XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.721
Goed gedaan zeg. En leuk die filmpjes. Heb ze net allemaal bekeken. Bench leek wel heel gemakkelijk te gaan.

Leuk dat je ze bekeken hebt :)
Ja bench ging echt lekker. Heel blij mee want dit was een groot PR en een plateau (in competitie) waar ik al lang tegenaan hikte.

26/6/2019 - random LB
Sumo deadlift

1x8 60 kg
1x7 75 kg
1x6 90 kg*
1x3 105 kg*
Tot hier thumbless double overhand grip. Daarna met straps maar ook thumbless & belt.
1x2 120 kg*
1x2 132.5 kg*
1x1 145 kg (@9 voor vanaf de grond)*
Single (=90% van conventional PR) ging het beste van alle reps.

Benen locken wat te laat. Niet gedacht aan de cue "break the floor". Beginpositie te laag met de heupen (viel bij de single mee). Heupen niet ver genoeg open.

Wide stance box squat
1x5 60 kg
1x4 70 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg

Goblet squat (3 sec eccentric)
2x15 10 kg

Trainingstijd: 75 min

Heel mooi, die sumo DL!

Ja, vind je het wat? :roflol:
Of bedoel je puur het gewicht
Beiden.
Als je het amper doet heb je de techniek toch redelijk goed te pakken. Je kan niet verwachten van de eerste keer 100% perfecte techniek te hanteren.
En je trekt toch 90% van je competitie DL, wat ook al niet mis is.

• #4.725
Beiden.
Als je het amper doet heb je de techniek toch redelijk goed te pakken. Je kan niet verwachten van de eerste keer 100% perfecte techniek te hanteren.
En je trekt toch 90% van je competitie DL, wat ook al niet mis is.

Ja dat laatste verbaasde ik me vooral over, vond dat echt heel nice!
Ik ga sumo eens proberen in de voorbereiding naar de SBD cup. Nog genoeg tijd om techniek onder de knie te krijgen.
Ik heb wel een sterke DL, maar je weet nooit of het beter kan als je het nooit geprobeerd hebt...

28/6/2019 - random FB
Reverse grip BP

1x5 30 kg
1x4 40 kg
1x3 50 kg
1x11 55 kg*

Spotter ging helpen bij de laatste rep, terwijl dat helemaal niet nodig was :treuren:
Durfde daarom ook geen 12e meer aan, die er misschien had ingezeten.
Hoop dat 11 reps wel tellen.

Hammer grip pullup
1x5 BW +blauwe band (VPR)
1x4 BW +blauwe band
1x3 BW +blauwe band
1x2 BW +blauwe band

Leg extension ss leg curl
4x8 23 kg -- 4x8 23 kg
Inb4 quad spierpijn.

T-bar row
1x12 25 kg (VPR)
1x12 25 kg

Cable chest fly
3x8 7.9 kg

Seated hip abduction
2x20 57 kg

Trainingstijd: 70 min ofzo

Echt een lekkere training gehad!

Die spotter god***domme :roflol::emo:

god***domme zeg. Ik word er al pissig van als ik ernaar kijk. :emo:

Je hebt hem een hoek verkocht mag ik hopen?

Ja hoor, hij ging de gentleman uithangen. Ipv dan ook gewoon te doen wat er gevraagd wordt.:mad:
Voor mij telt die 11de wel. Je had 'm zeker gehaald als ie er met zijn vingers vanaf gebleven was.

• #4.732
god***domme zeg. Ik word er al pissig van als ik ernaar kijk. :emo:

JA :fire:

Je hebt hem een hoek verkocht mag ik hopen?

Nou ik deed vriendelijk maar ga hem zeker niet nog eens vragen om te "spotten"
Door dit soort taferelen daalt bij mij de hoop in mensen wel hoor

Ja hoor, hij ging de gentleman uithangen. Ipv dan ook gewoon te doen wat er gevraagd wordt.:mad:
Voor mij telt die 11de wel. Je had 'm zeker gehaald als ie er met zijn vingers vanaf gebleven was.

Hij is gelukkig approved door @Sanca Magni :)

als er niemand anders was...dat is het vaak dan ook weer :(

Beetje apart, gast lijkt ook opeens uit niets te komen een 12e had je wel gegrind denk ik

• #4.735
als er niemand anders was...dat is het vaak dan ook weer :(

Nja ik dacht dit moet wel goedkomen, want ik was heel duidelijk :o

Beetje apart, gast lijkt ook opeens uit niets te komen een 12e had je wel gegrind denk ik

Had net even met hem gesproken (al aantal keer eerder in de sportschool) en hij kwam naast me zitten, dus ik dacht daar kan ik gebruik van maken
Dus ik zei: kan je voor de zekerheid erbij blijven, ik ga zoveel mogelijk reps proberen. Alleen opvangen als die écht naar beneden zakt graag!

Die 12e ging nog best prima omhoog, wat een hond.

Nja ik dacht dit moet wel goedkomen, want ik was heel duidelijk :o

Had net even met hem gesproken (al aantal keer eerder in de sportschool) en hij kwam naast me zitten, dus ik dacht daar kan ik gebruik van maken
Dus ik zei: kan je voor de zekerheid erbij blijven, ik ga zoveel mogelijk reps proberen. Alleen opvangen als die écht naar beneden zakt graag!

Volgende keer laat jij als spotter aan hem zien hoe het moet ..wellicht begrijpt hij het dan beter omdat het hemzelf overkomt ...beter nog iemand anders als spotter vragen, als die beschikbaar is haha... :)

• #4.738
Die 12e ging nog best prima omhoog, wat een hond.

Was de 11e rep, maar inderdaad...
Had graag nog een 12e geprobeerd :(

Volgende keer laat jij als spotter aan hem zien hoe het moet ..wellicht begrijpt hij het dan beter omdat het hemzelf overkomt ...beter nog iemand anders als spotter vragen, als die beschikbaar is haha... :)

Ik ga niet bij iemand anders iets doen wat ik zelf niet fijn vind

• #4.740
Mini-cut start
Tijd voor een nieuwe! Ik bulk 10-15 weken en dan mini-cut ik 2-4 weken. De laatste mini-cut was ruim 13 weken geleden
Leuke bijkomstigheid is dat ik hopelijk niet weer moeilijk hoef te doen om op gewicht te komen voor de SBD cup 28-29 september
En dat ik natuurlijk wat strakker erbij loop op vakantie in augustus :D

30/6 - week 0
Gewicht: 72.8 kg
Taille: 70.5
Heup: 90
Glutes: 102
Been: 58
Bicep: 29.5

Planning
Doelgewicht is 70 kg. Gok op 4 weken hiervoor. Maar is allemaal maar even aanzien
Onderhoud volgens TDEE schema = 2850
Deficit voor -0.65kg per week = -715
Cut kcals = 2850 - 715 = 2135 kcal
Zal elke week gewoon updaten welke kcals het worden adhv het TDEE schema

Ga beginnen met wel ontbijt in de vorm van XXL crunchy protein bar of iets soortgelijks qua kcals (300)
Normaal gesproken skip ik ontbijt in de cut, maar heb met m'n huidige onderhoud best wat ruimte en minder trek met de warmte

Nieuw schema
Nieuwe trainingsschema, althans het eerste block, heb ik zojusit afgemaakt. Veel zin in!

Squat: focus op quad improvement & de paused halfway squats weer erin voor tbv sterker maken van m'n sticking point
Bench: gehele upperbody sterker maken & niet te gek doen met veel volume op een barbell, want dat ging niet lekker vorige keer, vandaar ook dumbbel presses erin
Deadlift: sumo proberen (spannend!) voor in ieder geval het eerste block (... nog geen specifiek zwaktepunt bij deze lift)

Terug
Naar boven