MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Foto’s???

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.703

Dnakjulliewel :)

Filmpjes staan hieronder
De echte foto's van de fotografen komen nog

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe de rest is verlopen.

Zie hieronder!

---

23/6/2019 - NK (Sub)Junioren
Had best goed geslapen. Werd alsnog wel een beetje beat-up wakker; het is gewoon een hele drukke periode nu.
Liquid diet was goed gegaan. Woog bij opstaan precies 72.0 kg.

Om 8:00 aangekomen bij Iron House Utrecht, hier wel volledig wakker. Daar ingewogen op 71.8 kg.
Kreeg te horen dat ik in de liftgroep 2 zou zitten, had het zelfs op m'n liftkaart zien staan. Hieronder daarover meer...
Twee bolletjes met kalkoenfilet en smeerkaas en één bolletje smeerkaas op. En intussen wat AA met water wegdrinken.

Squat
M'n vriend kwam 10 min voor aanvang van de eerste beurten erachter dat ik toch in groep 1 zat. Waren ze even vergeten door te geven :mad:
Gelukkig kregen we 10 min extra om op te warmen, waarmee ik dus 20 min had.
1x5 65 kg
1x4 80 kg
1x3 90 kg
1x2 107.5 kg
1x1 120 kg

Eerste: 127.5 (+5kg PR)
Makkelijk. Dus wel één rood op diepte van @Beowulf :P
Tweede: 132.5 (+10kg PR)
Vrij makkelijk. Iets overtuigender op diepte gepakt.
Derde: 137.5
Snapte niet dat die niet lukte... Slechte techniek denk ik.
Je ziet (op 0.25x snelheid) dat de spotter achter me de barbell al ondersteunt voordat ik een neerwaartse beweging maak, te vroeg dus (@lloydatoni )

Bench
1x5 35 kg
1x4 42.5
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x1 60 kg
Opwarmen ging goed.

Eerste: 65
Voelde makkelijker dan de 60kg.
Tweede: 70 (+5kg PR)
Nog steeds heel makkelijk.
Derde: 75 (+10kg PR)
Geen grinder dus echt een goede beurtkeuze.
En heel happy want ik heb nog nooit 3 benchbeurten gehaald :D

Deadlift
Degene die uiteindelijk tweede geworden is had dr opener totaan het opwarmen van de deadlifts op 140kg staan en daarna aangepast naar 152.5kg. Leuk trucje, had het niet door.
Zeker omdat ze op haar laatste wedstrijd in december -50kg op haar totaal had tov nu (en dat waren al PR's destijds...).
1x3 75 kg
1x2 92.5 kg
1x2 107.5 kg
1x1 122.5 kg
1x1 137.5 kg

Eerste: 150
Erg rap.
Tweede: 160 (+7.5kg PR)
Wat langzamer dan gehoopt.
Derde: 165
Keihard gevochten voor deze lift, maar de kracht zat dr helaas niet meer in.
Dacht wel nog steeds dat ik kans maakte op de tweede plek (wat niet meer zo was), dus aan de mindset lag het niet.

Hiermee derde geworden in de -72 van de junioren dames!
En een mooie +27.5KG op m'n wedstrijdtotaal met overal wel een PR.

Wauw, zeer mooie wedstrijd!
Jammer van die laatste squat. Misschien zat er nog wat extra grind in als je niet had gevoeld dat de barbell plots ondersteund werd.
Wel mooi he, die rooie platen op de barbell tijdens het benchen! :)
Die 165kg DL scheelde ook niet veel. Misschien ietsje te snel de benen proberen te locken terwijl je romp niet helemaal mee kwam. Maar bij een RPE @11 gebeurt dat wel vaker. Erg goed gevochten om 'm toch proberen te halen iig.
Proficiat!

Echt een prima prestatie....je hebt je persoonlijk weer verbeterd....je kan trots zijn

mooie derde plek, gefeliciteerd :thumbup: , en mooie pr's op al je lifts
je hebt in ieder geval niks laten liggen.

Djeeeeeeeeesz wat een gewichten. :haar:

Congrats chick! Echt heel goed gedaan!

Feli met je prestatie @ProudPizza!
Echt super gedaan!
Hoop dat ze die spotter wel aanspreken op zijn actie, vond het op dat moment totaal nog niet duidelijk dat je het (mogelijks) niet zou halen.
Een derde plaats is sowieso heel nice, en zeker met al die PR's :bow2:

Heel mooi gedaan, gepiekt op de wedstrijddag met al die PR's. Jammer van de sterke concurrentie, maar dat is ook wel weer mooi. Nette derde plaats :thumbs:

• #4.710
Wauw, zeer mooie wedstrijd!
Jammer van die laatste squat. Misschien zat er nog wat extra grind in als je niet had gevoeld dat de barbell plots ondersteund werd.
Wel mooi he, die rooie platen op de barbell tijdens het benchen! :)
Die 165kg DL scheelde ook niet veel. Misschien ietsje te snel de benen proberen te locken terwijl je romp niet helemaal mee kwam. Maar bij een RPE @11 gebeurt dat wel vaker. Erg goed gevochten om 'm toch proberen te halen iig.
Proficiat!

Danku danku!
Het is niet dat ik bewust op dat moment voelde dat iemand aan de bar zat. Het hoort gewoon niet, en je weet niet in hoeverre die druk heeft geleverd :o
Jaaa de "big girl weights" bij het benchen!
M'n DL techniek is structureel nog niet wat het moet zijn. Ik heb een sterke rug dus meestal kom ik het wel door. Misschien dat ik sumo eens een kans wil gaan geven, heb dat nog nooit gedaan...

Echt een prima prestatie....je hebt je persoonlijk weer verbeterd....je kan trots zijn

Trots ben ik zeker, dankje!

mooie derde plek, gefeliciteerd :thumbup: , en mooie pr's op al je lifts
je hebt in ieder geval niks laten liggen.

Alleen de squat voelde wel als falen tegenover mezelf, had dat graag anders gezien.
Tegelijkertijd weet ik dat ik al veel vooruit ben gegaan, ik opende al met een wedstrijd PR, dus dat doet me goed!

Djeeeeeeeeesz wat een gewichten. :haar:

Congrats chick! Echt heel goed gedaan!

Thankyou! Ik besef me zeker dat de gewichten tegenwoordig niet niks meer is :o

Feli met je prestatie @ProudPizza!
Echt super gedaan!
Hoop dat ze die spotter wel aanspreken op zijn actie, vond het op dat moment totaal nog niet duidelijk dat je het (mogelijks) niet zou halen.
Een derde plaats is sowieso heel nice, en zeker met al die PR's :bow2:

Ja vond het ook raar... Bij een andere meid deed die spotter exact hetzelfde.

Yess, PR-regen!

Heel mooi gedaan, gepiekt op de wedstrijddag met al die PR's. Jammer van de sterke concurrentie, maar dat is ook wel weer mooi. Nette derde plaats :thumbs:

Concurrentie is juist wel leuk, kan je strijden! En ik leer er veel van voor een volgende wedstrijd, die dan hopelijk alleen maar beter kan gaan (zelfs afgezien van de gewichtsprogressie) :)

Flink pr!mag je trots op zijn :flexing:

Echt heel netjes! Power chick :flexgrin:

Je hebt er in elk geval kei en keihard voor gevochten. Een flinke stapel op je wedstrijdkilootjes!!!

• #4.715
Flink pr!mag je trots op zijn :flexing:

Echt heel netjes! Power chick :flexgrin:

Je hebt er in elk geval kei en keihard voor gevochten. Een flinke stapel op je wedstrijdkilootjes!!!

Ben helemaal blij door alle lieve posts :heart:

Goede wedstrijd en lekkere PR's gezet. Nu doorbouwen en je gaat nog hoge ogen gooien in de -72!

• #4.717
Goede wedstrijd en lekkere PR's gezet. Nu doorbouwen en je gaat nog hoge ogen gooien in de -72!

Dank! Fijn dat je nog m'n epic deadliftgrind hebt mogen aanschouwen haha
Heb weer een hoop geleerd dus dat moet zeker goed gaan komen! En mag volgend jaar nog meedoen met de junioren.

---

Voel me niet dood dus is fijn. Beetje spierpijn op een aantal plekken.
Deze week weer random shit, waarbij ik van het weekend de tijd zal nemen om m'n nieuwe schema in elkaar te zetten.

25/6/2019 - random UB
Reverse grip bench press (challenge)
1x10 20 kg
1x6 30 kg
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x7 55 kg*

Pulldown hammer grip
1x10 45 kg
1x8 45 kg
1x6 45 kg
Beetje pijnlijk aan achterkant schouder/tricep overgang links.

Incline BP
1x10 20 kg
1x6 30 kg
3x8 37.5 kg

Hyperextension (lower back focus)
2x12 BW

Vanaf: 55 min

Kort maar voldoende voor nu.

Super gedaan pp:D sterke deadlift!

Goed gedaan zeg. En leuk die filmpjes. Heb ze net allemaal bekeken. Bench leek wel heel gemakkelijk te gaan.

Terug
Naar boven