- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijken ze niet gek op wanneer ze jou dergelijke gewichten zien verplaatsen, ik zou meteen vol enthousiasme op je afstappen![]()

Een beetje (veel) zoals pin benches dus? Misschien wat meer expliciet in het tot rust laten komen van de barbell op de leggers?Je begint met de bar op leggers, net een paar cm (dit is bij mij 2 cm). En pusht dan omhoog en weer terug op de leggers.
Maakt daarmee gebruik van 0 stretch reflex voor de concentrische beweging.
Doe ik om meer power vanaf de borst te oefenen.
"Eliminating any benefit of the stretch reflex will force your body to learn how to recruit more muscle fibers and turn them on more rapidly in its absence to overcome a heavy load and when you reintroduce the stretch reflex you will be that much more powerful." (Chad Wesley Smith)

Ik zou ook continu kijken wat @ProudPizza aan het doen is.. Komen hier altijd mega fancy dingen voorbij, zoals:
"Je begint met de bar op leggers, net een paar cm (dit is bij mij 2 cm). En pusht dan omhoog en weer terug op de leggers.
Doe ik om meer power vanaf de borst te oefenen."
dat ik denk,, wooooww, hoe ben je daar ooit achter gekomen om dat te gaan doen
Ik doe nul research, dus daar zal het wel aan liggen, maar vind het wel echt super tof dat zij dat allemaal uitzoekt en er daadwerkelijk wat mee doet...
*such bewondering*

Wordt soms wel aangestaart ja. Zowel door mannen als vrouwen. De mannen proberen het vaak onopvallend te doen, maar dat lukt ze niet.
Sommigen knopen wel een gesprekje aan, dat vind ik dan wel leuk. Zolang het niet een semi-gefaalde-flirt is, dat vind ik echt lelijk![]()

haha heb dat zo vaak zien gebeuren maar blijft toch elke keer weer tenenkrommend leuk om op een afstandje te aanschouwen.Zolang het niet een semi-gefaalde-flirt is, dat vind ik echt lelijk![]()

Een beetje (veel) zoals pin benches dus? Misschien wat meer expliciet in het tot rust laten komen van de barbell op de leggers?
Is ook een goeie om je techniek te oefenen. Want als je 'm op de verkeerde plaats op de leggers legt wordt het pokke zwaar om 'm weer uit te drukken.
Ik zou ook continu kijken wat @ProudPizza aan het doen is.. Komen hier altijd mega fancy dingen voorbij, zoals:
"Je begint met de bar op leggers, net een paar cm (dit is bij mij 2 cm). En pusht dan omhoog en weer terug op de leggers.
Doe ik om meer power vanaf de borst te oefenen."
dat ik denk,, wooooww, hoe ben je daar ooit achter gekomen om dat te gaan doen
Ik doe nul research, dus daar zal het wel aan liggen, maar vind het wel echt super tof dat zij dat allemaal uitzoekt en er daadwerkelijk wat mee doet...
*such bewondering*

Ik doe ook niet erg veel research, maar pik gewoon dingen van anderen
Als ik dan vermoed dat de uitvoering niet helemaal goed is ga ik extra opzoekwerk verrichten
Je werkt inderdaad wel met hoge gewichten, echt nice!
In mijn reguliere sportschool kijken ze al op als je als vrouw een dumbell vastneemt, of onder de bench durft gaan liggen.
Denk dat ze van jou helemaal gek zouden worden![]()
denk dat jouw sportschool toch net niet een goede afspiegeling is van het gemiddeldeTerwijl pin presses opzich niet heel bijzonder zijn
Persoonlijk doe ik ook niet zoveel fancy dingen, ik heb niet het idee dat ik niet meer vooruit kom met gewoon sqaut bench deadlift en wat pompwerk.

Impressive dit! Kan me goed inbeelden dat alle hoofden in de gym draaien als ze jou aan het werk zien![]()

haha heb dat zo vaak zien gebeuren maar blijft toch elke keer weer tenenkrommend leuk om op een afstandje te aanschouwen.![]()
ik lach van buiten en huil van binnen, of eigenlijk net zo goed andersomHet is imo voor iedere sporter in ieder geval wel handig om bewust te zijn van waarom je een oefening doet en voor welke spieren / zwaktepunten.
denk dat jouw sportschool toch net niet een goede afspiegeling is van het gemiddelde

Deze liefde
Het is natuurlijk niet dat ik dit alles helemaal zelf verzin...
Ik denk dan aan wat m'n zwakke punt is en/of wat ik wil veranderen, ga dan wat rondneuzen en beredeneer dan of een dergelijke oefening binnen m'n schema past.
Ik zou niet eens weten wat mijn zwakke punten zijn

Dat is toch een heel mooie zelf-analyse, geniaalIk zou niet eens weten wat mijn zwakke punten zijn
Ik denk dat dat mijn zwakke punt is..![]()

Ik heb in Rotterdam ook wel stiekum gestaardWordt soms wel aangestaart ja. Zowel door mannen als vrouwen. De mannen proberen het vaak onopvallend te doen, maar dat lukt ze niet.
Ik dacht dat ik Bas vaag herkende van foto's en dacht: wie is die chick, die is sterk 
Denk ik ook
Het is een gym die vooral focust op oude mensen en mensen met overgewicht die willen afvallen.
Voordeel is dan weer dat het meestal rustiger is op de plek met de dumbells enzo.
dat is bij mij vaak helaas niet aan de ordeHaha, ja! Dat is toch supergaaf!Ik zou niet eens weten wat mijn zwakke punten zijn
Ik denk dat dat mijn zwakke punt is..![]()

Ik heb in Rotterdam ook wel stiekum gestaardIk dacht dat ik Bas vaag herkende van foto's en dacht: wie is die chick, die is sterk
![]()