Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk gaat t wat met die nachtdiensten. Heb je na zo'n reeks 1 a 2 dagen vrij of krijg je meteen dagdiensten erachteraan?

In wat voor soort bedrijf werk je eigenlijk?
Gefeliciteerd met je -70kg!![]()

Absoluut. Moet ook zeker geen doel zijn op zich. Maar als de dingen een beetje lopen zoals je voor ogen hebt, dan is dat toch mooi meegenomen!Was wel even een vaatdoek rond het trainen vandaag, maar gaat nu weer helemaal goed.
Ik heb nu toevallig vakantie, hoewel ik misschien toch nog een paar dagen ga werken volgende week.
Anders heb je inderdaad 2 dagen vrij daarna
Werk in een ziekenhuis
Haha dankjewel, is niet echt een doel op zichzelf hoor. Vooral mooi om te zien dat het gaat zoals ik het graag zou hebben.

Totaal ongerelateerde vraag maar hoe was Liquicity?

Waarschijnlijk heb je niks gemist. Hoor en lees veel dat Desire op repeat stond en dat er erg weinig Liquid gedraaid werd.Niet gegaan
Twee van de vier man totaal waarmee we zouden gaan konden uiteindelijk niet.
Rampage weekender had me ook dik geleken maar zelfde verhaal... Plus huisfeestje van gisteren die al op de planning stond.
Waarschijnlijk heb je niks gemist. Hoor en lees veel dat Desire op repeat stond en dat er erg weinig Liquid gedraaid werd.

Lekker bezig Pizza! Vind het echt wel bewonderenswaardig hoe dedicated jij altijd maar doorgaat![]()