- Waardering
- 15.402
Zit aan het volgende te denken qua lifts voor 17 juni. Uiteraard hangt het ook er vanaf hoe ik me die dag voel, maar dit voelt wel goed. Wordt wel spannend om zelf in te schatten welke volgende lift logisch en reëel lijkt. Gedachtes over onderstaande mogen worden gedeeld!
SQ 97.5 | 105 | ?
BP 55 | 60 | ?
DL 115 | 122.5 | 127.5
---
Na de wedstrijd wil ik dus even 6-7wk cutten totaan m'n vakantie. Ga lekker eten in de vakantie en heb hopelijk dan nog wat ruimte over om langzaam te bulken richting drc.
M'n idee is om sheiko te blijven volgen, maar dan alleen de main lifts (dus geen flys, lunges, hypers, etc) gedurende die 6-7wk. Ik weet van mezelf dat ik een vaatdoek ben tijdens de cut en vind dit een mooie compromis tussen volume draaien en me goed voelen.
De tijd die ik normaal gesproken zou stoppen in dingen als flys wil ik stoppen in 20-30 min cardio (3xpw dus). Zo hoef ik ook niet té weinig te eten.
SQ 97.5 | 105 | ?
BP 55 | 60 | ?
DL 115 | 122.5 | 127.5
---
Na de wedstrijd wil ik dus even 6-7wk cutten totaan m'n vakantie. Ga lekker eten in de vakantie en heb hopelijk dan nog wat ruimte over om langzaam te bulken richting drc.
M'n idee is om sheiko te blijven volgen, maar dan alleen de main lifts (dus geen flys, lunges, hypers, etc) gedurende die 6-7wk. Ik weet van mezelf dat ik een vaatdoek ben tijdens de cut en vind dit een mooie compromis tussen volume draaien en me goed voelen.
De tijd die ik normaal gesproken zou stoppen in dingen als flys wil ik stoppen in 20-30 min cardio (3xpw dus). Zo hoef ik ook niet té weinig te eten.

En chill eten ook
Ga je dan echt helemaal geen isolatiewerk meer doen die paar weken?
. Maar gelukkig zijn er hier een hoop mensen met kennis die meelezen natuurlijk.