XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Heel netjes je bulk! Ben benieuwd naar je foxtrain

• Topic Starter Topic Starter
25/2/2017 - week 3, dag 3 (#32) bij Foxgym
Eerst standhoogtes opgemeten in het wedstrijdrack en hoe en wat mbt tot de lifts doorgenomen met @Beowulf . Daarna beurtkaartjes uitgelegd gekregen.

Squat
1x3 45 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 65 kg (moest 2 zijn)
1x2 65 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg

BP paused
1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
Pauzes waren goed te doen op commando. Moet wel goed eraan denken dat ik niet de bb rack voor het signaal.

Glutes
1x8 paars elastiek
3x8 paars + groen elastiek
Rubber plateau aan leuning vast en met elastieken. Voelde veel fijner dan glute bridges. Op aanraden van @lloydatoni

Ab rollouts
2x7 bw
1x6 bw

Dead hang
10 sec rechter hand
10 sec linker hand
10 sec beide handen

Trainingstijd: 120 min (incl kletsen, standhoogtes meten, etc)

Erg chill om in zo'n gym te trainen. Jammer dat zoiets niet bij mij in de buurt zit. Vooral de barbell en het bench bankje geven het grootste verschil voor mij.
Training was licht maar heb voldoende kunnen oefenen voor zondag.

Cool. Hier zit ook niet zoiets in de buurt, anders wist ik het wel...

Cool. Hier zit ook niet zoiets in de buurt, anders wist ik het wel...

Zeg dat wel :p

Ga me aankomende week inschrijven bij campus diemen zuid. M'n vriend heeft een collega die daar na 2-3mnd na inschrijving al in kon. Al wordt het voor ons 6mnd vind ik dat geen probleem. Dus dan zijn er ook wat meer opties mbt sportscholen.

Komt goed volgende week.

Zeg dat wel :p

Ga me aankomende week inschrijven bij campus diemen zuid. M'n vriend heeft een collega die daar na 2-3mnd na inschrijving al in kon. Al wordt het voor ons 6mnd vind ik dat geen probleem. Dus dan zijn er ook wat meer opties mbt sportscholen.

Nice, daar heb ik ook gewoond. Je kunt bij het USC trainen.

De vestiging op science park is wel veruit de beste, we hebben ook wedstrijd materiaal daar en veel opties om te squatten en dergelijke.

Mooie training, ben erg benieuwd naar volgende week!
Lijkt me wel enorm wennen om te liften met signalen enzo, heb er werkelijk de ballen verstand van :o. Is het erg aanpassen?

Mooie training, ben erg benieuwd naar volgende week!
Lijkt me wel enorm wennen om te liften met signalen enzo, heb er werkelijk de ballen verstand van :o. Is het erg aanpassen?

Thanks!

Wennen zou ik het niet noemen, maar je moet gewoon goed opletten in mijn geval. Vooral bij het "rack" signaal. Ik ben gewend de bar gewoon weer in het rack te douwen als ik klaar ben. Paused bankdrukken doe ik al maanden dus dat zit er goed in. DL is easy peasy qua commando (boven in krijg je te horen dat de bar "down" mag) en heb ik gisteren ook niet geoefend.
Hopen dat ik geen signalen ga negeren door de zenuwen, dat is het enige, maar dat komt vast goed :)

Tijdens het omkleden bij Foxygym heb ik geloof ik een verkeerde beweging gemaakt, voelde atm niet "prettig" in m'n onderrug. Eerst voelde ik het hee licht in m'n bil. En nu straalt het uit naar m'n kuit, voel het daar meer dan in m'n rug. Hoop zo dat het snel weggaat, al helemaal voor zondag. Ga nu even goed foamrollen, wie weet zit er een nasty spierknoop. En anders maar even naar laten kijken.

Wel knullig dat dit gebeurde tijdens het omkleden ná de training :emo:

Hmzz dat is wel lullig ja. Ik kreeg ineens die rare rugpijn na een sprintje op de fiets:p Hopelijk is het snel weg bij jou!

Hmzz dat is wel lullig ja. Ik kreeg ineens die rare rugpijn na een sprintje op de fiets:p Hopelijk is het snel weg bij jou!

Zo naar dat dat onverwachts komt, en ook door zoiets knulligs. Volgens mij was het serieus tijdens m'n sokken of broek aantrekken :roflol:

Oo neeau, nog even een extra keer met de foam roller erover? Ik ben nu ook niet echt een expert, maar wie weet helpt het wat:)

Word je niet gewoon oud? :trollface:

Terug
Naar boven