- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel grappig dat je zo goed varieert. Ik eet elke dag, bijna, hetzelfde![]()

Dat zijn flinke volumes die je eet voor het slapen.

Lekker hoor goed eten voor het slapen gaan. Vroeger mocht dat niet want dan verbrande je dat niet hehe

Nou zeg dat wel
Een jaar geleden ging ik bij m'n vader thuis wat pasta met tomatenblokjes en parmezaanse kaas eten om 22:30u, omdat ik daar zin in had. Volgende dag heb ik een ongelooflijke rant over me heen gekregen over hoe abnormaal dat wel niet was van hem en m'n stiefmoeder. Dat was de periode dat m'n buik- en vermoeidheidsklachten vrij ernstig waren. Ik citeer m'n vader: "ik zou maar eens aan de mdl-arts laten weten dat dit tot je eetpatroon behoort, want dit kan niet".
Oh en tot op de dag van vandaag zegt m'n stiefmoeder dat whey niet goed voor me kan zijn, dat daar ook buikklachten van komen. "Die poedertjes van je". Ik zeg dat dat ook gewoon in dr kaas zit die ze eet. En de mdl-arts heeft me zelfs whey en kwark geadviseerd voor de glutamine, maar dat boeit haar niet.
En ja, elke avond twee wijntjes/biertjes met borrelnoten voor het slapen kan dan weer wel ofcourse.
Ouders....![]()
. Daar eten ze elke dag van die dikke roomboter koeken. Ik sla eigenlijk altijd over en dan zegt ze het weer... past niet in je dieet he 
Mijn moeder houdt nog steeds vol dat ik op dieet ben. Daar eten ze elke dag van die dikke roomboter koeken. Ik sla eigenlijk altijd over en dan zegt ze het weer... past niet in je dieet he
Ik ben een tijd geleden gestopt met uitleggen en verklaren, ik werd er erg moe van. En gezond, tja wat is gezond. Bewust met een redelijk leefpatroon leven is wat mij betreft redelijk gezond...

brood wordt je dik van en dat soort verhalen O.oPff ja lastig die goedbedoelde adviezen van mensen (familie) die weinig verstand van voeding hebben
Gelukkig heb ik inmiddels mijn eigen fam aardig wat kennis bijgebracht en respecteren ze volledig mijn mening. Collega's daarentegen is een heel ander verhaalbrood wordt je dik van en dat soort verhalen O.o

"Gezond" zegt indd niets. Gezond vanuit welke visie? Blijft een lastig ding, als je het voor jezelf maar duidelijk hebt![]()

Gezond ligt inderdaad aan de definitie een de doelen.... Een standaard Nederlands dieet is vette van gezond op meerdere vlakken, maar sommigen zijn nogal star en gewoontes leren ze niet snel af.
Lekker doen wat past bij jou, de rest kletst toch wel, als je de koek aanneemt maar ook als je ze weigert

Die eerste dag echt zo veel natrium.
Merk je nooit wat van vocht retentie?

Vandaag een dag vol met vreten gehad, oa op foodtruck festival
- Ontbijt: havermout + whey
- Tussendoor: waterijsje (40 kcals!)
- Middageten: 3/8 pizza
- Avond: half broodje spaanse worst met allerlei toppings & halve pita lamsvlees en veel saus & een verse warme donut blueberry lemoncurd & twee bolletjes schepijs
- Zometeen: gemarineerde thaise kip met tortilla chips van wraps & wat fruit denk ik

Tja ouders..mijn mama verwijt ook iedere poep en scheet van mij, omdat ik 'raar' eet.
En ondertussen krijg ik regelmatig de vraag hoe ze van haar vetrol af moet raken...terwijl ze een zak doppinda's wegwerkt voor de tv
Jamjamjaaaam!![]()

Ik denk dat we nog wel een tijdje door kunnen gaan met voorbeelden Haha