Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

4/6/2019 - week 2, dag 1 (P)
BP paused

1x5 40 kg
1x4 46 kg
1x3 52.5 kg
1x1 60 kg
1x1 66 kg (@8)
Drop 5-10%
1x3 62.5 kg (@8)
1x3 62.5 kg (@8)
1x3 62.5 kg (@8)
1x3 62.5 kg (@8.5)
Had eigenlijk 1x67.5@8 bedacht maar wilde conservatief blijven.

Squat
1x5 65 kg
1x4 80 kg
1x3 92.5 kg
1x2 105 kg
1x2 120 kg (@7.5 ipv 8)
1x2 121 kg (@7.5 ipv 8) (VPR)
1x2 121kg (@7.5 ipv 8)*
Op film leek het wel @7.
1x2 122.5 kg (@8) (VPR)
1x2 122.5 kg (@8)*
1x2 120 kg (@8)
Had verwacht dat dit heel moeizaam zou gaan, maar wtf... :D
Had zelfs bewust m'n @9 squats naar dag 3 verplaatst en hier dan de @8 gedaan.

Bewust bezig met torso rechtop houden en bar in m'n rug trekken. Dat lukte erg goed.
Tevens geen onzekerheden gelukkig.

Facepull ss seated hip abduction
3x10 10.2 kg -- 2x18 59 kg

Dead hang
2x20 sec rechts - links
1x5 scapular pullup (ipv 1x10)
1x10 sec beide klimsteen (ipv 1x15 sec)
Beetje vermoeide schouders ofzo.

Ab rollouts (thuis)
2x10 BW

Trainingstijd: 95 min

Zweten als een otter en volgens mij met een rode kop (nu een andere soort :emo:).

---

Praag was zó leuk, wauw!!
Ik hoorde hier en daar wel voorbij komen dat het een mooie stad is en toch dacht ik dat het grauwig zou zijn en overhyped ofzo.
Ga zelf zo min mogelijk foto's van de bestemming opzoeken om me te laten verrassen. Nou dat is gelukt :heart:

Was ook zo leuk met m'n vriendinnen en de rest van de groep was prima chill.

M'n stappenteller van Huawei geeft aan dat ik gemiddeld 200-220 kcals verbrand per dag. Dat lag nu tussen de 1000-1300 per dag!
En dan nog de lichamelijke tics nog niet meegeteld; ik had erg rusteloze benen op het moment dat we ergens gingen zitten. Denk van het vele lopen.
Dan ook nog 7 - 6,5 - 3 of 3,5 - 6,5 uur geslapen.

De Trdelnik is meervoudig genuttigd, eveneens als veel ander lekkers, zoals: goulash, strawberry shortcake donut, crème brûlée donut en american pancakes met bosbessensaus :lick:
De nodige alcohol heeft gevloeid. In de grootste club met 5 verdiepingen kost 0,5L omgerekend €1,90... In een keurige bar was een Glenfiddich 12y €3,70....
Had zoveel vochttekort aangezien overdag weinig water beschikbaar was, veel zweten en dan nog alcohol drinken. Gisteren best wat aan kunnen vullen hoop ik.
Vanmorgen 72.7 kg.


Letsgoooo 19 days out!
 
Goeie gains van het zuipen en kanen blijkbaar! :D

Echt netjes hoor, je squats en bench. Zoveel progressie gemaakt als je naar het begin van je log kijkt!
 
Damn girl. Praag heeft je goed gedaan, wat een training weer! :D
 
Praag is echt heel mooi :) Goed om te horen dat het leuk was
 
Omg ja die club met 5 verdiepingen kan ik mij ook nog wel herinnere :o. Zalige stad! Goed om te lezen dat je t naar je zin hebt gehad!
 
Goeie gains van het zuipen en kanen blijkbaar! :D

Echt netjes hoor, je squats en bench. Zoveel progressie gemaakt als je naar het begin van je log kijkt!

Nou zeg dat wel!

Mooi om te zien he. Daarom ben ik zo blij dat ik een log heb bijgehouden, motiveert enorm :)

:janken:
Nee hoor, echt netjes! Maar wel een tikje afgunstig op je squat.....

Goeie ervaringen in Praag dus. :thumb:

:P even doorbikkelen jij

Zeker een goede ervaring. Waren intensieve maar erg waardevolle dagen.

Damn girl. Praag heeft je goed gedaan, wat een training weer! :D

Thanks peach queen!

Praag is echt heel mooi :) Goed om te horen dat het leuk was

Helemaal mee eens!

Omg ja die club met 5 verdiepingen kan ik mij ook nog wel herinnere :o. Zalige stad! Goed om te lezen dat je t naar je zin hebt gehad!

Ja lachen he! Club was minder bijzonder wua muziek dan ik had verwacht, maar na een uur of 2 werd het wel een stuk beter. De ijsbar vond ik geweldig!

5/6/2019 - week 2, dag 2 (P)
Deadlift

1x3 75 kg
1x3 92.5 kg
1x2 110 kg (ipv 107.5)
1x1 122.5 kg
1x2 133.5 kg (@7)
1x2 133.5 kg (@7)
1x2 132.5 kg (@7)
Smooth deze set.
1x2 131 kg (@7)
Omgedraaid met bench ivm squatrek bezet.
Techniek ging erg lekker. Kan de bar veel beter over m'n benen (blijven) trekken. Zal grootendeels door de schoenen komen en deels door beterw brace denk ik.

Unilateral seated row (ipv incline dumbbell row)
2x8 ? kg
Meer zin hierin.

Hyperextension
2x20 BW
Glutes rip.

Nog even wachten op squatrek...

Dead bench
1x3 32.5 kg
1x2 40 kg
1x1 46 kg
1x1 52.5 kg
1x1 56 kg
1x1-1-1-1 60 kg (clusters 100 sec rest)
1x1 60 kg (clusters 100 sec rest)

Geskipt ivm tijd, sportschool dicht:
1x1-1-1 60 kg (clusters 100 sec rest)
2x1-1-1-1 60 kg (clusters 100 sec rest)

Unilateral tricep pushdown
Geskipt

Trainingstijd: 95 min

Was en ben knettermoe. Maar vind het zo lastig om eerder naar bed te gaan en bijvoorbeeld quality time met m'n vriend te skippen.
Was dus Love Island kijken onderuit gezakt op de bank met z'n twee, waardoor ik wat later in de sportschool was.
Had bedacht om dan de accessory te skippen, maar dat plan ging even niet door ivm het wachten op het squatrek.
 
7/6/2019 - week 2, dag 3 (P)
Squat

1x5 72.5 kg
1x3 90 kg (ipv 1x4 85 kg verkeerd geladen)
1x3 100 kg
1x1 112.5 kg
1x1 126 kg (@8)
Had iets meer mogen hip driven, verder hard omhoog.
1x4 122.5 kg (@8.5 ipv 9) (ipv 1x3) (VPR)*
Wtf :o
1x3 125 kg (@8.5 gevoel, @8 op film ipv 9) (VPR)*
Wtf :o
1x3 126 kg (@9ish) (VPR)*
Wtf :o
Die primer ging gewoon langzamer dan de tweede rep van elke set daarna.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 45 kg
1x3 50 kg
1x2 56 kg
1x2 61 kg
1x2 61 kg
1x2 61 kg
1x2 61 kg
1x2 61 kg
1x2 61 kg
1x3 57.5 kg
1x3 57.5 kg
Besloten om twee sets toe te voegen om toch aan m'n weekvolume voor benches te komen (kon ze woensdag niet afmaken).

Walking lunges
2x14 BW per kant

Hip thrust (in leg extension)
2x8 50 kg

Trainingstijd: 90 min
Preworkout: halve scoop 5150

Zoveel zin in de wedstrijd!
 
Die primer ging gewoon langzamer dan de tweede rep van elke set daarna.
Dat heb ik elke keer. Vandaar dat ik ze niet meer doe. Ik heb er meer nadeel van dan voordeel.
Een 2@9 laat beter zien wat mijn momentele potentieel is in mijn geval. Die laat beter mijn e1RM zien dan een 1@8, terwijl het theoretisch hetzelfde gewicht zou moeten zijn. En ik merk wel bij meerdere lifters zo'n tendens.
Wat daar net de reden voor is weet ik ook niet.

BTW: Goeie training! :)
 
Dat heb ik elke keer. Vandaar dat ik ze niet meer doe. Ik heb er meer nadeel van dan voordeel.
Een 2@9 laat beter zien wat mijn momentele potentieel is in mijn geval. Die laat beter mijn e1RM zien dan een 1@8, terwijl het theoretisch hetzelfde gewicht zou moeten zijn. En ik merk wel bij meerdere lifters zo'n tendens.
Wat daar net de reden voor is weet ik ook niet.

BTW: Goeie training! :)

Daarom is het fijn om alles bij te houden. Is namelijk voor het eerst dat ik primers implementeer, eens kijken hoe het me bevalt
Conclusies trek ik pas na de wedstrijd uiteraard :)

Thanks!
 
Gewicht is nogal heftig gaan doen...

upload_2019-6-7_21-47-10.png


Vraag me af of dat ook daadwerkelijk door het vreten en zuipen van Praag komt, aangezien ik ook torenhoog zat wbt verbranding
Andere oorzaak, die ik waarschijnlijker acht, is dat ik sinds 26 mei meer groente (en dus vezels) en cleaner eet, wat voor meer vocht- en darminhoud zorgt
Plus heb sinds 27 mei een koper IUD, misschien dat m'n lichaam daar druk mee bezig is
Denk gewoon een combi van omstandigheden, stress is ook wel aanwezig op het moment voor de studie :o

Hoop dat het bijdraait voor de wedstrijd, ga nu weer even wat minderen in groente/cleanheid (gewoon zoals eerst) aankomende dagen om te kijken hoe dat het doet
Anders een kwestie van low-fiber en high calorie food eten van tevoren

Edit: 74 is het hoogste wat ik in jaren gewogen heb. Volgens mij is m'n all time high (voordat ik trainde) 74.5 :emo:
 
Anders de dag voor je wedstrijd alleen liquid eten en 12 uur voor de wedstrijd niks drinken dan weeg je zo 1 a 2 kg lichter in.
 
Anders de dag voor je wedstrijd alleen liquid eten en 12 uur voor de wedstrijd niks drinken dan weeg je zo 1 a 2 kg lichter in.

Ja precies, die kant zat ik ook op te denken! Of high kcals in ieder geval. Liquids is dan nog handiger denk ik mocht het echt nodig zijn.

Heb wel geluk wat dat betreft; weging is van 7:30-9:00 uur dus ontbijt dan niet laat. Eet sowieso altijd pas na de weging voor een mooie wilks :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
In welke gewichtsklasse moet je blijven?
 
OK, spannend, Maar zit zwz wel maandelijkse variatie in je vocht% dus daar kan je mazzel mee hebben, vakantievocht ben je dan wel kwijt en idd niet vezelrijk eten de dag er voor en ontbijt goed timen. Komt goed!
 
Back
Naar boven