AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Meting van vanochtend
Gewicht: 63.0 kg
Taille: 63 cm
Heup: 83 cm

Dat is nog minder gewicht (-0.2kg) en heupomtrek (-0.5cm) dan 3 dagen terug?? Kan ik het beste even afwachten?
 
nette training! Doe je zelf een extra setje aan het eind met meer reps?
 
nette training! Doe je zelf een extra setje aan het eind met meer reps?

Dankjewel! Nee dat is het laatste setje volgens het schema, die ik dan een beetje amrap-stijl probeer te doen. Maar dan meer in de richting van: # reps die er zonder moeite uitkomen. Tenzij ik het wel mooi geweest vind. Denk dat dat wel een prima manier is voor aankomende weken om ervoor te zorgen dat ik niet te weinig of veel zal doen voor mijn doen.

Vanochtend ziek hard m'n knie gestoten en zitten doet pijn, staan niet. Even kijken of trai en vanavond erin zit, hoop het wel :(
 
16/11/2016 - week 2, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees

1x4 55 kg
2x4 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
First time. Eerste twee setjes trok ik teveel uit m'n rug, drukte m'n voeten niet in de grond en dat voelde ik. Daarna ging het beter. Was even wennen omdat ik wist dat ik moest "stoppen". Eerste oordeel: leuke deadlift variant.

BP paused
1x5 25 kg
2x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x9 35 kg (ipv 1x4)

Dumbell fly
5x10 6 kg per kant

Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
2x3 75 kg
Vieze zweethanden dus straps gepakt.

1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Laatste rep was heel lelijk. Had koppijn gekregen van al dat bracen en kracht zetten, laatste setjes kwamen ook echt vanuit m'n tenen...

Walking lunges
2x5 10 kg per been (ipv 5x5)
Knie voelde niet goed, dus niet doorgegaan.

Wachten op de bus...
Bicep curls 2x8 9 kg

Trainingstijd: 115 min

Over een kwartiertje pas thuis en dan nog eten koken :treuren:
 
16/11/2016 - week 2, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees

1x4 55 kg
2x4 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
First time. Eerste twee setjes trok ik teveel uit m'n rug, drukte m'n voeten niet in de grond en dat voelde ik. Daarna ging het beter. Was even wennen omdat ik wist dat ik moest "stoppen". Eerste oordeel: leuke deadlift variant.

BP paused
1x5 25 kg
2x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x9 35 kg (ipv 1x4)

Dumbell fly
5x10 6 kg per kant

Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
2x3 75 kg
Vieze zweethanden dus straps gepakt.

1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Laatste rep was heel lelijk. Had koppijn gekregen van al dat bracen en kracht zetten, laatste setjes kwamen ook echt vanuit m'n tenen...

Walking lunges
2x5 10 kg per been (ipv 5x5)
Knie voelde niet goed, dus niet doorgegaan.

Wachten op de bus...
Bicep curls 2x8 9 kg

Trainingstijd: 115 min

Over een kwartiertje pas thuis en dan nog eten koken :treuren:

Ja dat is het nadeel van powerliften
Ze rusten zo lang dat elke training uren duurt :p
 
Ja dat is het nadeel van powerliften
Ze rusten zo lang dat elke training uren duurt :p

Meer het nadeel van een docent die te lang college geeft waardoor je een half uur later kan gaan sporten :(
 
Meer het nadeel van een docent die te lang college geeft waardoor je een half uur later kan gaan sporten :(

Jij betaald toch college geld?
Dan mag je ook weg wanneer je wilt;)
Rustig aan bitches, ik moet gainz maken, peace!
 
Jij betaald toch college geld?
Dan mag je ook weg wanneer je wilt;)
Rustig aan bitches, ik moet gainz maken, peace!

Jazeker mag ik dat. Alleen praktijklessen in jaar 1 en 2 waren met aanwezigheidsplicht omdat je anders je medestudenten laat stikken. Maar ik ga niet weg als er nog nuttige info gegeven gaat worden. Dat iemand er te lang over doet is dan dikke pech voor mij :(
 
Jazeker mag ik dat. Alleen praktijklessen in jaar 1 en 2 waren met aanwezigheidsplicht omdat je anders je medestudenten laat stikken. Maar ik ga niet weg als er nog nuttige info gegeven gaat worden. Dat iemand er te lang over doet is dan dikke pech voor mij :(

De docent is ook een powerlifter? :D
 
Meting van vandaag (vs 4/11)
Gewicht: 63.4 cm (+1.0)
Taille: 63.0 cm (+1.0)
Heup: 63.0 cm (+0.5)
Kcal: 2400

Huidplooimeting (vs 11/11)
Plooien: +0.05 mm
Vet%: -0.04%

Lijkt me dat dit prima verloopt.
 
18/11/2016 - week 2, dag 3 (#37)
Squat

1x4 40 kg
1x4 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
Viel me best wel zwaar. Ook op m'n traps. Had weer eens een dikke bb, wat echt niet lekker zat.

BP paused
1x6 25 kg
1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x4 40 kg
1x5 35 kg
1x6 30 kg
1x7 25 kg

Dumbell fly ss rolling triceps extensions
5x10 6 kg -- 6 kg per kant
Tering zwaar.

Squat
1x3 45 kg
1x3 55 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x6 60 kg (ipv 1x2)

Hyperextensions
5x6 bw

Trainingstijd: 100 min

Lekker getraind! Herstel gaat ook beter (niet dat dat ooit een probleem is geweest) nu ik boven onderhoud eet heb ik het idee.
 
squat je high bar dan?
Meeste pl-ers doen low bar.
 
squat je high bar dan?
Meeste pl-ers doen low bar.

Yes, high bar. Vanaf het begin zo gedaan dus zie geen reden om het aan te passen als dit werkt.

Heb vannacht slecht geslapen, als in telkens niet lekker liggen en met nekpijn opstaan. Dat merk ik dan in m'n training. Daar kwam ook die pijn in traps vandaan, en zelfs schouders wat bij squatten, bij bp gelukkig niet.
 
Voor de geïnteresseerden: een dagje voeding als voorbeeld. Carrot pancakes bevatten nog eens 200gr wortel :)

En nee ik ben geen vega. Maar had ontzettende cravings naar zo'n kaasgeval, mjam.

food.png
 
Yes, high bar. Vanaf het begin zo gedaan dus zie geen reden om het aan te passen als dit werkt.

Heb vannacht slecht geslapen, als in telkens niet lekker liggen en met nekpijn opstaan. Dat merk ik dan in m'n training. Daar kwam ook die pijn in traps vandaan, en zelfs schouders wat bij squatten, bij bp gelukkig niet.

Zelf doe ik ook hig bar. VInd ik persoonlijk fijner.

Meeste pl-ers doen low bar want dan kan je meer gewicht verplaatsen en dat is het enige wat telt in de wereld van PL :D
 

Zeker, daar word je groot en sterk van!!

Deze smaak is trouwens echt super lekker. Geeft geen vette, zoute kleefzooi aan je handen en lippen.

Zelf doe ik ook hig bar. VInd ik persoonlijk fijner.

Meeste pl-ers doen low bar want dan kan je meer gewicht verplaatsen en dat is het enige wat telt in de wereld van PL :D

Ik vind het wel prima op deze manier. Wellicht iets om later te overwegen, maar heb daar nu niet zoveel zin in tbh :)
 
Zelf doe ik ook hig bar. VInd ik persoonlijk fijner.

Meeste pl-ers doen low bar want dan kan je meer gewicht verplaatsen en dat is het enige wat telt in de wereld van PL :D
Er zijn ook aardig wat sterke PL-ers die gewoon high bar squaten, hoor. Maar voor de meesten geeft low bar ze inderdaad net even wat meer kracht. Ik squat zelf ook altijd highbar, voelt gewoon beter, al heb ik al tijden geen low bar meer geprobeerd.
 
Er zijn ook aardig wat sterke PL-ers die gewoon high bar squaten, hoor. Maar voor de meesten geeft low bar ze inderdaad net even wat meer kracht. Ik squat zelf ook altijd highbar, voelt gewoon beter, al heb ik al tijden geen low bar meer geprobeerd.

Goed om te horen, kan dus ook gewoon met high bar sterk squatten :)

Wellicht geeft het mij ook net wat meer kracht, dat weet ik pas als ik het probeer. Maar heb voor nu geen zin om een andere squattechniek aan te leren, omdat dit nu best wel lekker gaat.
 
Zolang je maar lekker pijnvrij volume kan draaien ipv low bar te gaan forceren is het helemaal goed toch. Scheelt meestal voor een raw lifter de nodige kilogrammen uiteindelijk op een wedstrijd. Zie dat je die heerlijke bench piramide al heb mogen doen. :heart:
 
Back
Naar boven