AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
17 > 24 november
Gewicht: 63.4 > 63.7 kg
Taille: 63 > 63.75 cm
Heupen: 83 > 83.5 cm
Kcals: 2400

Huidplooi
Plooi (4-punts): -0.5mm
Fat weight: -0.07 kg
Lean weight: +0.37kg

25/11/2016 - week 3, dag 3 (#37)
BP paused

1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 35 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x3 40 kg (ipv 1x2)
1x7 40 kg (ipv 1x2)

Squat
1x5 40 kg
1x5 50 kg
1x5 55 kg
1x5 55 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x8 60 kg (ipv 1x4)
Diepte was net aan bij laatste setje. Ging verder erg lekker.

BP paused

1x6 25 kg
1x6 30 kg
1x6 30 kg
1x6 35 kg
1x6 35 kg
1x6 35 kg
1x6 35 kg

Dumbell fly ss hyperextensions
5x10 6 kg per kant -- 5x5 bw
Als ik flys superset met hyperextensions doe ik hem op een 5 graden decline bankje, die staat naast het hyperextensions ding.

Trainingstijd: 85 min

Heerlijke training! Hierna lekker de stad afgedwaald op zoek naar een vest op black friday. Ugh ik haat zulke drukte... Wel geslaagd.

Vandaag ziek dus even aankijken of trainen er in zit vandaag. Hoop het wel want heb super veel zin, eigenlijk altijd na het weekend extra veel.

5 Inch Foam Men core Nylon Belt
Zit eraan te denken deze te bestellen, maatje S pas ik. Klittenband lijkt me fijner omdat ik nu bij de belt vd sportschool tussen 2 gaatjes in zit, dan sluit die of niet lekker aan of ik kan niet voldoende m'n buik uitzetten. Dat vind ik gewoon jammer.

Ik wil dus in juni meedoen met de PL-beginnerswedstrijd, wel onder voorbehoud dat alles loopt hoe ik het in gedachte heb, en heb gelezen dat je geen straps mag gebruiken? Nu is het zo dat ik dat voor DL 1 rm's tot nu toe wel gedaan heb. 3x90 lukt nog wel zonder maar meer dan dat niet denk ik. Ik vroeg me af wat ik het beste hiermee kan doen, vooruitkijkend naar de wedstrijd.
- Maakt magnesium zoveel verschil dat ik een (bv) 1x120 dan wel zonder straps zou kunnen pakken?
- Mixed grip aanleren?
- Anders?

magnesium helpt net zoveel als straps.

Weet alleen niet of je in jou gym daarmee mag trainen.

Klitttenband riemen zijn kut. Hoe duur ook, als je veel gewicht verplaats met bv squat kan ie zo losschieten.

Vraag maar aan de pl-ers hier ;)

En als iemand ff aantrekt kan ie altijd gaatje strakker :D

Zo'n belt is waardeloos, geeft totaal niet dezelfde support als een 10/13 mm leren belt.

Je kunt magnesium niet in je gym gebruiken? Maakt wel flink verschil als je zweethanden hebt. Als je nu alleen dubbel overhands trekt zou ik of hookgrip aanleren, of mixed grip.

magnesium helpt net zoveel als straps.

Weet alleen niet of je in jou gym daarmee mag trainen.

Klitttenband riemen zijn kut. Hoe duur ook, als je veel gewicht verplaats met bv squat kan ie zo losschieten.

Vraag maar aan de pl-ers hier ;)

En als iemand ff aantrekt kan ie altijd gaatje strakker :D

Train bij basic fit en daar stellen ze het niet zo op prijs als je sporen achterlaat nee, helaas. Heb zelf wel vloeibaar magnesium en heb dat 1x gebruikt. Kan me niet meer goed herinneren hoe dat voelde vandaar.

Train 2 vd 3x per week meestal alleen. Het is vooral het uittrekken wat een issue is, als die erg straks zit, eigenlijk :p

Zo'n belt is waardeloos, geeft totaal niet dezelfde support als een 10/13 mm leren belt.

Je kunt magnesium niet in je gym gebruiken? Maakt wel flink verschil als je zweethanden hebt. Als je nu alleen dubbel overhands trekt zou ik of hookgrip aanleren, of mixed grip.

Oke ik ben overtuigd van de klittenband riemen. Dan moet ik gewoon niet zo zeuren en eentje met gaatjes nemen!

Zie hier boven over de magnesium. Als dit vrijwel gelijk staat aan straps gebruiken ga ik denk ik "stiekem" bij het testen van m'n volgende 1RM deadlift magnesium gebruiken. Dan weet ik het zelf ook zeker.

Denk jij dat straps = magnesium ongeveer? Of toch echt andere grip aanleren?

Edit: inderdaad betreft het 1 rep voor mijn vraag.

Bij 1 rep ook? Dacht alleen bij meerdere reps.

Sommige mensen hebben een te zwakke grip voor hun deadlift, zelfs op 1 RM. Overigens komt dat niet extreem vaak voor, maar toch wel genoeg mensen gezien die hun max falen op grip. Met straps heb je nooit het probleem dat je faalt op grip.

Train bij basic fit en daar stellen ze het niet zo op prijs als je sporen achterlaat nee, helaas. Heb zelf wel vloeibaar magnesium en heb dat 1x gebruikt. Kan me niet meer goed herinneren hoe dat voelde vandaar.

Train 2 vd 3x per week meestal alleen. Het is vooral het uittrekken wat een issue is, als die erg straks zit, eigenlijk :p

Oke ik ben overtuigd van de klittenband riemen. Dan moet ik gewoon niet zo zeuren en eentje met gaatjes nemen!

Zie hier boven over de magnesium. Als dit vrijwel gelijk staat aan straps gebruiken ga ik denk ik "stiekem" bij het testen van m'n volgende 1RM deadlift magnesium gebruiken. Dan weet ik het zelf ook zeker.

Denk jij dat straps = magnesium ongeveer? Of toch echt andere grip aanleren?

Edit: inderdaad betreft het 1 rep voor mijn vraag.

Hangt totaal van je gripkracht af. Sowieso is het een goed idee om hookgrip/mixed grip aan te leren, omdat je uiteindelijk niet meer je max/setjes met dubbel overhandse grip kunt trekken als je sterker wordt.

Hangt totaal van je gripkracht af. Sowieso is het een goed idee om hookgrip/mixed grip aan te leren, omdat je uiteindelijk niet meer je max/setjes met dubbel overhandse grip kunt trekken als je sterker wordt.

Daar heb je denk ik gelijk in. Als inderdaad magnesium niet volledig gripkracht over kan nemen zoals straps in ieder geval...

Dan kan ik maar beter meteen beginnen met het aanleren van mixed grip (hook lijkt me te pijnlijk, dus eerst mixed proberen). Heb ik nog geruime tijd om daar wat mee aan te klooien.

Lijkt me sterk dat ze moeilijk gaan doen over liquid chalk. En investeren in een goede belt ipv zo'n klittenband geval. Eerste maand maar even door de blauwe plekken en ongemakkelijkheid heen bijten lijkt me.

Lijkt me sterk dat ze moeilijk gaan doen over liquid chalk. En investeren in een goede belt ipv zo'n klittenband geval. Eerste maand maar even door de blauwe plekken en ongemakkelijkheid heen bijten lijkt me.

Ja ik heb inderdaad van die liquid. Maar kreeg het er amper vanaf en kreeg al wat verhitte blikken m'n kant op. Kan ook toeval zijn geweest, misschien mochten ze me gewoon niet zo. Denk dat ik mixed ga aanleren en voor m'n volgende 1rm over een aantal weken liquid chalk ga gebruiken. Dan moet die combi wel te doen zijn!

Even verder googlen dus naar een goeie belt voor mini taille :)

Ja ik heb inderdaad van die liquid. Maar kreeg het er amper vanaf en kreeg al wat verhitte blikken m'n kant op. Kan ook toeval zijn geweest, misschien mochten ze me gewoon niet zo. Denk dat ik mixed ga aanleren en voor m'n volgende 1rm over een aantal weken liquid chalk ga gebruiken. Dan moet die combi wel te doen zijn!

Even verder googlen dus naar een goeie belt voor mini taille :)
Vrouwen powerliften is best in trek dus dat gaat je wel lukken lijkt me. Met het oog op je wedstrijden dan wel in ieder geval ipf approved specs voordat je daar tegen aan loopt bij de keuring .

Daar heb je denk ik gelijk in. Als inderdaad magnesium niet volledig gripkracht over kan nemen zoals straps in ieder geval...

Dan kan ik maar beter meteen beginnen met het aanleren van mixed grip (hook lijkt me te pijnlijk, dus eerst mixed proberen). Heb ik nog geruime tijd om daar wat mee aan te klooien.

Meeste vrouwen die ik ken die hookgrip gebruiken hebben vrijwel geen pijn, het helpt denk ik een hoop als je het aanleert terwijl je max nog laag is.

Vrouwen powerliften is best in trek dus dat gaat je wel lukken lijkt me. Met het oog op je wedstrijden dan wel in ieder geval ipf approved specs voordat je daar tegen aan loopt bij de keuring .

Denk het ook, ben al het eea tegengekomen. Deze ziet er op het eerste oog wel prima uit vind ik (m'n budget is ook €40). Is 10 cm breed en 10 mm dik, dat valt binnen de regels toch?

Meeste vrouwen die ik ken die hookgrip gebruiken hebben vrijwel geen pijn, het helpt denk ik een hoop als je het aanleert terwijl je max nog laag is.

Ga dan even wat filmpjes bekijken en gewoon as woensdag al bij de warmup reps proberen hoe beide manieren aanvoelen. Dat laatste denk ik ook zeker, vandaar dat ik nu met de vraag kwam, zodat het niet te lang links blijft liggen.

Dat is niet echt een goeie riem, je wilt hem overal even breed hebben. Ik heb deze en ben er erg over te spreken. Gaat al zo'n anderhalf jaar me en nog niks mis mee
Powerliftriem met clipsluiting
Als je geen lever wilt zou ik een singleprong kopen.
Iron Force Powerlift Riem
Iron Force Powerlift Riem (Uitverkoop)

Dit systeem is ook ideaal, beetje een mix tussen prong en lever.
Iron Force Powerlift Riem - Quick-Release

Ah dat wist ik niet. Bedankt voor het meekijken. Ik pas alleen nummer 1 en 3. Dan lijkt nummer 3 me het meest fijne. Had gelezen dat zo'n clip niet makkelijk te verstellen is omdat je hem dan los moet halen, en m'n taille wil nog wel eens op en neer gaan qua afmetingen.

Ah dat wist ik niet. Bedankt voor het meekijken. Ik pas alleen nummer 1 en 3. Dan lijkt nummer 3 me het meest fijne. Had gelezen dat zo'n clip niet makkelijk te verstellen is omdat je hem dan los moet halen, en m'n taille wil nog wel eens op en neer gaan qua afmetingen.
Je moet het inderdaad met een schroevendraaier verstellen, of een 50 cent muntje wil ook nog wel lukken. Het is inderdaad wat gepruts maar werkt wel fijn. Maar als je daar geen zin in hebt kan je beter voor prong gaan. Gaatjes bij boren kan altijd nog, heb ik zelf ook gedaan.

Je moet het inderdaad met een schroevendraaier verstellen, of een 50 cent muntje wil ook nog wel lukken. Het is inderdaad wat gepruts maar werkt wel fijn. Maar als je daar geen zin in hebt kan je beter voor prong gaan. Gaatjes bij boren kan altijd nog, heb ik zelf ook gedaan.

Ja niet zoveel zin in als het niet perse hoeft. We hebben een goede gaatjes maker die door dikke stukken leer kan, dus dat komt helemaal goed dan :)

Terug
Naar boven