- Waardering
- 3.030
Stevige maaltijd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevige maaltijd.

Ik tel geen macro's dus ik heb er eigenlijk weinig benul van. Leek me persoonlijk niet weinig voor 1 maaltijd. Maar ik kan me daarin dus serieus vergissen.

Ik tel geen macro's dus ik heb er eigenlijk weinig benul van. Leek me persoonlijk niet weinig voor 1 maaltijd. Maar ik kan me daarin dus serieus vergissen.
Dan is dat je hoofdmaaltijd van de dag? De rest zijn wat kleiner? Of verdeel je het wat gelijkmatig over ontbijt, lunch en diner en dan nog b.v. 2 kleinere maaltijden er tussen?Denk het ja...
Ik zit in cut meestal op 600-700 & bulk 800-900 voor avondeten.
Dan is dat je hoofdmaaltijd van de dag? De rest zijn wat kleiner? Of verdeel je het wat gelijkmatig over ontbijt, lunch en diner en dan nog b.v. 2 kleinere maaltijden er tussen?
Aha.Avondeten of prebed meal zijn het grootste inderdaad. Met soms een uitzondering ivm sociale gelegenheden.
Ik heb eigenlijk altijd 4 maaltijden: ontbijt, lunch, diner en prebed. Soms bijvoorbeeld een traktatie tussendoor, maar dat is niet vaak.
. En op andere dagen niets of een kleine traktatie.Aha.
Mijn diner is meestal mijn pre-workout meal. Dus die is meestal ook het grootste.
Voor het naar bed gaan eet ik liefst niet te veel. Op trainingsdagen een shake en wat Wasa volkoren crackers. En op andere dagen niets of een kleine traktatie.
Je sumo deadlift gaat goed blijkbaar.![]()

Met een volle maag gaan slapen bekomt me meestal niet. De slaap kwaliteit boet dan teveel in. En die is zo al slecht genoeg.Voor mij wisselt het nogal met welke meal m'n preworkout meal is.
En voor het slapen eet ik graag het liefste relatief veel, heeeeerlijk.
Ja hij gaat echt lekker
Als ik conventionals op het moment zou doen zou ik niet eens zo gek ver van deze cijfers, of hetzelfde, zitten
Lekkere trainingen weer!
Ik eet trouwens normaal precies zo. 4 maaltijden en de laatste 2 zijn het grootst
In de cut momenteel 5 maaltijden.

Is dit gewoon zelfhaat, of dient het ook een doel?

Volgens mij leert het je goed je positie houden tijdens een zware pull.

Volgens mij leert het je goed je positie houden tijdens een zware pull.
Daarnaast zorgt het voor load regulation. De RPE zal wel hoog oplopen maar in absolute load op je lichaam is het wel lager dan een comp. deadlift, wat voor een iets makkelijker herstel zorgt.
Ik had ook niet anders verwacht