- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heel erg zonde van de squat. Moet ook flink omhoog want blijft behoorlijk achter zo.Thanks! Die toelichting had ik nodig om het wat te laten leven. Zonde van de squat, daar zat dus meer in en daar zal je ook veel energie hebben verloren. Maar dan 2 mooie PR's erachteraan, proficiat
Ik ben gechocked door het niveau bij vrouwen junior -72 kg, en je zegt dat het verschil met nummer 2 (en 1) nog eens niet te overbruggen wasdurf bijna niet te kijken wat de andere klasses doen....
niveau is flink inderdaadHaha had het net ook met @lloydatoni erover inderdaad; het lijkt nu op een soort van Ed Coan style deadlift.Als je de bar een stuk wijder pakt (iig op de knurling) dan kun je veel beter je lats/bovenrug inzetten. Verder kun je makkelijk je benen nog een stuk wijder doen, je bent zo te zien flexibel genoeg en sterk zat in je heupen ook om daar geen rproblemen mee te hebben. Het lijkt nu een beetje op een conventional pull met je benen wijder.

Dank!

Gefeliciteerd! Ik vond je kogelvis imitatie echt subliem

!
!Van hieruit ook nogmaals gefeliciteerd!
Met veel spanning samen met een paar andere dames vanop afstand gevolgd, het was soms wel nagelbijten hoor!
Zeer mooie prestatie neergezet!
Ook puur qua fysiek (uiterlijk) vond ik je erbovenuit springen in vergelijking met de andere dames.
Je hebt the body and the power!

Goed gedaan PP. Ik vond jouw bankdrukken ook veel beter dan de andere dames.

Dankjewel!
Bedoel je dan qua techniek of...? Want qua gewicht zat ik nog ver onder de nummer 1 die 87.5kg drukte
Ik heb niet alle deelnemers bekeken, maar de dames die ik zag bankdrukken hadden niet zo’n goed uitgevoerde bench press als jij had. Dievan jou was haast een schoolvoorbeeld qua techniek

En dik verdiend ook!
O jee. Vanwege de chinese hoest?Welkom in mijn log waarbij ik opzoek moet gaan naar sportscholen, want die van mij is deze maand gesloten
Jup... Veel sportscholen sluiten. België gaat zo goed als in lockdown zelfs.