Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe de rest is verlopen.Mede dankzij jouw hulp heb ik +10KG op m'n bench gekregen in competitie!

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe de rest is verlopen.

Wauw, zeer mooie wedstrijd!
Jammer van die laatste squat. Misschien zat er nog wat extra grind in als je niet had gevoeld dat de barbell plots ondersteund werd.
Wel mooi he, die rooie platen op de barbell tijdens het benchen!
Die 165kg DL scheelde ook niet veel. Misschien ietsje te snel de benen proberen te locken terwijl je romp niet helemaal mee kwam. Maar bij een RPE @11 gebeurt dat wel vaker. Erg goed gevochten om 'm toch proberen te halen iig.
Proficiat!

Echt een prima prestatie....je hebt je persoonlijk weer verbeterd....je kan trots zijn
mooie derde plek, gefeliciteerd, en mooie pr's op al je lifts
je hebt in ieder geval niks laten liggen.
Djeeeeeeeeesz wat een gewichten.
Congrats chick! Echt heel goed gedaan!

Feli met je prestatie @ProudPizza!
Echt super gedaan!
Hoop dat ze die spotter wel aanspreken op zijn actie, vond het op dat moment totaal nog niet duidelijk dat je het (mogelijks) niet zou halen.
Een derde plaats is sowieso heel nice, en zeker met al die PR's![]()
Heel mooi gedaan, gepiekt op de wedstrijddag met al die PR's. Jammer van de sterke concurrentie, maar dat is ook wel weer mooi. Nette derde plaats![]()

Je hebt er in elk geval kei en keihard voor gevochten. Een flinke stapel op je wedstrijdkilootjes!!!

Goede wedstrijd en lekkere PR's gezet. Nu doorbouwen en je gaat nog hoge ogen gooien in de -72!