- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basic Fit is overal nog open.
---
Welkom in mijn log waarbij ik opzoek moet gaan naar sportscholen, want die van mij is deze maand gesloten
Groetjes, een klein buffeltje
Budapest?

Fixed, helaas
.Kan je beter dagpasjes kopen, zou het risico niet nemen. Basic fit staat bekend om wat duister te zijn met hun contract verbreking policies. Je moet hun reviews maar eens lezen.Ga morgen inderdaad voor 4 weken abbo afsluiten bij basic fit![]()
Fixed, helaas.
@ProudPizza Hopelijk komt er dan ook geen verplichte sluiting van de overheid uit. Anders zit je daar met een nutteloos abonnement...
Jammer van België inderdaadDagpas kopen van €9x4 keer per week en €9x3 keer per week voor mij en m'n vriend wordt een enorm dure grapKan je beter dagpasjes kopen, zou het risico niet nemen. Basic fit staat bekend om wat duister te zijn met hun contract verbreking policies. Je moet hun reviews maar eens lezen.
Maar ik vergeef het ze want de gym is altijd packed met fitgirls (in legging) en top materiaal.
Happy camper.

) en deze band set binnen.Die banden heb in ook besteld dacht ik. Op naar gainz!!
+ bands = epic gainsGoed plan! Waarschijnlijk maken die jongens nog even een mooie omzetMorgen (of later natuurlijk) komen deze dumbbell set (net optijd besteld zie ik) en deze band set binnen.

Goed plan! Waarschijnlijk maken die jongens nog even een mooie omzet![]()
Ik was gisteren bij de action, hadden ze nog wat resistance bands.
Ik was gisteren bij de action, hadden ze nog wat resistance bands.
Van een paar weken niet trainen gaan we niet dood jongens. Kunnen mooi al je pijntjes herstellen en daarna jenk je er gewoon tren in.
Ik heb dat niet nodigKunnen mooi al je pijntjes herstellen en daarna jenk je er gewoon tren in.

lentekriebels?

Alleen gaat dit nog wel even durenVan een paar weken niet trainen gaan we niet dood jongens. Kunnen mooi al je pijntjes herstellen en daarna jenk je er gewoon tren in.