- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Wat denk jij waarom ik de challenge probleemloos zonder straps op het dikke gedeelte van de bar kon doen?
meer dan 3 reps was wel wennen zeker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk jij waarom ik de challenge probleemloos zonder straps op het dikke gedeelte van de bar kon doen?

Waarom denk jij dat ik de challenge probleemloos zonder straps op het dikke gedeelte van de bar kon doen?
Poah lekker hoor, die paused deadlifts die licht voelen ook. Voelt bij mij standaard zwaar![]()

NomnonmonomNu onderweg naar lekker AYCE wereldrestaurant om het weekend af te sluiten!

9 weeks? Ik dacht dat @ProudPizza ook de Foxmeet deed?

Haha ja Jezus wat een 72kg klasse en vooral die sub junior heb ik mij verbaasd over! Benieuwd of die Lisanne kan pakken. Ik neem aan dat jij niet rond de 380kg verwacht te halen?Klopt allebei! De Foxgym meet wordt mijn 100-105% meetmoment in voorbereiding op het NK junioren; wat m'n "echte" wedstrijd is. Dus 9 weeks out ja
Ik weet nog heel goed dat ik dacht in januari / februari; wow, ik heb echt een lange voorbereidingsperiode. De tijd is erg snel gegaan.
Heel veel zin in in ieder geval! Wordt een drukke -72 klasse en hoop te kunnen strijden voor een top 3 en mooie PR's te behalen![]()
Waarom doe je primers dan.Voor het eerst dat ik een primer heb gedaan in m'n liftingcarrière
WowVoor het eerst dat ik een primer heb gedaan in m'n liftingcarrière