AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

succes met je wedstrijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.682
Yes ik coach dan onze sub junior, dus kan nog wat van jouw wedstrijd zien. Ooh ja ze is sub junior en doet dus niet bij de junioren mee:roflol: dan een mooie 2e plek gaan pakken!

Lachen! Extra aanmoediging bij m'n DL's!

Ja subjunior inderdaad, echt sterk is ze

Zou zo maar kunnen, en hoop je in dat geval de gouden medaille om te hangen. Ik geef je een goede kans in elk geval want het moet allemaal gebeuren op het platform en niet op insta of nominatielijsten.

Heb je helemaal gelijk in!
Ik hoop in ieder geval dat het binnen bereik kan liggen zodat ik de strijd aan kan gaan, zou mooi zijn.

Succes komende zondag!
Komt goed, weet ik zeker! Nu snel je bed in en nog wat extra rust pakken ;)

Dank :D

Heel veel succes Pizza, en have fun :)

Thanks, dat moet zeker lukken!

Jeutje wat spannend allemaal! Lukt het om stil te blijven zitten tot zondag? Ik kan mij best voorstellen dat je staat te springen!!

Heb enorm veel zin om 1RM's te gaan liften. Dat gevoel kriebelt al een paar weken, dus dat zit in ieder geval goed!

Idd....overtref jezelf...vette PR's neerzetten
Succes!

Ik ben weer bijgelezen en hoewel ik van het overgrote deel niks snap maak ik er wel uit op dat je sterruk bent :cheer:

Heel veel succes zondag! Go get 'm!

giphy.gif

Haha thanks voor het compliment!
Hopen dat je naar aanleiding van m'n log van morgen nog meer onder de indruk bent :p

Danku :D

---

Vanmorgen de was en boodschappen gedaan. Net The Hustle gekeken in de bios. En nu terug aan het lopen naar huis (2,7KM).

Vanmorgen, bijna 11u na laatste (liquid) meal, precies de 72.0KG aangetikt :)
Vandaag alles liquid, en semi in de vorm van ijs, en natriumarm. Dan vanaf 12u voor wegen (20:00u) niks meer erin voor wat extra zekerheid.

Succes pizza chick:pizza:

Suc6:D

tijdje niet geweest.Maar succes!

Succes vandaag! :)

Gefeliciteerd echt mooie wedstrijd gedraaid en excuus voor de enige rood licht die je hebt gekregen van mij was :o

Gefeliciteerd lekker gedaan!

Gefeliciteerd :wl:

Prima prestatie ....alsnog gefeliciteerd! :)

• #4.695
Gefeliciteerd echt mooie wedstrijd gedraaid en excuus voor de enige rood licht die je hebt gekregen van mij was :o

Het is je vergeven... Mede dankzij jouw hulp heb ik +10KG op m'n bench gekregen in competitie!

Gefeliciteerd lekker gedaan!

Prima prestatie ....alsnog gefeliciteerd! :)

Dankjuliewel guys!!

Zal, zodra ik zin heb, even uitgebreid verslagje posten
Voelt momenteel alsof ik een kater heb :roflol:

Gaaaf joh! Drietste van Nederland!:rocknana: Gefeliciteerd!!

En dan nu even terzake, wat waren de toppings van de pizza?

• #4.698
Netjes getild vandaag!

Nogmaals gefeliciteerd! :cheer:

Terug
Naar boven