Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
Da's balen, al helemaal omdat het zo uitstraalt naar je been, zal er maar even goed op letten..
Lullig genoeg schieten dat soort pijntjes er júist in bij de simpele dingen die je dagelijks doet :o.

Da's balen, al helemaal omdat het zo uitstraalt naar je been, zal er maar even goed op letten..
Lullig genoeg schieten dat soort pijntjes er júist in bij de simpele dingen die je dagelijks doet :o.

Precies... Zo lelijk eigenlijk :p
Kijk het even aan tot na de meet en anders even langs de huisarts. En tot dan voldoende foamrollen en rekken en strekken.

28/2/2017 - week 4, dag 1 (#32)
BP paused

1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 32.5 kg
1x2 37.5 kg
1x2 37.5 kg
1x1 42.5 kg
1x1 42.5 kg
1x1 42.5 kg
1x1 42.5 kg

Deadlift
1x3 60 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 80 kg - 5s hold
1x2 80 kg - 6s hold
1x2 80 kg - 6s hold
1x2 80 kg - 5s hold

Ab rollouts
1x7 bw
1x6 bw

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 45 min

Had niet het idee dat m'n rug en uitstraalpijn erger werd tijdens training. Voel het soms in bepaalde houdingen wel meer doorschieten, maar niet tijdens de oefeningen.
Denk dat veel staan ook wel goed doet. Vanochtend 4 uurtjes gestaan tijdens werk en had er toen minder last van.

Was wel wat gedemotiveerd om te trainen omdat ik wist dat het een lichte en korte training zou worden (don't like it). Had gewoon weinig zin. Kijk wel enorm uit naar zondag dus dat hou ik in m'n achterhoofd.

Zondag de meet in Rotterdam?

Lekker deloaden en opladen maar manier waarop is niet heel erg uitdagend :o

Lekker deloaden en opladen maar manier waarop is niet heel erg uitdagend :o

Nee en juist dat uitdagende heb ik nodig, bij alles. Ik doe liever net even wat meer moeite om ergens te komen dan dat ik alles met twee vingers in m'n neus doe.

Denk wel dat het m'n kracht ten goede doet, want het voelt alsof al m'n kracht in me opgeslagen zit nu :roflol:

Nope. Druk druk druk en ik weet ook niet of het wat voor mij is. Maar een keer kijken lijkt me wel leuk.

Jammer, maar kijken kan altijd natuurlijk! Zondag ben je dus toeschouwer?

---

Zojuist m'n cijfer binnen van een toets uit jaar 2 die ik al voor de 4e of 5e keer (ben de tel al kwijt) gemaakt heb. En ik heb een 6 :cheer:
Na dus 3 of 4x een 5 gehaald te hebben; cijfers worden afgerond. Nu kan ik meteen m'n stralingsdeskundigheid niveau 4b diploma aanvragen. Me happy.

Dit is serieus een toets waar 10% vd mensen die voor de rest al afgestuurd zijn, deze toets nog moeten herkansen. En dus collegegeld betalen, want je mag alleen een tentamen maken zolang je ingeschreven staat...

Laatst bewerkt:
Nee en juist dat uitdagende heb ik nodig, bij alles. Ik doe liever net even wat meer moeite om ergens te komen dan dat ik alles met twee vingers in m'n neus doe.

Denk wel dat het m'n kracht ten goede doet, want het voelt alsof al m'n kracht in me opgeslagen zit nu :roflol:

Jammer, maar kijken kan altijd natuurlijk! Zondag ben je dus toeschouwer?

---

Zojuist m'n cijfer binnen van een toets uit jaar 2 die ik al voor de 4e of 5e keer (ben de tel al kwijt) gemaakt heb. En ik heb een 6 :cheer:
Na dus 3 of 4x een 5 gehaald te hebben; cijfers worden afgerond. Nu kan ik meteen m'n stralingsdeskundigheid niveau 3 diploma aanvragen. Me happy.

Dit is serieus een toets waar 10% vd mensen die voor de rest al afgestuurd zijn, deze toets nog moeten herkansen. En dus collegegeld betalen, want je mag alleen een tentamen maken zolang je ingeschreven staat...

Gefeliciteerd! Ik dacht al, je straalt helemaal.

Helaas. Als het in de buurt was geweest had ik er nog over nagedacht. Maar is voor mij 1:45min rijden enkele reis. Volgende week ga ik ook skiën zonder gezin, dus het weekend nog ff quality time.

Kan ik begrijpen, geniet ervan!

Edit: en thanks :D

Ja ik had dat ook. Ik weet dat deloaden nuttig is, maar het voelt zo kansloos als je 3 reppers doet op 60% van je 1rm:p

Gefeliciteerd met je toets! Herkenbaar... toen ik studeerde was het fysisch transportverschijnselen.. 1 op de 40 mensen haalde het in 1 x.. de rest pas 2 a 3 jaar later :roflol:

Leuk dat je een meet hebt! Nu lekker krachten sparen en dan lekker genieten van die dag en de training!

Gefeliciteerd met je toets! Herkenbaar... toen ik studeerde was het fysisch transportverschijnselen.. 1 op de 40 mensen haalde het in 1 x.. de rest pas 2 a 3 jaar later :roflol:

Leuk dat je een meet hebt! Nu lekker krachten sparen en dan lekker genieten van die dag en de training!

Precies dat ja, zegt wel wat over de moeilijkheidsgraad vind ik bij zo'n slagingspercentage. Met name als het elk jaar zo is :roflol:

Thanks! Gaat zeker goedkomen. Wel lastig om de rem erop te houden haha.

Ik heb hem even vandaag gedaan ipv morgen omdat ik morgen niet kan meten, dus gaat om 6 dagen.

Meting van vandaag
(23/2 > 1/3)
Gewicht: 66.8 > 66.4 (-0.4)
Taille: 67.75 > 67.5 (-0.25)
Heup: 86 > 86.25 (+0.25)
Kcals: 2700

Huidplooi %: 10.56 > 10.52 (-0.04)
Huidplooi mm: 23.50 > 23.40 (-0.10)

Gewicht is de laatste tijd wel meer aan het schommelen. Hieronder het tabelletje met accurate metingen en gemiddelde (over 4 metingen).
meting1-3.png - 84590
Op 20 feb ben ik van 2.6k naar 2.7k gegaan. Denk dus dat ik naar 2.8k kan gaan?! Klinkt een beetje onwerkelijk omdat ik een jaar geleden nog cutte op 17k :emo:
Is wel m'n eerste cycle bulken ooit, maar had nooit verwacht dat m'n metabolisme zo erg omhoog zou gaan. Activiteit is namelijk gewoon hetzelfde als altijd, dus daar komt het niet door.

Voor de geïnteresseerden nog bijgevoegd 2 voorbeeld dagen eten. Gisteren was een beetje een improvisatie avondmaal, met wat in huis was, had liever wat meer groenten gehad.

eten1.png - 84591

eten2.png - 84592

Ja dat kan zeker! Ik starte mijn eerste bulk ever op 2400 kcal en ging in enkele maanden naar 3100. Vetpercentage was toen nauwelijks gestegen.

Ja dat kan zeker! Ik starte mijn eerste bulk ever op 2400 kcal en ging in enkele maanden naar 3100. Vetpercentage was toen nauwelijks gestegen.

Voelt wel erg gek. Maar dan zat je in hetzelfde schuitje. Begon ook op 2400. Jij bent ook rond de 177-178cm toch?

Maar geen straf meer eten :)

Eerste cut begon ik op 2500 op 105kg. 2e cut hier net begonnen op 3500 @94kg. Kan een hoop gebeuren

Terug
Naar boven