XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
toch stiekem die dragon flags oefenen he? :D

Doe m'n best :D

Doe hem vanaf 0:54 en dan iets langzamer; zo langzaam mogelijk.

Lijkt me vet dat gewoon 1 rep te kunnen over een tijd en merk dat dit, wel iets minder dan ab rollouts, je gehele core aanpakt.

Bedenk me net dat er geen abspul staat in mn schema.. miss stiekem express:p

Zou wel moeten hehe

• #1.163
Bedenk me net dat er geen abspul staat in mn schema.. miss stiekem express:p

Zou wel moeten hehe

Ik heb er echt een haat-liefde verhouding mee :P

Vind ab oefeningen kut om te doen, maar merk wel dat als ik ze consequent 1x per week doe dat ik wat beter m'n brace kan starten/inzetten.

Ik heb er echt een haat-liefde verhouding mee :P

Vind ab oefeningen kut om te doen, maar merk wel dat als ik ze consequent 1x per week doe dat ik wat beter m'n brace kan starten/inzetten.
Ik vind ze ook kut. Sinds mn bwc krijg ik er soms kramp in na het trainen (die pijn is echt ondragelijk.. daar is kuitkramp niets bij).

Toch heb ik het idee dat het mee kan helpen om mijn rug goed te houden. Tenminste, dat was wel het advies van de fysio. Moet wel zeggen dat ii wel degelijk mn abs voel tijdens t deadliften of bij hele zware squat singles.. zelfs tijdje terug abdoms na rdls:p

Jullie hebben het maar makkelijk.
Geen buik/kuiten/ondersrmen trsinen.
Geen cardio.

Ik stap ook over :p

• #1.166
Ik vind ze ook kut. Sinds mn bwc krijg ik er soms kramp in na het trainen (die pijn is echt ondragelijk.. daar is kuitkramp niets bij).

Toch heb ik het idee dat het mee kan helpen om mijn rug goed te houden. Tenminste, dat was wel het advies van de fysio. Moet wel zeggen dat ii wel degelijk mn abs voel tijdens t deadliften of bij hele zware squat singles.. zelfs tijdje terug abdoms na rdls:p

Vervelend dat je daar zo'n kramp van krijgt :(

Je kan je abs al flink voelen na wat compounds inderdaad! Ik voel ze na squats en glute bridges het meeste.

Geen cardio.

Toevallig train ik wel abs en onderarmen :p

Geen cardio.

goed zo

meeste PL trainen nog wel abs. als is het niet echt terug te zien in hun fysiek:p
onderarmen worden wel getraind bij deadlifts omdat je geen straps mag gebruiken (tenzij je natuulijk gaan cheaten met hookgrip)
kuiten trainen is toch tijdverspilling.

• #1.168
goed zo

meeste PL trainen nog wel abs. als is het niet echt terug te zien in hun fysiek:p
onderarmen worden wel getraind bij deadlifts omdat je geen straps mag gebruiken (tenzij je natuulijk gaan cheaten met hookgrip)
kuiten trainen is toch tijdverspilling.

Ook niet alle "PL-ers" zijn dik. Vind mezelf al niet dik, maar goed :p

---

Guys wie wil dr gratis pizza van NY pizza?! Stuur maar een pm, dan stuur ik de kortingscode. Dan kan het nooit herleid worden oid (waarschijnlijk kan dat geen eens, maar goed).

Zowel gratis bij afhalen als bezorgen 25cm.

drool:

Ook niet alle "PL-ers" zijn dik. Vind mezelf al niet dik, maar goed :p

---

Guys wie wil dr gratis pizza van NY pizza?! Stuur maar een pm, dan stuur ik de kortingscode. Dan kan het nooit herleid worden oid (waarschijnlijk kan dat geen eens, maar goed).

Zowel gratis bij afhalen als bezorgen 25cm.

drool:

Gratis pizza :heart:

• #1.171
7/6/2017 - week 3, dag 2 (#32)
Deadlift

1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 90 kg (4s hold)
1x2 90 kg (4s hold)
1x2 90 kg (4s hold)
1x2 90 kg (4s hold)
1x2 90 kg (4s hold)
Alles beltless. De deload is real.

RDL
3x5 60 kg
3x5 ipv gebruikelijke 3x8 ivm deload.

BP paused

1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg

Dumbell fly

4x8 9 kg

Trainingstijd: 60 min

Kon het bijna niet laten nog wat te doen...

Je wou bijna cardio doen? :D

Hoe was de gratis pizza guys?

Toevallig train ik wel abs en onderarmen :p
En dat is ook gewoon prima! Deads en squats falen vaak op core strength en sterke onderarmen maken deads een stuk gemakkelijker. Dragonflags zijn pittig, maar wel erg gaaf als je ze kunt. Verder kan ik weighted crunches wel aanbevelen: plaatje achter je hoofd en crunchen maar. Gaat wel heerlijk verkrampen als je niet oppast.

• #1.176
Hoe was de gratis pizza guys?

Erg goed!

Was nog gebeld maar durfde eerst niet op te nemen omdat ik dacht dat ze m'n scam doorhadden :o

En dat is ook gewoon prima! Deads en squats falen vaak op core strength en sterke onderarmen maken deads een stuk gemakkelijker. Dragonflags zijn pittig, maar wel erg gaaf als je ze kunt. Verder kan ik weighted crunches wel aanbevelen: plaatje achter je hoofd en crunchen maar. Gaat wel heerlijk verkrampen als je niet oppast.

Precies! Onderarmen train ik ook gericht voor de dealifts.
En dat kleine beetje extra voor de onderamen doet echt wonderen.
Ik trek alles (ook 1rm) met double overhand grip en zonder magnesium.

Crunches ga ik niet meer doen. Kreeg daar altijd behoorlijke last van m'n rug van :(

• #1.177
Heb besloten dat ik 4 dagen small load ga proberen te doen in m'n cut. Mocht het niet lukken doe ik 3 dagen medium load.
Het zijn ook maar 6-7 weekjes, alleen wil ik gewoon niet dat m'n stage eronder doorgaat. Die loopt door t/m 27 juli (rip: 4wk zomervakantie).

Planning:
15 juni: uiteten, waar nog onbepaald
17 juni: ayce sushi & grill
19 juni: start cut
30 juni: feest van stage met spel en bbq na (gaat misschien niet door)
11 juli: teamuitje karten, geen idee of dat met of zonder eten is
:D

• #1.178
9/6/2017 - week 3, dag 3 (#32)
Squat

1x3 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg

BP paused
1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg

Dragon flags (oefenen)
3x4 bw
Houd m'n rug nu rechter. Merk meteen dat ik meer druk ervaar aan weerzijde van onderkant borstbeen. Of het m'n bovenste abs zijn of iets anders weet ik niet goed.

Dead hang

15 sec rechts - 15 sec links - 15 sec beide

Trainingstijd: 60 min

Ik heb altijd ineens door m'n hele lichaam spierpijn als ik deload. Niet intens, maar op veel plekken een beetje. Raar eigenlijk :o

• #1.179
Even bbq logje:
1 broodje hamburger
Halve hamburger
5 spareribs stukjes
3 kipsate spiezen
1 biefstukspies
4 stukjes stokbrood
3x salade
2tl pindasaus, 3el tzatziki en 1tl bbq saus

Ola ijsje na