Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
Voelt wel erg gek. Maar dan zat je in hetzelfde schuitje. Begon ook op 2400. Jij bent ook rond de 177-178cm toch?

Maar geen straf meer eten :)
Ja klopt, ik ben 177cm. Ik was toen wel stukje lichter (einde vd bulk 62 kg), maar ik fietste destijds heel veel en deed toen ook bootcamps en rare fratsen lol.

Ik hou ook van veel eten dus ook boven de 3500 kcal is geen probleem haha.

Ja klopt, ik ben 177cm. Ik was toen wel stukje lichter (einde vd bulk 62 kg), maar ik fietste destijds heel veel en deed toen ook bootcamps en rare fratsen lol.

Ik hou ook van veel eten dus ook boven de 3500 kcal is geen probleem haha.

Dat is wel erg licht ja! Daar startte ik mee.

"Bootcamps... En rare fratsen" :roflol:

Wel lekker eten zo ja. Maakt het cutten ook alleen maar makkelijker zodra dat een keer nodig is.

Dat is wel erg licht ja! Daar startte ik mee.

"Bootcamps... En rare fratsen" :roflol:

Wel lekker eten zo ja. Maakt het cutten ook alleen maar makkelijker zodra dat een keer nodig is.
Zeker weten:) Ik hoef never nooit meer onder de 2k te cutten.

Ik begon op 59 kg te bulken. Dat was indd bizar licht:p

Zeker weten:) Ik hoef never nooit meer onder de 2k te cutten.

Ik begon op 59 kg te bulken. Dat was indd bizar licht:p

Heerlijk om daar niet meer onder te hoeven :D

2/3/2017 - week 4, dag 2 (#32)

Squat

1x3 45 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1 setje met commando's, ging goed.

BP paused
1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 32.5 kg
1x2 37.5 kg
1x2 37.5 kg
1x2 37.5 kg
Alle "werksets" met commando's, helemaal prima. Pauze was ook erg lang, dus mooi om te oefenen.

Trainingstijd: ?

Ging met vriendin sporten dus had gelukkig nog wat te doen als soort van ballenjongen; gewichten pakken en verwisselen. Voelde alsof ik niet getraind had :p

En dit was dus de laatste training voor de meet!

Alvast suc6:D

Veel succes zondag :)

Zet 'm op zondag! Jammer dat het voor mij een klein reisje is, anders had ik er gestaan met spandoeken, toeters en bellen:cheer:

Succes morgen! Ik spiek wel even mee via insta van fox.

Succes morgen!

Hoe heb je trouwens je trainingen geprogrammeerd?

Ja beetje de highlights via live stories en via de normale stories.

Helemaal top!

Hoe heb je trouwens je trainingen geprogrammeerd?

8 weken geleden ben ik begonnen met de 4-weekse #30 Sheiko cycle en daarna de #32 (peaking block).
Nadat ik dus een meet voor mezelf had gedaan.

Week 1, dag 2 van #32 bevatte de 100%-105% lifts voor 2-3 sets op dezelfde dag. Toen heb ik dus de 95kg squat aangetikt en VPR's over setjes gemaakt op de BP en DL.

Afgelopen week dus dinsdag en donderdag de "trainingen" (stelde niet veel voor) gedaan die voorgeschreven stonden en dan staat de meet ook ingecalculeerd. Daarom is die #32 nu zo fijn; zit een deload fase in. Fijn, maar wel saai :p

Ik ga me ook maar eens in sheiko verdiepen. Ik neig ook steeds meer naar powerliften... Heb je tips?

Ik ga me ook maar eens in sheiko verdiepen. Ik neig ook steeds meer naar powerliften... Heb je tips?

Leuk :)

Gewoon lekker aan de slag gaan met Sheiko (of iets anders wat je leuk lijkt) en kijken of die manier van trainen je bevalt. Basis ken je wel denk ik zo, van wat ik telkens lees dus dat komt vast goed.

Het is daarom denk ik echt een kwestie van wat je leuk vindt; dan blijf je gemotiveerd. Je kan altijd een paar programma's proberen.

Heb je tips waar ik die programma's kan vinden?

Edit: Ik zie dat er ook een app voor is. Ik ga binnenkort maar eens inlezen.

Heb je tips waar ik die programma's kan vinden?

3 Day Program - page 1 - Sportsmen: 1st, 2nd, & 3rd Classes (3-day programs) - Sheiko Forum
Hiervandaan heb ik het schema voor lifters -80kg gepakt; daar staan 3 templates in.

Via deze link download je alle templates in Excel. Is wel een post uit 2013, en weet niet of daarna nog dingen erbij gekomen zijn.
Ik heb alleen zelf niet de kennis om te zeggen wat je zou kunnen pakken.
Daarom heb ik de voorgeschreven templates voor -80kg lifters zelf gepakt; die begrijp ik nu ook.

Terug
Naar boven