AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Als dingen bezet zijn kan het bij mij ook doorgaans een stukkie langer duren. Ouwehoeren doe ik niet aan. En als ik het dan toch doe, dan in die 1-2 min rust tussen sets. En plates wisselen valt ook al onder rust :)
 
Als dingen bezet zijn kan het bij mij ook doorgaans een stukkie langer duren. Ouwehoeren doe ik niet aan. En als ik het dan toch doe, dan in die 1-2 min rust tussen sets. En plates wisselen valt ook al onder rust :)

Je lijkt wel een BB-er :D
 
In!

Goeie stats al :) Heb zelf Sheiko gedaan en vind het een leuk principe.
Doe zelf nu iets wat erop lijkt alleen vind ik het leuker om op te bouwen naar een 1, 3 of 5 rm ipv met percentages werken.
Na de powerlifts train ik bodybuilding style voor massa.

Je lijkt wel een BB-er :D
Wou net zeggen. Ik hou voor de powerlifts toch echt 3-4 minuten rust aan.
 
Je lijkt wel een BB-er :D

Van tijd tot tijd!

Ach ik haat het om persé bb, pl, of whatever te benoemen. Ik heb gewoon sportambities en train nu lekker met Sheiko :)

In!

Goeie stats al :) Heb zelf Sheiko gedaan en vind het een leuk principe.
Doe zelf nu iets wat erop lijkt alleen vind ik het leuker om op te bouwen naar een 1, 3 of 5 rm ipv met percentages werken.
Na de powerlifts train ik bodybuilding style voor massa.


Wou net zeggen. Ik hou voor de powerlifts toch echt 3-4 minuten rust aan.

Leuk en bedankt :)

Ik vind het principe ook erg leuk tot nu toe. Hou wel van wat verandering zo nu en dan en heb het gevoel dat ik met Sheiko templates wel een tijdje door kan sukkelen als ik zou willen.

Kan me ook voorstellen dat je dat leuk vindt! Niks mis met een beetje combineren van alles qua oefeningen. Vind het persoonlijk ook fijn om naast de main lifts even wat anders te kunnen doen, zolang main lifts er maar niet onder "lijden".

Ik heb genoeg aan ~2 minuten (als ik dan toevallig een keer bij begin rust en eind rust op de klok kijk), dus ga ook mooi niet langer nemen als het zo gaat! Overigens heb ik bij deads wel 2-3 min nodig.
 
Metingen
22/11: 63.3 kg - taille 63.5 - heup 83.5
21/11: 63.4 kg
19/11: 63.4 kg - taille 63.5 - heup 83.0
17/11: 63.4 kg - taille 63.0 - heup 83.0
15/11: 63.0 kg - taille 63.0 - heup 83.0
...

Hopelijk stijgt het straks weer wat :)

Ongeduldig?
 
Voor een week ziet dit er prima uit hoor :rocknana:.
 
23/11/2016 - week 3, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees

1x4 45 kg (moest 55 zijn)
1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
Ging veel beter dan vorige keer. Ookal is het in feite hetzelfde als het eerste deel vd conventional, moe(s)t ik de uitvoering toch wat uitvogelen.

BP paused

1x6 25 kg
1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x3 40 kg
1x5 40 kg (ipv 1x3)
1x4 35 kg
1x5 35 kg
1x6 30 kg
1x7 30 kg
1x8 25 kg
Bench voelde wat oncomfortabel omdat m'n linker handpalm pijn deed van het vasthouden ban een veelste dikke bb.

Dumbell fly
5x10 6 kg per kant

Deadlift from boxes
1x5 65 kg
1x5 75 kg
1x5 75 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
Heb hem nu een paar cm onder knie gepakt én met belt. Conventioneel nooit hoger dan 3x2 gepakt met 90kg, erg happy! Was wel dizzy sommige reps.

Walking lunges
5x5 10 kg per been

Ab rollouts
3x6
Abs prikkelde de hele training, maar hier al helemaal. Er komt natuurlijk atretch op je core bij het uitrollen, dat vpoelde best lekker. Nog van de rollouts van maandag haha.

Trainingstijd: 140 min

Lekkere training! Nu pizzaaa halen :lick:
 
Goed spanning kunnen houden met de paused deadlifts?
 
Op de knie mini pauze :o

Ik was/ben in de veronderstelling dat het t/m knie, zakken, volgende rep was. Ook omdat dit het meest naar voren kwam op het Sheiko forum als er gevraagd werd wat je moest doen :o
 
Ik doe hem zoals de eerste rep:

Dacht dat dat juist de bedoeling was?
 
Ik doe hem zoals de eerste rep:

Dacht dat dat juist de bedoeling was?
Gewoon doen zoals jij het fijn vindt. Vind zelf een korte pauze wel wat fijner om de spanning vast te houden en makkelijker in mijn set up te komen enz.
 
Dan blijf ik hem lekker zo doen. Krijg het nu net een beetje onder de knie. No pun intended :rolleyes:

Maar spanning ging vandaag sowieso erg goed bij de deads. Alleen laatste 2 reps van deadlift from blocks waren zoals het filmpje van vorige keer (bolle rug).
 
Filmpje gezien en is toch wel een mini pauze toch :p
 
Back
Naar boven