- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere trainingen weer
Die dl ziet er ook netjes uit. Je pr is 160 toch?
Als ik jou trainingen zie krijg ik bijna weer zin om te powrrliftenMaar goed, voor alles is een tijd hehe

Damn die deadlifts
Wat voor grip gebruik je eigenlijk daarbij?

:') ik blijf me verbazen over hoe sterk je bent als ik naar je log kijk. Je doet je lognaam eer aan.![]()

Niet naar die laatste sessie kijken he, dat zijn deloadgewichten
Kan tot en met 130kg, of iets daar omheen, met double overhand. Maar dat is ook weer afleidend (teveel focus op grip).
Voor m'n zware sets gebruik ik hookgrip. Vanaf ~120kg ga ik momenteel over op hookgrip.

Ah, de hook grip. Misschien moet ik die ook maar eens proberen.....

Jji lift tot 130kg gewoon dubbel overhands? Sterk!
Heb jij nooit zo van die dagen dat je denkt: "f**k die hook-grip, dit doet me vandaag gewoon teveel pijn om een hele set mee te doen!"
Voor een single heb ik er nooit problemen mee. Maar soms zie ik er toch tegenop om b.v. een set van 4 of 5 reps @8 allemaal met hook-grip te trekken. Dan doe ik lekker straps om.![]()

Ah, OK. Ik voelde me al een sissy omdat ik die sets niet gewoon allemaal afwerkte met hook-grip.Ja als ik 4 reps of meer doe dan pak ik straps. Anders heb ik een lange tijd daarna geen gevoel meer in m'n duimen...

Ah, OK. Ik voelde me al een sissy omdat ik die sets niet gewoon allemaal afwerkte met hook-grip.
Soms lukt me dat wel hoor. Maar plezierig is dat meestal niet.
Ik heb ook kleine vrouwenhandjes... wait... wut?Even goed filmpjes erover kijken en het echt een kans geven
Had het zelf al eerder geprobeerd maar te snel opgegeven onder het mom van "ik heb vast kleine vrouwenhandjes"

Dat is ook het punt. Ik heb echt geen wedstrijd ambities, bij mij zijn DL gewoon een oefening voor kracht en ontwikkeling van rug en hams/glutes. Boeit mij die straps nou?Bij zulk soort sets vind ik dat de aandacht en focus dan onnodig verlegd wordt naar grip

Ik heb ook kleine vrouwenhandjes... wait... wut?
Ben wel een beetje bang voor de pijn waar iedereen het over heeft.
Dat is ook het punt. Ik heb echt geen wedstrijd ambities, bij mij zijn DL gewoon een oefening voor kracht en ontwikkeling van rug en hams/glutes. Boeit mij die straps nou?

Wat vind je van die primer/single @92,5% maakt dat je werksters lichter of raak je daardoor gewend aan hoger gewicht?
En dat van die hookgrip begrijp ik wel, mijn duim voel ik vandaag niet omdat ik er 3x4 reps mee heb gedaan. Het is niet plezierig maar de pijn went wel na al die tijd
En ook het op zijn herken ik aan het einde van een Sheiko cycle en dat je dan denkt dat het never wat wordt en overal PR's op trekt haha