Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Voor de geïnteresseerden twee dagen voorbeeld voeding. Dag 1 is van afgelopen dinsdag en dag 2 is vandaag.

Eiwit zit tussen 130 - 150 per dag
Vet tussen 55 - 80 per dag
Rest is carbs
Vezels minimaal 22gr

Food1-1.png - 89537

Food1-2.png - 89538

Wel grappig dat je zo goed varieert. Ik eet elke dag, bijna, hetzelfde :p

• #1.143
Wel grappig dat je zo goed varieert. Ik eet elke dag, bijna, hetzelfde :p

Ik nu met stage ook vrij veel hetzelfde voor mijn doen hoor :P

Ontbijt altijd pannenkoeken zodat ik die in de trein kan eten.
Middageten altijd broodjes, pindakaas, jam en een ei. Week nu toevallig af.
Voor het slapen altijd wel kwark of havermout en wat extra's + stukje fruit.

Als het aan mij ligt eet ik elke dag wat anders, maar dat kost gewoon teveel tijd helaas

Dat zijn flinke volumes die je eet voor het slapen.

• #1.145
Lekker hoor goed eten voor het slapen gaan. Vroeger mocht dat niet want dan verbrande je dat niet hehe

• #1.147
Lekker hoor goed eten voor het slapen gaan. Vroeger mocht dat niet want dan verbrande je dat niet hehe

Nou zeg dat wel :p

Een jaar geleden ging ik bij m'n vader thuis wat pasta met tomatenblokjes en parmezaanse kaas eten om 22:30u, omdat ik daar zin in had. Volgende dag heb ik een ongelooflijke rant over me heen gekregen over hoe abnormaal dat wel niet was van hem en m'n stiefmoeder. Dat was de periode dat m'n buik- en vermoeidheidsklachten vrij ernstig waren. Ik citeer m'n vader: "ik zou maar eens aan de mdl-arts laten weten dat dit tot je eetpatroon behoort, want dit kan niet".

Oh en tot op de dag van vandaag zegt m'n stiefmoeder dat whey niet goed voor me kan zijn, dat daar ook buikklachten van komen. "Die poedertjes van je". Ik zeg dat dat ook gewoon in dr kaas zit die ze eet. En de mdl-arts heeft me zelfs whey en kwark geadviseerd voor de glutamine, maar dat boeit haar niet.

En ja, elke avond twee wijntjes/biertjes met borrelnoten voor het slapen kan dan weer wel ofcourse.

Ouders.... :o

Nou zeg dat wel :p

Een jaar geleden ging ik bij m'n vader thuis wat pasta met tomatenblokjes en parmezaanse kaas eten om 22:30u, omdat ik daar zin in had. Volgende dag heb ik een ongelooflijke rant over me heen gekregen over hoe abnormaal dat wel niet was van hem en m'n stiefmoeder. Dat was de periode dat m'n buik- en vermoeidheidsklachten vrij ernstig waren. Ik citeer m'n vader: "ik zou maar eens aan de mdl-arts laten weten dat dit tot je eetpatroon behoort, want dit kan niet".

Oh en tot op de dag van vandaag zegt m'n stiefmoeder dat whey niet goed voor me kan zijn, dat daar ook buikklachten van komen. "Die poedertjes van je". Ik zeg dat dat ook gewoon in dr kaas zit die ze eet. En de mdl-arts heeft me zelfs whey en kwark geadviseerd voor de glutamine, maar dat boeit haar niet.

En ja, elke avond twee wijntjes/biertjes met borrelnoten voor het slapen kan dan weer wel ofcourse.

Ouders.... :o

Mijn moeder houdt nog steeds vol dat ik op dieet ben :). Daar eten ze elke dag van die dikke roomboter koeken. Ik sla eigenlijk altijd over en dan zegt ze het weer... past niet in je dieet he :zucht:

Ik ben een tijd geleden gestopt met uitleggen en verklaren, ik werd er erg moe van. En gezond, tja wat is gezond. Bewust met een redelijk leefpatroon leven is wat mij betreft redelijk gezond...

• #1.149
Mijn moeder houdt nog steeds vol dat ik op dieet ben :). Daar eten ze elke dag van die dikke roomboter koeken. Ik sla eigenlijk altijd over en dan zegt ze het weer... past niet in je dieet he :zucht:

Ik ben een tijd geleden gestopt met uitleggen en verklaren, ik werd er erg moe van. En gezond, tja wat is gezond. Bewust met een redelijk leefpatroon leven is wat mij betreft redelijk gezond...

Ik herken dit verhaal volledig. Proudpizza neemt geen gebak op een random dag om haf 9 savonds "oh ben je nog aan het dieten?" ???

Het is het uitleggen en verantwoorden niet waard. Mensen hebben toch wel hun mening klaarstaan en begrijpen de essentie niet.

Gezond vind ik sowieso een verschrikkelijke term mbt voeding. Als m'n hart, longen en hersenen het doen & m'n lichaam goed meewerkt voel ik me "gezond".

Pff ja lastig die goedbedoelde adviezen van mensen (familie) die weinig verstand van voeding hebben:p

Gelukkig heb ik inmiddels mijn eigen fam aardig wat kennis bijgebracht en respecteren ze volledig mijn mening. Collega's daarentegen is een heel ander verhaal:p brood wordt je dik van en dat soort verhalen O.o

"Gezond" zegt indd niets. Gezond vanuit welke visie? Blijft een lastig ding, als je het voor jezelf maar duidelijk hebt:)

Gezond ligt inderdaad aan de definitie een de doelen.... Een standaard Nederlands dieet is vette van gezond op meerdere vlakken, maar sommigen zijn nogal star en gewoontes leren ze niet snel af.
Lekker doen wat past bij jou, de rest kletst toch wel, als je de koek aanneemt maar ook als je ze weigert

Die eerste dag echt zo veel natrium.

Merk je nooit wat van vocht retentie?

• #1.154
Pff ja lastig die goedbedoelde adviezen van mensen (familie) die weinig verstand van voeding hebben:p

Gelukkig heb ik inmiddels mijn eigen fam aardig wat kennis bijgebracht en respecteren ze volledig mijn mening. Collega's daarentegen is een heel ander verhaal:p brood wordt je dik van en dat soort verhalen O.o

Precies... Gelukkig snappen m'n moeder, vriend en beste vriendinnen het. Dat is voor mij al het belangrijkste omdat zij het dichtste bij me staan.
Fijn dat in jouw geval je je familie wat hebt kunnen bijbrengen, dat scheelt echt een hoop vind ik, dat ze ervoor open staan.

Collega van mij zit aan de kip met rijst & zegt dat ze bij kick boksen straf pushups oid krijgt als ze "gesnoept heeft ???

"Gezond" zegt indd niets. Gezond vanuit welke visie? Blijft een lastig ding, als je het voor jezelf maar duidelijk hebt:)

Inderdaad :)

Gezond ligt inderdaad aan de definitie een de doelen.... Een standaard Nederlands dieet is vette van gezond op meerdere vlakken, maar sommigen zijn nogal star en gewoontes leren ze niet snel af.
Lekker doen wat past bij jou, de rest kletst toch wel, als je de koek aanneemt maar ook als je ze weigert

Haha die laatste zin, zo is het precies.....
Achja, laat anderen maar. Je eet en traint toch voor jezelf :)

Die eerste dag echt zo veel natrium.

Merk je nooit wat van vocht retentie?

Nee merk ik echt nooit wat van, lijk daar wel immuun voor ofzo :p
Haal het in ieder geval nooit uit m'n dagelijkse fluctuaties qua gewicht.
En ben ook niet een zichtbaar vochtbommetje.
Maar sowieso heb ik de ene dag 1500 natrium, andere dag 5000. Misschien door juist zoveel verschil dat die hoge niet als pieken eruit komen zegmaar?

---

Vandaag een dag vol met vreten gehad, oa op foodtruck festival
- Ontbijt: havermout + whey
- Tussendoor: waterijsje (40 kcals!)
- Middageten: 3/8 pizza
- Avond: half broodje spaanse worst met allerlei toppings & halve pita lamsvlees en veel saus & een verse warme donut blueberry lemoncurd & twee bolletjes schepijs
- Zometeen: gemarineerde thaise kip met tortilla chips van wraps & wat fruit denk ik

:eating:

Tja ouders..mijn mama verwijt ook iedere poep en scheet van mij, omdat ik 'raar' eet.

En ondertussen krijg ik regelmatig de vraag hoe ze van haar vetrol af moet raken...terwijl ze een zak doppinda's wegwerkt voor de tv:thumb:

Vandaag een dag vol met vreten gehad, oa op foodtruck festival
- Ontbijt: havermout + whey
- Tussendoor: waterijsje (40 kcals!)
- Middageten: 3/8 pizza
- Avond: half broodje spaanse worst met allerlei toppings & halve pita lamsvlees en veel saus & een verse warme donut blueberry lemoncurd & twee bolletjes schepijs
- Zometeen: gemarineerde thaise kip met tortilla chips van wraps & wat fruit denk ik

Jamjamjaaaam!:)

• #1.156
Tja ouders..mijn mama verwijt ook iedere poep en scheet van mij, omdat ik 'raar' eet.

En ondertussen krijg ik regelmatig de vraag hoe ze van haar vetrol af moet raken...terwijl ze een zak doppinda's wegwerkt voor de tv:thumb:

Jamjamjaaaam!:)

Hahaha ik geniet echt van deze verhalen, ze zijn zó herkenbaar namelijk :p

Ben blij dat ik, en veel mensen hier, gewoon een beetje weten hoe en wat. Hoeft niet perfect of volgens bepaalde regeltjes.
Maar beter dan in zo'n waan zitten...

M'n stiefmoeder heeft denk ik wel 10x gezegd dat ze niet begrijpt dat ik met zoooveeel eten zo'n figuur heb (was tijdens bulk).
Vorig weekend was ik ook aan het "vreten" volgens haar met de bbq, het was "abnormaal" :o

Ik denk dat we nog wel een tijdje door kunnen gaan met voorbeelden Haha

• #1.159
5/6/2017 - week 3, dag 1 (#32)
Squat

1x3 50 kg
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
Nu zonder dat bij m'n lies te voelen :)

Hier m'n vrienden laten benchen, dus 15-20 min rust. Ze hadden hetzelfde gewicht. Wel leuk, degene met wie ik ooit het sporten begonnen ben gaat waarschijnlijk weer beginnen.

BP paused
1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x1 50 kg
1x1 50 kg
1x1 50 kg

Dumbel fly ss bench squeeze