misschien moet ik er eens een weekendje van maken :p

Lekkere DB Bench press zeg!
18kg kan ik amper met twee handen tillen, haha :D

Dat kan natuurlijk!
Ga dat maar niet proberen dan, dan komt ie zo op je tenen te liggen :o

Jeeeej! Weer getraind..ook al is het een deload:woot:

:D ik ben er blij mee, even weer inkomen.
Deze hele week gewoon deload, die had ik anders sowieso vorige week gedaan,

dayum girl, die DB bench presses zijn echt netjes. :D

Thanks! Deed ze twee weken terug gemakkelijk met 22 kg, dus het voelt als weinig. Maar het voelde ook licht, dus dat is fijn.


Woensdag en vrijdag natuurlijk ook bench(variaties). Alleen het blok dat ik gisteren zou doen komt nu op vrijdag te staan.

Volgens mij voelt iemand zich weer helemaal prima :)

Gaat vrij goed inderdaad! Nog wat gesnotter en een crackstem; dat is allemaal niet zo erg.
 
16/4/2019 - week 5, dag 2 (S1) DELOAD
Deadlift up to knees + full*

1x3+2* 65 kg
1x1+2* 82.5 kg (ipv 2+1* per ongeluk)
1x2+1* 98.5 kg
1x2+1* 98.5 kg

Bent over row
1x6 38.5 kg
1x6 38.5 kg
1x6 38.5 kg
Voor de bench om te wachten op een bankje.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 40 kg
1x5 48.5 kg
1x5 48.5 kg
1x5 48.5 kg
Met ringvingers op de ringen ipv pinken. Langzaam aan steeds iets breder pakken.
Grappig hoe anders dit al kan voelen. Hoefde minder te tucken.

Unilateral tricep pushdown ss hyperextension
2x10 9 kg -- 2x15 BW
1x10 9 kg

Trainingstijd: 50 min

Alles voelt zo goed en licht aan, gewoon alsof ik zo m'n deload in rol vanuit een trainingsweek. Ben daar echt blij mee.
Zeker aangezien het vaak 2-3 trainingen inkomen is qua vermoeidheid in de spieren en bewegingspatronen.

Edit: iemand die ik lang niet meer gezien had in de sportschool zei me dat ik er een stuk strakker bij stond. Me happy. Sowieso gaat het bulk-minicut cyclen erg lekker.

---

Was een stukkie eerder klaar met werkcollege dan verwacht en het kriebelde nogal om te gaan trainen; dus vandaag lekker gegaan ipv morgen.

Had zoveel zin in bier en had nog een Grolsch bokbier (Hans_i ) liggen. Die wordt nu genuttigd :lick:
 
18/4/2019 - week 5, dag 3 (S1) DELOAD
Squat

1x5 60 kg
1x5 75 kg
1x5 90 kg
1x5 90 kg
1x5 90 kg
1x5 90 kg
Best wel scheef onder de bar. Weer even inkomen.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 40 kg
1x5 46 kg*
1x5 46 kg
Wederom met ringvingers op de ringen.

Belt squat
Geskipt ivm tijd

Hip thrust (op leg extension)
2x7 59 kg

Trainingstijd: 45 min

Moet om 9:30 beginnen op werk, dus had heel kort de tijd. Vanavond namelijk bbq'en.
 
Back
Naar boven