- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training! Doe je zelf een extra setje aan het eind met meer reps?

16/11/2016 - week 2, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees
1x4 55 kg
2x4 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
First time. Eerste twee setjes trok ik teveel uit m'n rug, drukte m'n voeten niet in de grond en dat voelde ik. Daarna ging het beter. Was even wennen omdat ik wist dat ik moest "stoppen". Eerste oordeel: leuke deadlift variant.
BP paused
1x5 25 kg
2x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x9 35 kg (ipv 1x4)
Dumbell fly
5x10 6 kg per kant
Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
2x3 75 kg
Vieze zweethanden dus straps gepakt.
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Laatste rep was heel lelijk. Had koppijn gekregen van al dat bracen en kracht zetten, laatste setjes kwamen ook echt vanuit m'n tenen...
Walking lunges
2x5 10 kg per been (ipv 5x5)
Knie voelde niet goed, dus niet doorgegaan.
Wachten op de bus...
Bicep curls 2x8 9 kg
Trainingstijd: 115 min
Over een kwartiertje pas thuis en dan nog eten koken![]()

Ja dat is het nadeel van powerliften
Ze rusten zo lang dat elke training uren duurt![]()

Meer het nadeel van een docent die te lang college geeft waardoor je een half uur later kan gaan sporten![]()

Jij betaald toch college geld?
Dan mag je ook weg wanneer je wilt
Rustig aan bitches, ik moet gainz maken, peace!

Jazeker mag ik dat. Alleen praktijklessen in jaar 1 en 2 waren met aanwezigheidsplicht omdat je anders je medestudenten laat stikken. Maar ik ga niet weg als er nog nuttige info gegeven gaat worden. Dat iemand er te lang over doet is dan dikke pech voor mij![]()

Yes, high bar. Vanaf het begin zo gedaan dus zie geen reden om het aan te passen als dit werkt.
Heb vannacht slecht geslapen, als in telkens niet lekker liggen en met nekpijn opstaan. Dat merk ik dan in m'n training. Daar kwam ook die pijn in traps vandaan, en zelfs schouders wat bij squatten, bij bp gelukkig niet.

Zelf doe ik ook hig bar. VInd ik persoonlijk fijner.
Meeste pl-ers doen low bar want dan kan je meer gewicht verplaatsen en dat is het enige wat telt in de wereld van PL![]()

Er zijn ook aardig wat sterke PL-ers die gewoon high bar squaten, hoor. Maar voor de meesten geeft low bar ze inderdaad net even wat meer kracht. Ik squat zelf ook altijd highbar, voelt gewoon beter, al heb ik al tijden geen low bar meer geprobeerd.Zelf doe ik ook hig bar. VInd ik persoonlijk fijner.
Meeste pl-ers doen low bar want dan kan je meer gewicht verplaatsen en dat is het enige wat telt in de wereld van PL![]()
Er zijn ook aardig wat sterke PL-ers die gewoon high bar squaten, hoor. Maar voor de meesten geeft low bar ze inderdaad net even wat meer kracht. Ik squat zelf ook altijd highbar, voelt gewoon beter, al heb ik al tijden geen low bar meer geprobeerd.