XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Lekkere train
Hier een lekker nummertje
 
buffe calorien stier aan het worden
 
Lekkere train
Hier een lekker nummertje
Van een lekkere meid

Thanks 🥳

buffe calorien stier aan het worden
De progress is dr inderdaad 😎

---

5/12/2020 - week 2, dag 1 (FB - cycle 4)
Sumo deadlift 1 sec paused 10-15 cm below knees

1x4 80 kg
1x3 105 kg
1x3 130 kg
1x3 130 kg
1x1 145 kg
1x1 145 kg
Niet altijd even netjes, gewoon "prima".

Cable chest fly (Technogym kineses)
1x15 stand 5
1x15 stand 8
1x12 stand 8
1x13 stand 7

Squat
1x4 70 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
Moest een keer extra met lege bar opwarmen want m'n pecs en front delts trokken het amper...

Trainingstijd: 65 min

Kan wel merken dat ik weer meer volume heb gedraaid deze week :roflol:
 
7/12/2020 - week 3, dag 1 (FB - cycle 4)
Squat

1x5 70 kg
1x3 90 kg
1x1 115 kg*
1x1 125 kg (@7.5)*
1x1 131 kg (@9 "net iets boven opener")*
Drop 10-15%
1x1 115 kg
1x1 115 kg
Goeie diepte en goede techniek!
Merk toch dat als ik net iets langzamer zak alles net wat stabieler is. Vroeger wad dat wel anders, maar logisch met meer gewicht.

BP paused
1x5 40 kg
1x3 50 kg
1x1 65 kg
1x1 73 kg (@7.5)*
1x1 77.5 kg (@8.5 "opener")
Drop 10-15% for 1-2 reps
1x2 70 kg
1x1 70 kg
Fuck me. M'n camera heeft m'n top single niet goed gefilmd 😫
Hij ging in ieder geval retehard.
Spotter (random iemand die ik had gevraagd) moest dr ook een beetje om lachen.

Cable pull through (Keiser machine)
2x20 geskip ivm tijd

Kneeling dumbbell shoulder press
3x? geskipt ivm tijd

Trainingstijd: 65 min

Vond de training wel spannend!
Gisteren 23k stappen gezet, ochtendtraining (vind ik niet fijn) & niet met m'n trainingsbuddy's voor een spot.
Blij met hoe het ging, precies zoals ik zou willen en misschien nog wel beter 🥳

Quads voelen echt zwaar aan atm.

---

Als ik openers zou moeten kiezen zou dat zijn:
Squat 127.5
Bench 77.5
Deadlift 162.5
 
Update
Gisteren het eerste deel van het vervolg van m'n tattoo sleeve laten zetten. Suuuuper blij mee 🥳
Second skin doe ik 2x2 dagen na elke sessie omdat ik in het ziekenhuis werk en het daar wil blijven beschermen.
Ga wel het advies opvolgen en zolang m'n second skin erop zit helemaal niet trainen omdat daar geen zweet onder moet komen.
Dus: zaterdag pas trainen (vrijdagavond kan niet want zit al vol). En de komende 3 weken zullen leg days worden zonder armgebruik.

Het heeft geen nut om m'n 1RM tests een week oid uit te stellen want programmering komt dan niet uit.
Erg jammer maar ik beschouw de singles van afgelopen week als mooie lifts waar nog veel ruimte in zit!
Wil dan vanaf januari een 8-weeks programma runnen voor 1RM tests.

🍕
 
Update
Gisteren het eerste deel van het vervolg van m'n tattoo sleeve laten zetten. Suuuuper blij mee 🥳
Second skin doe ik 2x2 dagen na elke sessie omdat ik in het ziekenhuis werk en het daar wil blijven beschermen.
Ga wel het advies opvolgen en zolang m'n second skin erop zit helemaal niet trainen omdat daar geen zweet onder moet komen.
Dus: zaterdag pas trainen (vrijdagavond kan niet want zit al vol). En de komende 3 weken zullen leg days worden zonder armgebruik.

Het heeft geen nut om m'n 1RM tests een week oid uit te stellen want programmering komt dan niet uit.
Erg jammer maar ik beschouw de singles van afgelopen week als mooie lifts waar nog veel ruimte in zit!
Wil dan vanaf januari een 8-weeks programma runnen voor 1RM tests.

🍕
Pic?
 

Zie instagram over een paar minuten :D

---

11/12/2020 - week 1, dag 2 (freewheel LB)
Leg press (feet high)

1x10 135 kg
1x6 175 kg
1x8 205 kg
1x8 205 kg
1x8 205 kg
Merkte alsnog niks van m'n hamstrings met hoge voetplaatsing.

Unilateral leg extension
1x21 25 kg (VPR)
1x17 25 kg
1x16 25 kg

Hip abduction machine
1x10 35 kg
1x20 60 kg
1x20 60 kg
1x20 60 kg

Dead bug 1 sec paused
1x13 BW
1x10 BW
1x9 BW

Banded + mini band glute bridge
1x20 + 5s hold + 10, elastiek + roze
1x20 elastiek + groen
1x20 elastiek + groen
1x20 elastiek + groen

Trainingstijd: 52 min om precies te zijn
 
Laatst bewerkt:
12/12/2020 - week 1, dag 3 (freewheel LB)
Hack squat (Keiser)

1x8 70 resistance
1x5 95 resistance
1x6 110 resistance
1x6 110 resistance
1x6 115 resistance

Unilateral lying leg curl
1x6 10 kg
1x15 15 kg
1x15 15 kg
1x15 10 kg + 5s hold + 7 10 kg

Adductor machine
1x20 30 kg
1x20 30 kg
1x20 30 kg

Russian twist
1x20 per kant
1x20 per kant
1x20 per kant
Wel aardig om te doen.

Reverse frog pump
1x30 BW
1x30 BW
Oefff echt goeie mmc en leuke oefening!

Hyperextension
1x15 BW
1x15 BW
Geen flute focus zoals ik altijd doe.

Trainingstijd: 60 min ofzo?

Vandaag veel meer het gevoel écht getraind te hebben dan gisteren.
Vind het sowieso al mehh voelen als ik geen SBD(-variatie) doe op een trainingsdag.
 
17/12/2020 - week 1, dag 1 (@home)
Squat With Backpack
Sliding Leg Curl
Quadrupped Banded Kickback
Unilateral Calf Raise
Inverted Iron Cross (vanaf ellebogen)
Abs

Alles 3 sets. Quads voelde ik behoorlijk :roflol:

---

Heb een inventarisatie van alle oefening die ik kan doen per bodypart.
Bedoel is 3-5 FB dagen per week met 1-2 oefeningen per bodypart (en calves bijvoorbeeld paar keer per week).

Nieuwe (tweede) deel tattoo doet momenteel erg pijn rondom elleboog & kan elleboog niet volledig extenden/flexen.
Dus voor nu alleen wat mogelijk is en wachten tot het geheeld is.

Voeding voor alsnog op 3100 kcals. Blijf een beetje rond de 74KG bodyweight.
 
Nice.
Hoe doe je die ham curls? Voeten onder de bank steken of zo, lijkt me te weinig tegengewicht.
 
23/12/2020 - week 2, dag 2 (@home)
Banded Seated Leg Extension
Reverse Frog Pump
Banded Leg Curl
DB Lateral Raise
Banded Shrug
1-Leg Hip Thrust (No Rest)
Mini Band Hip Abduction
Scissors

Alles 3 sets.

Stiekem twee oefeningen UB gedaan die prima kunnen vanwege geen elleboogflexie.

---

Vandaag een (basic) bench binnengekregen! Hij kan op 0° en 30° staan.
Heb geen barbell maar kan hier al wel een stuk meer mee doen. En fijn dat ik niet de gewone bank hoef te gebruiken.
 
25/12/2020 - week 2, dag 3 (@home)
Walking Lunge With Backpack
Lekkere pump in de quads :roflol:
Banded Chest Fly*
Banded Pull-Apart
Sliding Leg Curl
Mini Band Side Step
Banded Side Bend
1-Arm Banded Upright Row Isohold*
Back Extension On Bench
Onwennig maar best goed te doen

Alles 3 sets.

*deze oefeningen erg licht gedaan, puur om de spieren te activeren, om te wennen aan UB weer te gaan trainen.
 
26/12/2020 - week 2, dag 4 (@home)
DB Bench Press
1-Arm DB Row
Banded Upright Row

Alles 3 sets.

Wennen aan UB trainen. Was al best pittig; chest & lats gingen al snel prikken 🥵
Nu bijna 12 dagen na tattoo zetten.
Hopelijk morgen tijd/zin om nog een training te doen.
 
Wow, je bent nog steeds fanatiek aan het trainen en loggen, goed om te zien, chapeau!!
 
Wow, je bent nog steeds fanatiek aan het trainen en loggen, goed om te zien, chapeau!!
Hey, jij ook hier! Dank!
Klopt, ik probeer thuis door te gaan. Loggen is dan een mooie stok achter de deur :)
Train je zelf nog?

---

28/12/2020 - week 3, dag 1 (@home)
Banded Seated Leg Extension
DB Bench Press
Sliding Leg Curl
DB Arnold Press
Banded Shrug
Mini Band Hip Abduction
1-Arm Incline DB Bicep Curl
Feet Elevated Heel Touches

Alles 3 sets.

Had wel redelijk wat spierpijn van de DB Bench Press van afgelopen training.
Voornamelijk totaan vanmiddag.
Toen heb ik de schuur opgeruimd, studiekamed geverfd en spullen dr in en uitgesleept.
Moe... 😴
 
Laatst bewerkt:
Snap dat zo'n log een goede stok achter de deur is! Je wil je volgers toch trots maken. Log zelf mijn trainingen op Gravitus (een fitness app). Vind het zelf wel lastig om (serieus) te trainen vanuit huis. Heb twee dumbbells tot 20kg (of 1 van 30kg) en wat van die elastieken. Niet eens een bankje of zo. Maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind. Wel echt minder leuke oefeningen dan in de gym.

Ik ben altijd blijven trainen! Een jaar of 3-4 terug wel wat achteruit gegaan qua massa en kracht. Daarna een aantal jaar redelijk stabiel - maar andere prioriteiten dan trainen (studie, werk, feestjes). Was de laatste 4-5 maanden wel weer echt goed aan het trainen - 5-6x per week kracht en daarnaast ook nog yoga/stretchen en cardio... Dan merk je dat spiergeheugen echt een ding is en dat je enorm snel vooruit gaat. Zat nu op ongeveer 95-98% van mijn oude 1RMs met 4-5kg minder bodyweight. Hopen dat deze lijn 19 januari doorgezet kan worden. Tot die tijd schade beperken :)

Zal je logje wel blijven volgen.. Wellicht geeft het mij ook de motivatie en inspiratie om goed thuis te trainen ;)
 
Snap dat zo'n log een goede stok achter de deur is! Je wil je volgers toch trots maken. Log zelf mijn trainingen op Gravitus (een fitness app). Vind het zelf wel lastig om (serieus) te trainen vanuit huis. Heb twee dumbbells tot 20kg (of 1 van 30kg) en wat van die elastieken. Niet eens een bankje of zo. Maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind. Wel echt minder leuke oefeningen dan in de gym.

Ik ben altijd blijven trainen! Een jaar of 3-4 terug wel wat achteruit gegaan qua massa en kracht. Daarna een aantal jaar redelijk stabiel - maar andere prioriteiten dan trainen (studie, werk, feestjes). Was de laatste 4-5 maanden wel weer echt goed aan het trainen - 5-6x per week kracht en daarnaast ook nog yoga/stretchen en cardio... Dan merk je dat spiergeheugen echt een ding is en dat je enorm snel vooruit gaat. Zat nu op ongeveer 95-98% van mijn oude 1RMs met 4-5kg minder bodyweight. Hopen dat deze lijn 19 januari doorgezet kan worden. Tot die tijd schade beperken :)

Zal je logje wel blijven volgen.. Wellicht geeft het mij ook de motivatie en inspiratie om goed thuis te trainen ;)
We hebben ongeveer dezelfde materialen! Vind het zelf ook lastig thuis omdat het anders is & ik dat "anders" veel minder leuk vind dan de dingen die ik in de sportschool doe. Plus alles is in dezelfde ruimte, bij mij dan.
Dat klinkt niet verkeerd qua stats! Spiergeheugen levert gelukkig een groot aandeel in het terugkomen ja :)
Hopelijk kan je dit vasthouden en straks weer uitbouwen als de sportscholen weer openen.

Hierbij dan nog een update...

---

30/12/2020 - week 3, dag 2 (@home)
Walking Lunge With Backpack
Incline DB Bench Press
Banded Lying Lat Pull-In
Banded Leg Curl

Alles 3 sets.

Had al 2,5 of 3 glas wijn op net hiervoor en werd behoorlijk dizzy. Dus hierbij gelaten.

4/1/2021 - week 4, dag 1 (@home)
Banded Seated Leg Extension
Incline Pushup
Sliding Leg Curl
Banded Upright Row
Mini Band Quadrupped Kickback
Mini Band Lying Clamshell
Dead Bug
DB Tricep Extension

Alles 3 sets.
 
Back
Naar boven