AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Hier is ie nog open, kom maar naar hier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.424
Ga morgen inderdaad voor 4 weken abbo afsluiten bij basic fit :o

Ga morgen inderdaad voor 4 weken abbo afsluiten bij basic fit :o
Kan je beter dagpasjes kopen, zou het risico niet nemen. Basic fit staat bekend om wat duister te zijn met hun contract verbreking policies. Je moet hun reviews maar eens lezen.
Maar ik vergeef het ze want de gym is altijd packed met fitgirls (in legging) en top materiaal.
Happy camper.

• #5.427
Fixed, helaas :(.
@ProudPizza Hopelijk komt er dan ook geen verplichte sluiting van de overheid uit. Anders zit je daar met een nutteloos abonnement...

:( Jammer van België inderdaad

Kan je beter dagpasjes kopen, zou het risico niet nemen. Basic fit staat bekend om wat duister te zijn met hun contract verbreking policies. Je moet hun reviews maar eens lezen.
Maar ik vergeef het ze want de gym is altijd packed met fitgirls (in legging) en top materiaal.
Happy camper.
Dagpas kopen van €9x4 keer per week en €9x3 keer per week voor mij en m'n vriend wordt een enorm dure grap :o
Voor €9 extra op je abbo kan je per 4 weken opzeggen, abbo om te delen met twee (je kan ook met twee tegelijk naar binnen) is €30

• #5.428
Planning training & voeding
Beetje rond zitten kijken en vind het lastig om op het moment een programma te kiezen waarmee ik nog niet zo vertrouwd zou zijn.
Calgary barbell 8-week vond ik leuk maar wel specifiek voor een wedstrijdprep, anders zie ik de nut van de hoge specificiteit en relatief hoge intensiteit voor nu niet.

Heb in het Sheiko Powerlifting Foundations and Methods boek gekeken en ga het "Squat emphasis" programma volgen met uiteraard wat aanpassingen hier en daar.
Aanpassingen vooral voor volume en hier en daar een oefening anders, met name toegespitst op mijn zwaktepunten ivm de defaults.
Dus weer iets meer focus op volume en iets minder intensiteit, ook wel lekker om op deze manier techniek erin te beuken.

Squat: focussen op diepte halen uiteraard
Bench: net wat van chest is zwaktepunt, gewoon wat handige variaties daarvoor doen
Deadlift: 1xpw zware conventional deadlifts voor kracht & 1xpw lichte(re) sumo's voor (nieuwe) techniek (beetje gestolen van @lloydatoni )

---

Ben weer lichte bulk in gegaan met 200-300 boven onderhoud = 3000 kcals
En sowieso wel 2 dagen per maand een uitschieter.
Plan is wel om in de zomermaanden te kijken of ik een keer wat droger kan komen te staan, met hopelijk tegen die tijd weer extra zichtbare massa.

Denk dat ik t/m week 21 (24 mei) zo door bulk en dan 2-3 weken minicut, 5-6 weken bulk, 2 weken minicut en dan ga ik op vakantie :heart:
Kan nog veranderen maar wel chill om al even wat opgeschreven te hebben qua planning.

:pizza:
1584212233301.png

• #5.429
WELKOM!

Gewoon het beste ervan maken, is best wel wat mogelijk thuis ben ik nu al achter.
Heb momenteel één 5kg dumbbell en één elastiek thuis.
Morgen (of later natuurlijk) komen deze dumbbell set (net optijd besteld zie ik :emo: ) en deze band set binnen.
Edit: had een pullup bar gekocht maar past alleen in de deuropening van de campusgang, dus denk dat ik die skip.

16/3/2020 - week 1, dag 1 (corona)
Squat

3x10 67 kg
1x50 BW meteen na laatste set

Pushups met grippers
1x15 BW beetje exorotatie
1x15 BW beetje endorotatie
1x15 BW recht en wat smaller

Banded lat pulldown
1x20 + 10sec isometric hold
Beetje te korte rom vanaf deurklink, met rug tegen deur.

Banded lying lat pull-in
2x20

Banded romanian deadlift
2x20
1x30

Unilateral dumbbell lateral raise
1x20 5 kg
1x18 5 kg
1x16 5 kg

Laatst bewerkt:
Die banden heb in ook besteld dacht ik. Op naar gainz!!

ik had ook bands moeten bestellen :(

• #5.437
Terug
Naar boven